[OMR] Discutii generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
  • 👍
Reactions: 1 user
Ce spune acolo este ca e inchiriere ACMI. E totusi neclar daca va aplica pentru AOC.
Dupa mine acel "ACMI" e de fapt AirConnect, iar AirOradea ramane un "paper airline".
Ca daca nu e asa si se vor "incaleca" Tarom si AirConnect si AirOradea... e cam de ras :)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
„În luna aprilie se demarează lucrările la terminalul cargo de la Aeroportul Oradea realizat de catre CTP.
Conform graficului de execuție, în perioada – se va realiza racordul dintre pista aeroportului și noua cale de rulare destinată accesului aeronavelor la platforma terminalului. În vederea acestor lucrări, în această perioadă, timp de două săptămâni, traficul aerian de pe Aeroportul Oradea va fi suspendat,” transmite aeroportul.


De Bolojan Air se mai aude ceva in piata?
Parca din 27 martie 2022 (peste 5 zile) trebuia sa inceapa operarea!
 
Eu v-am zis ca firme dastea precum Oradea Air sau Bihor Air, sau alte fantome vehiculate dealungul anilor prin Romania sunt doar praf in vant.
 
Macar exista jurnalisti care întreaba ei si încearca sa afle ceva si nu asteapta doar sa mai primeasca o invitatie la o conferinta de presa
 
Decolare cu amânare: Compania Air Oradea va putea funcţiona abia din toamnă!
"Există potenţial de pasageri, fără discuţie. Compania nu a fost înfiinţată de dragul de a fi înfiinţată", susţine Răcaru, care se aşteaptă ca la licitaţie "să fie concurenţă", iar zborurile să înceapă din toamnă.

Din articol:

Puţini îşi mai aminteau că tot el (Bolojan n.m.), înainte cu doi ani, propusese omologului său din Debreţin o "alianţă" între aeroporturile celor două oraşe, adică operarea de curse către destinaţii diferite, pentru a nu fi concurente, ci complementare
Nu s-a ales nimic nici din "alianta" din motive destul de evidente (legale in primul rand).
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Aseară s-a reluat traficul, Tarom operând primul zbor după întreruperea programată pt intervențiile la suprafețele de mișcare.
Apreciez profesionalismul celor de la CTP care finanțează/realizează investiția, au spus că au nevoie de 2 săptămâni și s-au încadrat în termen.
Un privat serios, bravo lor. Se pare că la firmele serioase nu apar lucrurile/lucrările neprevăzute și tot soiul de explicații pentru veșnicele prelungiri de termene de execuție.
 
  • 👍
Reactions: 5 users

Terminalul 1 al Aeroportului Oradea va fi extins si reconfigurat pentru sosiri Schengen/non-Schengen

In prezent, terminalul T1 este de 2.925 metri pătrați, iar prin extindere se va amenaja la circa 12.500 metri pătrați. Ca funcțiuni generale, terminalul se va reconfigura pentru sosiri Schengen/non-Schengen și birourile personalului de specialitate. Pentru facilitarea accesului la noile zone extinse se propune reamenajarea și extinderea rețelei de drumuri, astfel încât acestea să asigure o deservire optimă a fluxului de pasageri.

+

Aeroportul Oradea | S-a semnat contractul pentru prelungirea pistei


Proiectul are ca obiective principale extinderea pistei de decolare-aterizare cu 400 metri înspre localitatea Nojorid, instalarea unui sistem de radionavigație pentru asistență la aterizare pe direcția 01 pentru a permite aterizarea asistată dinspre sud, extinderea platformei de îmbarcare-debarcare și achiziția de echipamente pentru întreținerea suprafețelor de manevră.

Prelungirea pistei de decolare/ aterizare cu 400 de metri spre sud (adică spre Nojorid), ajungând la 2.500 de metri, va avea ca efect creșterea capacității operaționale a aeroportului.

De asemenea, proiectul presupune achiziția și instalarea instrumentelor de aterizare de precizie și a unui sistem de balizaj luminos la capătul pistei dinspre Nojorid. Cu ajutorul acestui echipament se va degreva spațiul aerian de deasupra orașului Oradea de survolul aeronavelor, întrucât direcția de aterizare nu va mai fi dinspre nord, ci dinspre sud. Această modificare va reduce semnificativ gazele cu efect de seră și poluarea fonică generate de aeronave deasupra Municipiului Oradea.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu știu cum a trecut testul Analizei Cost Beneficiu o alta investiție, una de peste 200 milioane de lei la Aeroportul Oradea.

După finalizarea A3, reabilitarea și electrificarea liniei de cale ferata Episcopia Bihorului-Cluj, și execuția drumului expres Oradea-Arad, nu vad mai mult de 200.000 de pasageri/an pe Oradea, pasageri care ar putea fi procesati prin actuala infrastructura ...

 
A trecut cum au trecut si altele. S-a dat dupa nevoi. Veniti si luati bani sa avem si noi rata de absorbtie mare.
Cel mai greu e sa te bati cu patriotii locali.
Le spui ca traficul e in stagnare (pe cifre) sau chiar ca va scadea (vezi anunturile RYR), iti raspund ca sunt premize ca el sa creasca. Sau ca "se spera".
Le spui ca spatiul e suficient, ei zic ca e nevoie de ceva de 6-10 ori mai mare si denumesc asta "optimizare". Imi plac disputele pe teme semantice, mai ales cand albul trebuie sa devina negru sau invers.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Stimatilor, intelege cineva ceva din ce scrie gazeta ca a zis sursa din cadru?

"La intrarea în zona turnului de control Oradea, i s-a comunicat comandantului să aterizeze pe direcţia 019, dinspre sud (n.r. - dinspre Nojorid), deoarece vântul bătea din spate şi trebuia să aibă vântul în faţă. Aeronava a abordat însă o aterizare cu vântul din coadă şi, din cauza coroborării vântului din coadă cu plafonul de nori jos, a ratat aterizarea şi a plecat spre Cluj, invocând condiţii meteorologice nefavorabile", a declarat pentru BIHOREANUL o sursă din cadrul Aeroportului orădean.

 
Numai mie mi se pare ca a scapat o informatie?
Cica Aeroitalia nu mai zboara FRL-OMR (Go To Fly ar fi reziliat contractul cu XZ) si acum ar zbura RAF Avia cu numar propriu (MTL 1001/1002)?
Inteleg ca de fapt XZ nu mai zboara deloc de la FRL???
 
Reactions: 1 user
Ultimele curse spre Forli.

 
Se astepta cineva ca Air Oradea sa depaseasca stadiul de cateva hartii mazgalite cu diferite declaratii?
 
  • 👍
Reactions: 1 users
PWC primește 270.000 lei
...pt a a realiza documentaţia tehnico-economică pe baza principiilor generate, publicarea condiţiilor de participare pe site-urile Primăriei Oradea şi a Consiliului Judeţean Bihor, precum şi a unui anunţ într-o revistă de business cu acoperire naţională, selectarea din ofertele depuse, realizarea planului de afaceri şi a testului investitorului privat pentru partenerul şi planul realizat, aprobarea acestui plan în legislativele locale, dacă testul operatorului este conform cu prevederile legale mai sus amintite şi operarea propriu-zisă a zborurilor."

Se apropie anul electoral...