De la inceputul lui septembrie pana in prezent
DLH a folosit A319 pe aproxiamtiv 65% din cursele pe ruta
CLJ-FRA, iar in programul de iarna vor opera se pare numai cu A319.
Din S22:
1.
CLJ-FRA 13 WF (2 curse/zi mai putin sambata cand este 1 singura cursa), +7 curse fata de 2019
2.
CLJ-
MUC 21 WF ( 3 curse/zi) la nivelul 2019
3.
TSR-FRA 13 WF (2 curse/zi mai putin sambata cand este 1 singura cursa), +7 curse fata de 2019
4.
TSR-
MUC 21 WF ( 3 curse/zi)- la nivelul anului 2019
5.
OTP-FRA 21 WF (3curse/zi), in 2019 parca erau doar 2/zi
6.
OTP-
MUC 21 WF
7.
SBZ-
MUC 21 WF- la nivelul lui 2019
8.
IAS-FRA 4 WF nu era in anul 2019
Asadar LH aloca in S22 mai multa capacitate pe RO si imbunatațește conectivitatea RO raportat la S19.
O sa vedem cu siguranta si ajustari de frecvente și capacitate,