Lufthansa (LH/DLH)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Bun, dar daca motivele sunt altele, de ce sa vii sa sugerezi ca o faci din motive de rentabilitate? Mai bine spui ca o faci din motive strategice/disponibilitate temporara limitata a echipamentelor/sloturilor/etc.

CRJ-urile oricum nu sunt folosite peste vara (incepand din 1 aprilie cel putin) nici pe Cluj nici pe Timisoara din ce vad ... vor fi A319 si A320. Doar din toamna/iarna revin CRJ-urile ...

Iar Cluj si Timisoara nu sunt tocmai "orasele de provincie", sunt orase de top 10-20 in tarile UE foste comuniste ... Clujul are trafic peste Bratislava, Tallinn, Skopje, Sarajevo si relativ comparabil cu Zagreb, care sunt toate capitale. Si peste Poznan de exemplu, dar cu toate astea toate orasele astea au zbor spre Frankfurt. De fapt in orice tara fosta comunista din zona in afara de Polonia, Clujul ar avea ori cel mai mare trafic dupa capitala, ori chiar peste capitala (in cazurile enuntate mai sus). Timisoara sta prost la trafic, dar are plin de investitori nemti si multa populatie cu etnie germana.

Alta chestie "ciudata" e ca la Timisoara au anuntat ca ies din octombrie, dar la Cluj doar acum, cu 2 luni inainte. Nu stiu dupa ce au asteptat ...

Altfel explicatiile lui oldblueeyes par logice. Zurich nu stiu insa daca e un inlocuitor suficient de bun, asa ca e mai probabil ca Turkish va castiga din asta mai mult. Pe mine unul nu ma afecteaza in nici un fel, ca nu am de zburat cu conexiune prea curand si nici la Frankfurt nu am de mers, oricum probabil vor reveni in anii urmatori.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Un zbor zilnic cu un orar optimizat pentru conexiuni, atat din TSR cat si din CLJ ar fi ajutat mult la evitarea unei duble conectari in cazul zborurilor spre destinatii catre care nu exista zboruri din MUC.
poate au văzut pe date concrete cât de mulți sau puțini pax merg spre destinații pe care nu le deservesc de la MUC și au decis că preferă să-i piardă ori să-i conecteze printr-un zbor intern între MUC și FRA, că au flexibilitate aici, și să se extindă într-o piață unde au mai mult de câștigat.
 
Incercam o abordare logica?

- exista un o problema de capacitate datorita motoarelor PW -ce faci? evident ajustezi rutele
- exista si o strategie de grup de a creste nu neaparat prin nr de avioane ci si prin marimea tzevii - iarasi poti inlocui 2xCRJ cu 1x320 ca nr de scaune oferite
- deciziile nu le iei dupa X e capitala sau Y are paxi mai multi ci - A are yield mai mare ca B si C are clienti corporate care au contracte cu mine si D nu are

- daca chiar avea nevoie in LH de capacitate, sigur contracta mai intii pt marca -mama si nu pe Eurowings Avion Malta pt vara viitoare
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Din orarul de iarna Lufthansa mareste frecventa pe FRA-OTP: 14/7 -> 19/7 (în anii trecuti numai vara erau 3 zboruri/zi)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Conform site-ului de rezervări LH, din sezonul de vara 2025 se reiau:

CLJ-FRA 12 weekly (1 zbor miercuri și duminică)
TMS-FRA 5 weekly (exceptie vineri și sambata)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Conform site-ului de rezervări LH, din sezonul de vara 2025 se reiau:

...
Nu m-as baza pe asta, în mod normal toate aceste curse sunt preluate automat din orarul vechi asa cum era el initial si se ajusteaza mai târziu
 
  • 👍
Reactions: 1 users
S-ar putea sa revină totuși, până acuma cursele astea erau operate de E190 și CRJ900, acuma văd ca apar ca fiind operate de A319, deci au făcut totuși ceva modificări.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Tocmai am verificat în aplicația Lufthansa, TSR-FRA și CLJ-FRA apar la fel ca și pe Google flights.
 
  • 👍
Reactions: 1 user