Accident Malaysia Airlines 370

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,310
2,895
903
Aotearoa
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Un 777-200, apartinand Malaysia Airlines, cu 239 persoane la bord, a disparut de pe radare in zona intersectiei BITOD aflat la intersectia FIRurilor Hochiminh (VVTS) si Singapore (WSJC). Este vorba de aeronava 9M-MRO, care efectua zborul MH370 (WMKK - ZBAA).

mh370bitodinxze.jpg
 
Ceva nou? Copy paste pot da si eu.

Mesaj trimit tuturor navelor din zona.
BiLh0L1CMAALcp-.jpg:large


Este primul accident, de T7, in urma caruia toti pasagerii au murit.
 
La radio la ora 8.30 ziceau ca nu au gasit inca locul prabusirii. R.I.P.
 
crash da, insa incidente cu acest tip de avion si cu seria 777-300 au fost destul de multe anul trecut; fie cu probleme la motoare fie cu bateriile de litiu ale avionului.

RIP!
 
Daca as fi acolo as da informatii de la fata locului, asa din Cluj pot sa fac doar copy paste.......:rolleyes:
 
Nu inteleg cum de nu poate fi gasit 777-le cand in ziua de azi gasesti si un telefon mobil ca sa numai vorbesc de gasirea unui avion de dimensiuni mari.. Pacat pentru incident, RIP celor aflati la bord !
 
Rares, macar tradu ceva, pentru necunoscatori ai limbii aviatico-englezeasca.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 users
vezi cazul AF447, cat a durat sa dea de ramasite?
Acolo era chiar in mijlocul Atlanticului. De data asta este vorba de o portiune destul de bine frecventata maritim.
 
Am inteles, voi studia din nou si voi face o sinteza![DOUBLEPOST=1394308334,1394307017][/DOUBLEPOST]Interesant este ca in lista de pasageri apar un Italian si un Austriac care sunt bine mersi si care nu au cumparat niciodata bilete pe respectivul zbor. Italianul a ramas fara pasaport undeva in Orient acu cateva luni iar Austriacul in urma cu 2 ani Malaesia! Se pare ca avionul a lansat un SOS cum ca avionul se dezintegreaza dar semnalul a fost receptionat doar de mericani.......
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu inteleg cum de nu poate fi gasit 777-le cand in ziua de azi gasesti si un telefon mobil ca sa numai vorbesc de gasirea unui avion de dimensiuni mari.. Pacat pentru incident, RIP celor aflati la bord !


Pentru ca pur si simplu un avion nu este un telefon mobil....... Mi se pare absurd sa reduci totul la un simplu telefon, arunca telefonul ala de la 12.000 metri si vezi daca il mai gasesti, vezi cum arata dupa o astfel de cadere ......Adancimea marii este de 45-80 de metri in zona incluzand si poluarea ai fi surprins sa descoperi ca de sus nu se vede prin 45 de metrii de apa si asta in conditiile in care ELT-ul nu functioneaza/emite si semnalul de la cutiile negre poate fi captat doar daca esti aproape de sursa (pe verticala). Pilotul a reusit sa emita SOS si se pare ca si 7700(radarbox) cu mesajul ca avionul se dezintegreaza ...... Plus cei doi pasageri cu pasapoarte de furat....... Oricum inteeresant este ca ampenajul vertical (sper ca bine am citi/inteles) este compozit deci ar fi trebuit sa pluteasca........


L.E. Nu se poate merge pe un singur topic si nu doua cum sunt acuma? Eu am raspuns in ambele!


L.E.2 Ampenajul este de aluminiu. nu pluteste

LE3 Se pare ca mai este un cetatean rus care a pierdut avionul deoarece i s-a furat pasaportul....... Oare pe acolo circula o pasaportita cronica acuta?

L.E. 4 Un scenariu, din punctul meu de vedere, poate fi si un scenariu gent LAM E195: http://avherald.com/h?article=46c3abde/0009&opt=8
 
Last edited by a moderator:
Se pare ca aeronava respectiva, mai exact aripa aeronavei s-a rupt in 2012 in urma unei culiziuni cu un alt avion pe aeroportul din Shanghai. Posibil sa nu fi fost reparat corect, niste nituri care erau contrafacute ori nu erau la locul lor.
 
Hmm, cumparate in aceeasi sesiune, numerele de etkt sunt consecutive. Unul merge la FRA, celalalt la CPH. Oare chiar credeau ca pot trece de AMS cu acte false? Sau in fine....ca se pot imbarca in PEK pe cursa KLM ?
 
posibil sa nici nu mai fi fost nevoie de asta, daca ar fi vrut doar sa doboare acest avion...
 
Vad ca exista pe medii online si aceasta ipoteza DAR : asemenea actiuni in general se revendica. Daca nu, pierd "efectul". Adica asa, pur si simplu, fara sa "te lauzi" cu asta, ce rost ar avea?
In plus era suficient KUL-PEK, ce rost avea si sectiunile PEK-AMS-FRA/CPH ?
 
Calin, in general sunt revendicate de catre cei care nu au luat parte la ele, cei care vor sa isi aroge pe nedrept "statutul" de teroristi! Pana la urma poate fi si revendicat in fata autoritatilor dar sa nu fi scapat si spre presa! Din cate stiu si sa fiu sincer am citit pe A.net nici Al Quaida nici Libienii nu au revendicat la modul concret atentatele! Au cumparat o ruta mai lunga pentru a fi mai putin bataatori la ochi..... cine stie...... Oricum "interesant" este ca inca nu l-au gasit desi apele sunt putin adanci si sunt extrem de circulate si asta pe langa numarul mare de nave si aparate care participa la SAR si asta pe langa avioanele care trec pe ruta si care ar fi trebuit sa detecteze semnalul ELT ....... Nu apare nici o urma.... doar doua dare care ei le considera de ulei/combustibil!