[OMR] Discutii generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cristina Antik, singurul candidat admis la șefia Aeroportului Oradea

Soție a judecătorului Antik Levente, de la Curtea de Apel Oradea, Cristina Antik a fost singura care a știut să își întocmească dosarul. O situație cât se poate de surprinzătoare, având în vedere anvergura funcției pentru care se organizează concursul. Bimbo spune că s-a considerat oportun ca accesul la concurs să nu fie restrictiv. Astfel se face că, deși a activat vreme de șapte ani la Aeroport fără să aibă o funcție relevantă pentru managementul aeroportuar, Cristina Antik s-a încadrat, îndeplinind condiția pentru a fi admisă în concurs. De altfel, aceasta este membră a Consiliului de Administrație de la Aeroport, fiind, deci, colegă cu Bimbo, de când la conducerea Consiliului Județean au venit Pasztor Sandor, Ioan Mang și Traian Bodea.

Când a fost prezentată ca membru în Consiliul de Administrație de la Aeroport, Antik a fost prezentată ca având studii superioare economice şi juridice şi experienţă de contabil-şef la Palatul Copiilor, Colegiul Naţional Iosif Vulcan şi la Şcoala Gimnazială Szacsvay Imre. Cristina Antik (fostă Ionescu) este și preşedinta Asociaţiei Judeţene de Părinţi Bihor, respectiv vicepreşedinta Asociaţiei Părinţi pentru Ora de Religie Bihor.


Cristina Antik, singurul candidat admis la șefia Aeroportului Oradea
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Conferinta de presa tinuta pentru ce?
O sala in care masa e la nivelul genunchiului, o persoana de la marketing care filmeaza plictisindu-se, in mod potrait.
 
Azi, miercuri 16 oct, zborul RO627 OTP-OMR operat cu A318 este anulat. Ne poate spune cineva din ce motive?
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Wow. nume grele in CA-aul Aeroportului International Oradea ! Oameni cu o experienta mare in aviatia civila din Romania. Compesatia baneasca acordata de CJ Oradea pentru acesti membrii cooptati in CA-ul aeroportului trebuie sa fie extrem de atractiva, daca au reusit sa atraga astfel de connoisseurs. De apreciat ca Oradea stie ce vrea si nu precupeteste nici un efort in incercarea de a-si atinge scopul de a avea un aeroport international competitiv, pe masura frumusetii orasului pe care au reusit sa-l reconstruiasca in ultimii 30 de ani.
 
Nu știu cât e meritul CJ Bihor în concret. După încercarea de a pune la conducerea aeroportului pe o persoană fără experiență a pornit un scandal care în final a măturat CA-ul vechi plin de politruci, ba chiar a determinat conducerea CJ Bihor să își piardă majoritatea în consiliul județean și astfel s-a ajuns ca noul CA (care are totuși un mandat pe o perioadă limitată) să conțină persoane cu experiență cel puțin în management, respectiv unii în management în aviația civilă.

Practic Primăria Oradea (Care de mult caută soluții să aibă un cuvânt de spus în conducerea aeroportului), a reușit să își impună agenda odată ce a izbucnit scandalul anterior și nu aveau cum să rateze și să vină tot cu propuneri de politruci în CA. Că ar fi însemnat că nu se schimba nimic de fapt.

Având în vedere mandatul scurt, cred că principalul obiectiv va fi să organizeze un concurs serios pentru postul de director măcar. Că nu știu câte pot obține în rest în 6 luni. De văzut ce va fi ulterior. Ideal ar fi să rămână măcar o parte din ei.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Date trafic anul 2019: 94.977 pasageri (- 56,8%) fata de 220.012 pax in 2018

Dupa cum ne asteptam cu toti inca de la inceputul anului, Aeroportul Oradea ne-a confirmat asteptarile si a inregistrat cea mai abrupta scadere a traficului in anul 2019, dintre aeroporturi din Romania (nu avem inca toate datele dar probabil pe scădere vor mai fi Constanta și Tuzla), restul aeroporturilor înregistrând creșteri ale nr. de pasageri.

Cu siguranta o parte dintre pasagerii pierduti de Oradea in anul 2019 se vor regasi in cresterea traficului pe Aeroportul Debrecen, si marginal pe Cluj si Timisoara.

