Incident OB YR-BAS la CLJ

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cerseala de clickuri?
Mai rau, link bait.
Cel mai mult m-a deranjat ca data trecuta nu a specificat sursa informatiei cu zborul la Hamburg, care a fost postata in ordine aici de mine si de @colonelu81. Putea sa mentioneze forumul ca sursa a informatiei, nu posterii, ceea ce ar fi fost o buna promovare a acestui forum, ca tot se discuta pe threadul dedicat despre atragerea de noi useri. Asa a dat-o ca mare realizare a blogului respectiv, ceea ce evident ca nu e. Dar na, asta e deontologia respectiva, asta avem, cu asta defilam.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Pana la urma la care capat al pistei au iesit partial in decor, spre Somesul Mic sau spre oras?
 
A aterizat 25, şi a ieşit prin capătul 07 (dinspre oraş) - atât din declaraţii, cât şi din poze.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Mai rau, link bait.
Cel mai mult m-a deranjat ca data trecuta nu a specificat sursa informatiei cu zborul la Hamburg, care a fost postata in ordine aici de mine si de @colonelu81. Putea sa mentioneze forumul ca sursa a informatiei, nu posterii, ceea ce ar fi fost o buna promovare a acestui forum, ca tot se discuta pe threadul dedicat despre atragerea de noi useri. Asa a dat-o ca mare realizare a blogului respectiv, ceea ce evident ca nu e. Dar na, asta e deontologia respectiva, asta avem, cu asta defilam.

Cind eu spus de la inceput ca e blogareala, a sarit ca ars.

Daca era jurnalism, deontologia minima era mentionarea sursei.

Daca ar fi si niste jurnalisti inteligenti comercial, nu ar folosi termeni de genul "singurii", "exclusiv" samd - cine are minime cunostinte de segmentare e pietei stie ca temele de aviatie nu sunt compatibile cu tabloidizarea, pentru ca publicul tinta nu rigiie bere la PET de 2 litri.

Iar daca ar avea si cunostinte minime de afaceri nu ar posta ca disperatii in mai multe threaduri ci ar agrea cu cei care sunt "taticii" acestui site un link exchange intre teme; inteligentii coopereaza.

Eu le-as dori sa isi imbunatateasca nivelul profesional, pentru ca e loc pentru toata lumea si calitatea nu strica ci stimuleaza. Pina atunci, sper sa nu mai avem "exclusivitati" luate de la altii si "stiri in premiera" cu sursa principala Dorel de la valize.
 
  • 👍
Reactions: 10 users
temele de aviatie nu sunt compatibile cu tabloidizarea, pentru ca publicul tinta nu rigiie bere la PET de 2 litri.
Epic, mi l-as pune ca citat la semnatura. Numa' ca e o mica problema, presa din Romania a demonstrat ca orice poate fi compatibil cu orice, si deci tabloidizat. Exemplu.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Am dat clic acolo. Intr-adevar, dialog halucinant. :))
Nuncred ca porcariile astea merita bagate in seama. Eu de doi ani nu ma mai uit la TV, si totul pare mai frumos. :)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Chiar acuma este o emisiune speciala pe TVR1 despre acest incident. Este si invitat special Cmdt. Cezar Osiceanu de la Tarom. Iar 'headline-ul' (daca ii pot spune asa) este 'dau vina unii pe altii'. Iar la subtitlu: 'Blue Air si conducerea Aeroportului din Cluj dau declaratii contradictorii' :p
[doublepost=1452195118,1452194155][/doublepost]Prin telefon la aceasta emisiune, Gheorghe Racaru, CEO Blue Air, a spus ca asteapta scuze publice din partea directorului al aeroportului CLJ. Se pare ca ar fi spus ca pilotilor aeronavei care a iesit de pe pista, li s-ar fi cerut, de la Blue Air, sa faca o economie de combustibil, daca am inteles clar.. oricum, ma intreb daca asta ar impiedica introducerea a noi curse BMS de pe CLJ, mai ales daca Domnul Racaru nu isi va primi scuzele :)
 
Astea de la Realitatea si Romania Tv-cei mai incompetenti jurnalisti ever.

O mizerie de articol:
24wwxw9.png


Pacat...
 
S-ar putea ca tonul care sa genereze cerereaa de scuze sa fie o buna oportunitate pentru a nu avea Blue Air la Cluj.
 
  • 👍
Reactions: 1 user