Lufthansa (LFs si Statistici)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
06.01. LH 1661 TSR - MUC: 69 pax. (D-ACNQ) LF: 87,3% (daca configuratia este de 79 de locuri)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
CR9 de la LH au (marea majoritate) 90 de locuri. Așadar LF recalculat ar deveni doar 76,6%...un LF rezonabil.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
cifre la ochiometru:

30.01.21 FRA-OTP 319, full (la business cred ca erau totusi 2-3 locuri libere)
31.01.21 OTP-FRA 319, ~80%
 
  • 👍
Reactions: 1 users
LH a rambursat statului german inca 1,5 miliarde de euro din ajutoarele primite de la stat. In primavara 2021 a rambursat 1 miliard si pana la finele lui 2021 va mai rambursa inca 1 miliard, LH va achita acest an toata suma de 3,5 miliarde de euro primita imprumut de la statul german. Compania efectueaza actualmente 60% din zborurile dinaintea crizei Covid.
Sursa:
 
  • 👍
Reactions: 1 user
De la inceputul lui septembrie pana in prezent DLH a folosit A319 pe aproxiamtiv 65% din cursele pe ruta CLJ-FRA, iar in programul de iarna vor opera se pare numai cu A319.

Din S22:
1. CLJ-FRA 13 WF (2 curse/zi mai putin sambata cand este 1 singura cursa), +7 curse fata de 2019
2. CLJ-MUC 21 WF ( 3 curse/zi) la nivelul 2019

3. TSR-FRA 13 WF (2 curse/zi mai putin sambata cand este 1 singura cursa), +7 curse fata de 2019
4. TSR-MUC 21 WF ( 3 curse/zi)- la nivelul anului 2019

5. OTP-FRA 21 WF (3curse/zi), in 2019 parca erau doar 2/zi
6. OTP-MUC 21 WF

7. SBZ-MUC 21 WF- la nivelul lui 2019

8. IAS-FRA 4 WF nu era in anul 2019

Asadar LH aloca in S22 mai multa capacitate pe RO si imbunatațește conectivitatea RO raportat la S19.

O sa vedem cu siguranta si ajustari de frecvente și capacitate,
 
  • 👍
Reactions: 3 users
De la inceputul lui septembrie pana in prezent DLH a folosit A319 pe aproxiamtiv 65% din cursele pe ruta CLJ-FRA, iar in programul de iarna vor opera se pare numai cu A319.
Tine de trendul global. FRA e hubul principal, MUC a fost mereu hubul pt Europa. momentan cu scderea de trafic au reconectat multe destinatii servite istoric mai mult prin MUC via FRA.

319 tine de 2 mutari interne in flota - incep sa iasa primele CRJ900 -> 6 bucati si Cityline primeste 319 , 6 au deja ca si compensare pt 343 cre merg inapoi respectiv rutele la Discover, mai vin 7 de la Austrian si de principiu pot fi si mai multe (inainte de criza era vorba ca toate EMB sa plece spre Dolomiti).

Cam de prin 2025 incolo LH va incepe sa reinnoiasca flota regionala si e d asteptat sa vedem o scoatere din peisaj a CRJurilor E190E2 devenind probabil modelul de jos in grup.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Până la urma în S22 programul pe aeroporturile regionale va fi sub cel din anul 2019 nu cum am scris mai sus cum era la un moment dat încărcat prin noiembrie 2021
FRA-CLJ 6WF cu E95
FRA-TSR 6WF cu E95
FRA-IAS anulat
MUC-CLJ 14WF cu E95
MUC-TSR 14WF cu E95
MUC-SBZ 14WF cu CR9
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Și MUC-SBZ LH 1666 mult mai bun LF: 85/90 pax, aceeasi aeronava
 
  • 👍
Reactions: 1 user
SBZ-MUC de azi dimineață tot așa foarte bun LF, maxim 5-6 locuri libere.
Ca feeling majoritatea pasagerilor pentru conexiune
 
  • 👍
Reactions: 1 user
În schimb MUC-PAD din nou slab LF: 21 + 2 inf în CR9 cu 90 de locuri.

Cred că o să mai folosesc ruta asta ;)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
- Vineri 06.05 LH1653 A319 D-AILC 100% economy si 2-3 persoane la business
- Luni 09.05 LH 1650 A319 D-AILC au fost 15 locuri goale la economy si 4-5 persoane la business. Aici e o apreciere personala nu am stat sa numar chial exact.

LF destul de bun in conditiile in care au 2 sau 3 zboruri pe zi. Tarom nu ii deranjeaza deloc.
 
  • 👍
Reactions: 1 users