Aeroportul Traian Vuia: septembrie: 150.218 pax i/d.
Total pe 9 luni: 1.227.443
Sursa - site-ul AIT.
Total pe 9 luni: 1.227.443
Sursa - site-ul AIT.
Atat BMS cat si W6 au incercat sa conecteze TRN de OMR, TSR si CLJ dar fara rezultat intrucat peste 90% din romanii stabiliti in TRN sunt din Moldova (vezi cele 5 frecvente de la Bacau).Am si eu o intrebare de novice.
De ce credeti ca de la TRN nu exista deloc zbor direct in vestul tarii (TSR, CLJ etc) ? Din TRN se zboara la OTP si BCM (parca am citit ca IAS si SCV dispar din vara). Nici macar BUD sau BEG nu au legatura directa cu TRN.
Am citit ca Torino ar fi orasul cu cea mai mare populatie de romani din lume (+50.000, Cittadini Stranieri 2017 - Torino). Ma intereseaza ruta asta fiindca eu merg la Torino la meciurile lui Juventus si e neplacut sa tot aterizez/decolez la BGY (mai ales cu orarul existent din TSR).
Cand auzi , Iasi, trei terminale:T1,T2,T3 iti inchipui ca este ditamai aeroportul ,comparabil cu FRA.La IAS acum oricum sunt doar doua "terminale" in functiune. T1 - nu se foloseste iar T2 si T3 ar trebui facute o singura cladire, mai mare si mai bine organizata.
L-a nenorocit pe Petrov, cu tot cu Carpatair? L-a!
Avea TSR-ul acum 8-10 ani triplu sau cvadruplu pasageri decat Clujul? Avea! Are acum Clujul aproape dublu pasageri decat TSR? Are!
Avea TSR acum 8-10 ani un sfert din pasagerii Otopeniulul? Avea! Are acum o optime comparativ cu OTP? Are!
S-a laudat Idolu ca anul asta face nu stiu ce terminal(e)? S-a! Se misca ceva-n acest sens? Nope, e liniste ca-n Groapa Marianelor!
1. Carpatair avea pe TSR hub. Zbura-n Basarabia si Ukraina. Zbura si-n Italia pe aeroporturi unde nici inainte, nici dupa ei, nimeni nu a zburat de la Timisoara. La fel si in ceea ce priveste Basarabia si Ukraina. Dupa ei, liniste si pace. Zbura si catre o gramada de orase din Romania. In plus Petrov avea si o scoala de piloti la TSR.
2. Tot sub domnia lui Idolu au parasit TSR si Alitalia si Austrian Airlines.
Cred ca pozitia geografica a TSR (aproape de granita) o dezavantajeaza intrucit are un area-catchment limitat (am mai auzit sirbeste in aeroport, dar ungureste niciodata)
Area catchment la Cluj este mult mai compacta si mult mai dens populata avind la dispozitie multiple optiuni din punct de vedere al transportului catre aeroport. Ca sa-si largeasca catchement-ul in Serbia si Ungaria si chiar in Romania, Timisoara trebuie sa vina cu solutii viabile in privinta transportului frecvent si ieftin de la si catre aeroport. Un tren pe zi catre Serbia si doua catre Ungaria nu pot alimenta aeroportul mai ales in conditiile in care insasi transferul de la gara Timisoara la Aeroport este o alta aventura in sine.