Post automatically merged:
 
Last edited:
Pana la urma vor fi 3 curse/zi (de luni pana vineri), pe Oradea și operate cu AT72 (în prezent sunt operate și cu AT4).

 
  • 👍
Reactions: 1 user
De ce este programata o cursa cu Tarom,pe ruta Oradea-Antalya,maine 7 mai?
Nici nu a existat charter Tarom,deci nu a ramas in sistem.Se gaseste doar pe Flightradar,deci probabil e o eroare,cum a fost o cursa Corendon,anul trecut in aprilie.
 
Last edited:
Știrea este deja veche, anunțul oficial vine cu ceva întârziere.
Nu-i dau șanse mari rutei având în vedere cei 160 Euro dus întors. Pentru litoralul românesc.

 
Scriu aici dar e valabil si pentru TSR si CLJ.
Cursele de CND au regim de charter. In booking Tarom ai o singura clasa de tarife, iar numerele de zbor sunt ROT 7XXX, adica de charter.
Probabil ca au ceva "combinatie" cu un tour-operator si vand marginal ce nu e ocupat de acesta.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Reprezentanţii Aeroportului Oradea au anuntat, că odată cu prima cursă Blue Air pe ruta Bucureşti - Oradea, programată pe 7 august, va fi inaugurat şi noul terminal al aerogării, finalizat cu o întârziere de aproape doi ani.

 
  • 👍
Reactions: 1 users
Din 28 martie in sistemul de rezervari Blue Air nu mai sunt disponibile zboruri pe ruta operata spre OTP.
 
Reactions: 1 user
Se pun la bătaie până la 1,44 milioane de lei pentru promovarea Oradiei ca destinație de city break.

Cerinte MINIME anunt SICAP:

- fani pagina facebook: minim 4 milioane ( minim 25% din audiența totală în grupurile țintă ale campaniei )
- instagram minim: 500.000 urmaritori
- canal YouTube: cu minim 50.000 de abonați
- web bannere pe o platformă online cu minim 50 milioane de vizitatori/lună


Cine credeti voi ca indeplineste toate aceste cerinte minime?!

Ati ghicit: Ryanair!!!

Bani pt Raynair,
pe langa cele 800.000 de euro alocati deja prin schema pt revitalizarea traficului pe Oradea dupa pandemia de COVID.

Daca nici macar Wizz Air (care are un cifre foarte bune) nu poate indeplini nici una dintre conditiile minime de mai sus, atunci cum ar putea sa atinga cerintele minime Blue Air sau TAROM.

Limitele ridicate drept cerinte minime sunt foarte, dar foarte limitative, nimeni din Europa in afara de Ryanair nu indeplineste conditiile de mai sus (spre exemplu Lufthansa 3,9 miloane fani FB, BA 3,2 milioane, Wizz Air 3,2 milioane, Tarom 140.000)

De cand cu pandemia, limita de 50 mil. vizitatori site/luna nu mai este indeplinita nici macar de Ryanair, dar cu siguranta cei care au realizat caietul de sarcini au primit o brosura de la ryanair care continea date de trafic site din perioada pre-COVID.

Inainte de pandemie site-ul celor de la Ryanair ocupa locul 1 in Europa la sectiunea travel&tourism cu undeva la 60 milioane de vizitatori pe luna.

Rog pe cei de la:

- boardingpass.ro, (peste 46.000 fani pe FB)
- airlinestravel.ro, (peste 44.000 fani pe FB)
- air24.ro (peste 44.000 fani pe FB)
- imperatortravel.ro (peste 39.000 fani pe FB)
- aviation news agency ( peste 15.000 fani pe FB)
- aviation-headlines.ro (peste 3.800 fani pe FB)
- t2t.ro - (peste 2.000 fani pe FB)

sa scrie un articol despre cum se atribuie bani publici în mod nediscriminatoriu.


Destinația turistică Oradea, promovată pe avioane, Facebook, Instagram și YouTube - BIHON
 
Last edited:
  • 👍
  • 😲
Reactions: 4 users
La CJ Bihor nu e presedinte domnul acela laudat de toata lumea? Noul Emil Boc?