Bun, dar daca motivele sunt altele, de ce sa vii sa sugerezi ca o faci din motive de rentabilitate? Mai bine spui ca o faci din motive strategice/disponibilitate temporara limitata a echipamentelor/sloturilor/etc.
CRJ-urile oricum nu sunt folosite peste vara (incepand din 1 aprilie cel putin) nici pe Cluj nici pe Timisoara din ce vad ... vor fi A319 si A320. Doar din toamna/iarna revin CRJ-urile ...
Iar Cluj si Timisoara nu sunt tocmai "orasele de provincie", sunt orase de top 10-20 in tarile UE foste comuniste ... Clujul are trafic peste Bratislava, Tallinn, Skopje, Sarajevo si relativ comparabil cu Zagreb, care sunt toate capitale. Si peste Poznan de exemplu, dar cu toate astea toate orasele astea au zbor spre Frankfurt. De fapt in orice tara fosta comunista din zona in afara de Polonia, Clujul ar avea ori cel mai mare trafic dupa capitala, ori chiar peste capitala (in cazurile enuntate mai sus). Timisoara sta prost la trafic, dar are plin de investitori nemti si multa populatie cu etnie germana.
Alta chestie "ciudata" e ca la Timisoara au anuntat ca ies din octombrie, dar la Cluj doar acum, cu 2 luni inainte. Nu stiu dupa ce au asteptat ...
Altfel explicatiile lui oldblueeyes par logice. Zurich nu stiu insa daca e un inlocuitor suficient de bun, asa ca e mai probabil ca Turkish va castiga din asta mai mult. Pe mine unul nu ma afecteaza in nici un fel, ca nu am de zburat cu conexiune prea curand si nici la Frankfurt nu am de mers, oricum probabil vor reveni in anii urmatori.
CRJ-urile oricum nu sunt folosite peste vara (incepand din 1 aprilie cel putin) nici pe Cluj nici pe Timisoara din ce vad ... vor fi A319 si A320. Doar din toamna/iarna revin CRJ-urile ...
Iar Cluj si Timisoara nu sunt tocmai "orasele de provincie", sunt orase de top 10-20 in tarile UE foste comuniste ... Clujul are trafic peste Bratislava, Tallinn, Skopje, Sarajevo si relativ comparabil cu Zagreb, care sunt toate capitale. Si peste Poznan de exemplu, dar cu toate astea toate orasele astea au zbor spre Frankfurt. De fapt in orice tara fosta comunista din zona in afara de Polonia, Clujul ar avea ori cel mai mare trafic dupa capitala, ori chiar peste capitala (in cazurile enuntate mai sus). Timisoara sta prost la trafic, dar are plin de investitori nemti si multa populatie cu etnie germana.
Alta chestie "ciudata" e ca la Timisoara au anuntat ca ies din octombrie, dar la Cluj doar acum, cu 2 luni inainte. Nu stiu dupa ce au asteptat ...
Altfel explicatiile lui oldblueeyes par logice. Zurich nu stiu insa daca e un inlocuitor suficient de bun, asa ca e mai probabil ca Turkish va castiga din asta mai mult. Pe mine unul nu ma afecteaza in nici un fel, ca nu am de zburat cu conexiune prea curand si nici la Frankfurt nu am de mers, oricum probabil vor reveni in anii urmatori.