Deci pâna la urma TGM ramâne cu 10/7 (câte 2 FMM, DTM, BUD si 4 LTN)
Zborurile catre BUD si LTN încep în a doua jumatate a lui septembrie si vor fi operate de pe bazele respective, FMM este operat de pe SBZ si DTM de pe POZ (cel putin în orarul de vara).
Cand a fost ''inaugurarea'' aeroportului, ministrul transporturilor a declarat ca spera ca din luna august cursele OTP--OMR sa faca escala la LRTM si asa sa fie TGM legat de BUC .Sa vedem
LTN vad ca incepe doar din 17.09, iar pentru orarul de iarna nu mai apare. Raman doar DTM, FMM si BUD cu cate 2/7.
Greu, foarte greu sa mai revina TGM la traficul dinainte de inchidere.
LTN apare pana in primavara. Ramane de vazut cum se misca, probabil se va mari traficul pe masura ce CLJ se sufoca. Ca preturi s-a pozitionat mai scump decat inainte de reabilitare, dar mai ieftin decat majoritatea.
My bad. Da, in timeschedule ma uitasem, unde cursele FMM si DTM apar, nu si LTN.
In alta ordine de idei, e jenant ce vad eu la taxe pe TGM:
- landing 1,25/ton
- lighting 0,40/ton
- pax 1,00/pax
- security 1,85/pax.
Un WZZ cu LF de 80% aduce intr-o rotatie 940 de euro. Pe buneeeee?????
– Tarif de aterizare: de la 1,25 euro/tonă la 3,04 euro/tonă;
– Tarif de iluminare: de la 0,40 euro/tonă la 2,10/euro/mişcare;
– Tarif de staţionare: de la 0,15 euro/tonă/oră la 0,19 euro/tonă/oră;
– Tarif de servicii pentru pasageri: de la 1,00 euro/pasager la 2,20 euro/pasager.
Asadar: tarifele postate de mine se gasesc ACUM pe site-ul aeroportului.
Dar ok, sa luam de buna informatia cu majorarea. Din grila de reduceri ajungem cam tot la alea vechi. Pentru ca grila de reduceri e un bullshit. Reduci taxele la jumate daca ai 35 de aterizari? Una pe zi adica? Din septembrie cand WZZ va avea 2/7 FMM, 2/7 DTM si 4/7 LTN, avem mai mult sau mai putin exact limita de 35. Si atunci 3,04 devine 1,52, paxul devine 1,1...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.