Martin Hoell, seful flotei Airbus lung-curier Lufthansa din Munchen

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

newsbot

Member
Aug 1, 2014
856
14
18
Pe 9 februarie, cu ocazia primului zbor comercial A350 Lufthansa, la care am participat in exclusivitate nationala, am stat de vorba cu comandantul Martin Hoell, seful flotei Airbus lung-curier Lufthansa din Munchen.

Scurta discutie cu Martin a avut loc la Hamburg, inainte sa ne imbarcam pe zborul retur spre Munchen (LH359). Va reamintim ca pe 9 februarie Lufthansa a operat primul zbor comercial cu A350-900 (D-AIXA “Nurnberg) pe ruta Munchen – Hamburg, zborul cu numarul LH350. Walkaround A350 la Hamburg (video). Martin, care a pilotat pana acum 737 Classic, A300, A310, A320, A340, A330 si A350, urma sa se afle in cockpit si a doua zi, pe 10 februarie, pe zborul inaugural A350 Lufthansa spre Delhi.


“Pentru piloti, diferenta intre un A330-300 si un A340-600 nu este mare. Prin intrarea primului A350 in flota Lufthansa, adaugam un nou capitol nivelului lor de pregatire, o noua interfata. Pregatirea pilotilor pentru A350 include doua saptamani de pregatire la sol (o saptamana de studiu si o saptamana la simulator – 4 sloturi, apoi refresher), dupa care o luna si jumatate – doua luni de line training (6 rotatii – 3 cu un instructor si 3 de consolidare). Eu mi-am facut pregatirea pentru A350 in Toulouse, acolo unde se face si acum pregatirea viitorilor piloti A350. Urmeaza insa sa avem si simulatorul nostru in Munchen, vom incepe pregatirea pe el in martie. Pana acum 80 de piloti Lufthansa s-au pregatit pentru a zbura cu A350, inca 40 aflandu-se in pregatire.


Cel mai mult la A350 imi place cockpit-ul, se vede ca este realizat cu pasiune. Din punctul de vedere al pilotilor, A350 XWB este un avion redundant, cu numeroase sisteme pentru a oferi permanent siguranta zborului. Este un avion care zboara foarte frumos si raspunde rapid la comenzi, la fiecare input facut de piloti. Este visul oricarui pilot, mai ales al celor care prefera Airbus! A350-urile Lufthansa nu au Head-Up Display. Sunt piloti care zboara atat pe A330 si pe A340, cat si pe A350, si am preferat sa nu-l includem pe A350-urile noastre avand in vedere ca primele doua modele nu il au. Ii asteptam pe toti pasionatii de aviatie la bordul A350 Lufthansa!” Foto: Teodor Stefan.

IMG_4233.jpg
IMG_4653-1.jpg
IMG_4479.jpg
IMG_4637-1.jpg
IMG_4480.jpg


Continue reading...