Lufthansa (LFs si Statistici)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
LH1471 (TSR-FRA 11.05) - Economy 100%, business 100%

LH110 (FRA-MUC 11.05) - 3 pax business, 20-30% economy

LH1660 (MUC-TSR 12.05) - Economy 100%, business posibil tot 100%
 
  • 👍
Reactions: 3 users
LH1418 FRA-OTP 03.06, 320neo (180 seats): full, overbooked
 
  • 👍
Reactions: 2 users
6.07 LH1654 A319 D-AIBB au fost 2-3 locuri libere la la economy si la business au fost 7 persoane si un copil daca am numarat eu bine.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
10.06 LH1664 D-ACNA MUC-SBZ au fost doua locuri libere in tot avionul. A plecat si a ajuns la timp.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
13.11.2022 LH 1473 CLJ-FRA 100% D-AECF E190 Lufthansa Cityline
16.11.2022 LH 1670 MUC-CLJ 100% I-ADJX E195 AirDolomiti

13.11.2022 LH 1144 FRA-BIO 100% D-AINA A320neo Lufthansa
16.11.2022 LH BIO-MUC 81% D-AILX A319 Lufthansa Cityline
 
  • 👍
Reactions: 1 user
LF foarte ridicat în unele zile pe cursele LH de pe TSR este și consecinta nr. foarte mic de rute directe disponibile in acest moment de pe TSR, doar 11 rute direct până la jumătatea lunii martie când Wizz va relua 6 rute.
Sa nu mai tragem concluzii pripite precum stimabilul Bolojan de la Bihor ( pe care eu chiar îl apreciez), care nu intelegea cum Ryanair s-a retras de 2 ori de pe Oradea, deși load factorul era peste 80%.
Ce nu cred că știa Bolojan și nici expertul de director pe care l-a pus la Oradea nu cred că i-a spus, este că în ecuatia operării unei rute contează enorm de mult prețul la care a reușit Ryanair sa vândă cele 80% din locuri puse în vânzare.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Zbor cu Lufthansa cel putin odata pe luna (atat peste weekend cat si in timpul saptamanii), cu plecare din Timisoara si sosire tot inapoi in Timisoara de aproximativ 2 ani. La inceput de 2022 a fost intr-adevar o perioada cand load-urile nu erau stralucite, dar din aprilie 2022, luna de luna zborurile erau full. Load-urile postate de mine in ultimele zile nu sunt exceptii.

Pretul la care vand biletele iarasi nu cred ca este problema. Daca ar fi sa ma iau doar dupa pret, in cazul zborurilor TATL, ar fi de multe ori mai ieftin sa cumpar cu plecare din Oslo (cu Lufthansa sau alte companii din grupul lor) si sa zbor pana acolo tot cu Lufthansa din Timisoara, decat sa cumpar direct itinerariu cu plecare din Timisoara. Reducerile la pretul biletului pentru piata noastra de multe ori nu reusesc sa aduca pretul in linie cu pretul normal, fara reducere, care il ofera pe alte piete. Aveti un astfel de exemplu mai jos. Nu este o exceptie, genul asta de preturi e valabil de cel putin 2 ani.

Probabil ca veti spune ca degeaba e pretul mare, daca nu cumpara nimeni, dar nu e asa. Mereu vad persoane din Asia cu ghiozdane de la corporatii care au birouri in Timisoara sau aud romani discutand despre traseul care l-au parcurs sau urmeaza sa il parcurga si in general incepe sau se termina traseul in SUA/Canada.

TSR - LAX R/T 3657 RON: 2 — Postimages
Oslo - LAX R/T 2150 RON : 1 — Postimages

In alta ordine de idei:
31.01.2024

LH1471 TSR-FRA CRJ9, eco full
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Comparația dintre OSL - LAX și TSR - LAX nu e prea Ok, prețurile din zona Scandinavă spre SUA au fost mereu foarte mici la legacy carriers, toți se luptă să ia cotă de piață acolo.

Asta în timp ce la TSR nu se luptă nimeni cu nimeni.
 
Demonstreaza faptul ca yield-ul nu ar trebui sa fie slab. Faptul ca nu au competitie inseamna ca dicteaza preturile. Chiar daca Scandinavia este o exceptie cand vine vorba de preturi, LH Group ofera preturi mai mici decat pretul TSR-LAX de 3657 RON (care este pretul cel mai mic in off-season pentru ruta asta, o singura data anul trecut au avut un sale cand a scazut pretul la aprox 3000 RON) pentru plecari din multe alte locuri din Europa pentru aceeasi perioada, de exemplu:

LHR-LAX - 2678 RON
MXP-LAX - 3075 RON
BUD-LAX - 3221 RON
FCO-LAX - 3103 RON
MAD-LAX - 3180 RON
VIE-LAX - 3154 RON
BER-LAX - 2887 RON
IST-LAX - 2772 RON
VRN-LAX - 3032 RON
RIX-LAX - 3268 RON

Pretul de ~3600 RON care il au pentru TSR-LAX pare sa il aplice si pentru alte piete, precum Polonia, Cehia.
 
Exact cum a spus Disconnected, unde exista alternativa/e, concurenta, ..... pretul poate fi mai jos, si este mai jos in majoritatea situatiilor.
Load factorul a fost foarte bun pe TSR-FRA (pe intreg anul), in perioada de varf mai-oct.2023 unde la 88%, dar pretul nu a fost satisfacator, evident comparativ cu alternativele pe care le opereaza, le-ar putea opera LH de pe FRA.
In plus foarte important, citeste si ce a scris un alt membru de pe acest grup oldblueeyes cu privire la politica LH de optimizare a fluxurilor pe cele 2 megahuburi FRA si MUC.
Anul 2023 a fost cel mai bun an pt LH pe TSR din punct de vedere al: capacitatii alocate, al nr. pasagerilor transportati, al gradului de incarcare si al veniturilor obtinute....nu si yield.
 
Mă poți direcționa către sursa informațiilor legată de LF-urile pe ruta TSR-FRA? Țin minte acuma câțiva ani ca am găsit ceva documente foarte detaliate ale autorităților de aviație din Germania, dar de atunci nu am mai dat de ele.
 
22.02 LH 1661 TSR - MUC A319 - 3 locuri libere
22.02 UA 109 MUC - IAD B767-400 (United) - aproximativ 60% la Economy
29.02 UA 108 IAD - MUC B767-400 (United) - fully booked toate clasele
01.03 LH 1656 MUC - TSR 1 loc liber
 
  • 👍
Reactions: 3 users