• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Nou operator

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
B737-548 SN 25737 / ln : 2232
Fost EI-CDF, First flight : 5.03.1992
Fost la AerLingus (1992-2005). Pulkovo (2005-2006) si Rossyia(2006-2013), Stored since 01.2013 (Aviaam Leasing).
Schema de vopsire este Rossyia de pe care s-au sters doar insemnele operatorului rus si s-a pus provizoriu inmatrucularea LY. Aurora.....nu stiu...
Aurora este subsidiara regionala a lui Aeroflot lansata in 2013,zboara prin estul Rusiei . O fi aceea Aurora ?
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Aia e. Au si 735, si mai trebuie sa le vina cateva.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
 

TotalGruv

Administrator
Staff member
Pt astfel de curse (adica interne spre CND)orice avion peste 50 de locuri e "too much airplane"

Parerea me e ca un SF34 sau asemanator ar fi ideal.... cine baga banii nu-si da seama ca majoritatea oamenilor care merg la noi pe litoral is studentii... iar ei oricum pleaca de acasa cu mai putini dinero decat le trebuie...

Ca sa mearga trebuie clar o cooperare cu un hotel sau tur operator pt a oferi pachete.. altfel nu vad sanse...

Intrebarea incuietoarea e ce faci cu aeronava din prin sept./oct. pana in mai cand nu merge mai nimeni la mare?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Vali, Mohammad Murad are, printre altele, hotelurile Majestic (Mamaia, Olimp si Jupiter), Perla (Mamaia) si Forum (Costinești).
Daca are relatii bune pe afara, poate face chartere cu ele.
 

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Un nou oaspete pe Baneasa:
Boeing 737 -33R 28873 2975 UR-KRA Air Onix ferried 29jan14 IEV-BBU after storage ex ES-ABJ.
(postat de mario antonio pe ro spotters in 29 ian )
Oare asta o fi avionasul lui Murad ?
 
Last edited by a moderator:

oldblueeyes

Well-Known Member
Ca sa mearga trebuie clar o cooperare cu un hotel sau tur operator pt a oferi pachete.. altfel nu vad sanse...

Intrebarea incuietoarea e ce faci cu aeronava din prin sept./oct. pana in mai cand nu merge mai nimeni la mare?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Pai daca esti destept nu te gindesti la marea romaneasca cu sezon de doua luni. Si in zona charter exista trenduri: vara focus pe destinatii cu sezon cit mai lung.. iarna din Europa de vest merg Egipt, Canare, Madeira si evident inchirierea aeronavelor catre sudul continentului.

Sau faci ca Volothea - vara folosesti flota zi si noapte, iarna ocazional si asa iti iese anual un nr rezonabil de ore.
 

mrares

Active Member
Imi place ca tot vorbiti de Canare, de Azore si alte minuni inaccesibile unui 737 clasic iar in momentul in care intervine si un stop undeva..... Canarele sunt accesibile iarna si este rezonabil/bine acolo dar Azorele nu prea sunt de iarna! Nu prea ai ce sa faci cu "clasicul" din Romania iarna.....
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Pai asta depinde si de strategia fiecaruia. Thomas Cook/Condor, ca sa luam ca exemplu o adresa clasica, are o flota rezonabila de 757 tocmai pentru a acoperi si distante mai lungi.

Ca sa iei un 737 clasic asa ca prostul doar pentru ca "asa face toata lumea" nu are sens, nu?

S-a mai dezbatut aici, problema e mintea romanului car emerge in vacanta doar in iulie august, inclusiv ca boul in Egipt, Dubai etc.
 

mrares

Active Member
Stai, aici vorbesti si de mere si de pere deoarece nu poti compara turismul intern cu Germania, Anglia sau Austria si asta se vede si din preturile care le platesti din Romania sau din Austria..... 757 este cu totul si cu totul alt avion, mai mare cu 50% decat un 733 (aproximativ) deci si mai greu de umplut! Si nu cred ca este rentabil sa ai avioane de vara si avioane de iarna! Tine cont ca romanul este invatat cu un anumit ritm al vietii si nu este invatat sa mearga in concediu altcandva decat vara (nu tine de prostie, este absurd sa spui asta, tine de educatie si de buget). Nu stiu cum sa spun dar ritmul meu biologic imi spune sa merg vara la mare si iarna la munte, nu sunt dispus sa exersez senzatia de trecere brusca de la cald la frig!
 

Thomas

Well-Known Member
Premium Member
fly-ra 2017
@mrares ... asa am crezut si eu pâna sa merg prima oara într-un sfârsit de octombrie ploios la 3°C din nordul Germaniei în Egipt unde erau 30 de grade si 12 zile practic nu am vazut nici un nor :)

Te obisnuiesti incredibil de repede la asemenea chestii ... :D
 
  • 👍
Reactions: 4 users

mrares

Active Member
Deacord cu tine, eu prefer Septembrie(Canare, Sardinia, Italia, Spania..... m-am simtit excelent in luna asta) in general sau Iunie dar asta ii alta mancare de peste, in Egipt si Dubai clar nu as merge vara! Dar tine cont ca nu sunt atatia turisti incat sa umpli avioane pe tot parcursul anului! Daca introduci si toamna-iarna in sezonul charterelor (la mare) reduci din charterele de vara! Totusi, chiar daca ne place sa epatam si sa afisam masini mari nu suntem suficient de boagati pentru asa ceva si nici suficient de multi!
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Hm, or fi atunci rusii niste fraieri ca ii vezi toata iarna prin Egipt? Autocarele TEZ sunt pline chiar si in ceea ce romanul considera extraszon.

LOT zboara toata iarna destinatii gen Cuba, Thailanda, Dom Rep... si pe la Lublin e mai frig decit la Bacau.

Eu fac pariu cu oricine ca Tarom ar putea umple un 310 saptaminal pt Cuba, Dom Rep, Thailanda, Kenia iarna. Romanul nu are bani? Well, gresit.. romanul nu are oferta de zbor de acasa si atunci zboara in Dom Rep cu Air Europa sau cu Air France, ca sa nu discutam de vestul tarii care zboara din Budapesta.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Nu sunt presupuneri.. e pura realitate.

Daca vei merge iarna printr-o destinatie din asta calda, vei vedea zeci de cupluri de romani ajunsi acolo care cum. Ti se pare mult sa duci saptaminal 300 de insi la Punta Cana? Sunt cam 120 de familii, daca consideram ponderat cupluri si familii cu copii.

Daca ma uit la Polonia, Cuba este de acolo o destinatie traditionala de vreo 10 ani.. raportul populatiei este 2:1, poate la potentialul pietei undeva 3:1 dar poti extrapola spre Romania.

Un operator local ca Enter Air are 13 737 destinate doar charterelor. http://www.enterair.pl

Daca mai adaug divizia locala a Small Planet ..vedem cam ce potential exista, inclusiv extrapolat pe o piata ca Romania. Sa nu crezi ca polonezul din Lublin sau Rzezow cistiga mai bine decit romanul din Oradea sau Sibiu.
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Romania are populatie ca 50% din cea a Poloniei ... 21 vs 38.5 mil
Dar in foarte multe sectoare conomice, cererea reala in Romania este cam 1/3 fata de cererea din Polonia, datorita puterii de cumparare mai mici.
Deci poti extrapola cererea din romania ca fiind grosso modo cam 33% din cea a Poloniei - ca e 30 sau 40% sunt deja fineturi de analiza.
In plus unele destinatii enumerate nu sunt scumpe... dintre polonezi, cine nu are vara bani de Croatia, o destiantie traditionala pt ei, merge toamna in Egipt ;)
 
Top