...Deci, de citava vreme asistam la batalia companiilor din Golf cu restul lumii...
Cimpul de lupta arata cam asa:
Europenii cara la greu dosare la Bruxelles - iar americanii au doua grupuri de presiune: Americans For Fair Skies + Open & Fair Skies. DO&FS fac parte American, Delta, United + mai multe asociatii sindicale. United sint parteneri LH iar Delta merg cu AF-KLM. Ca totul sa fie mai complicat, American sint in joint cu BA/IAG - dar acestia din urma au parasit Association Of European Airlines - caci nu sint de acord cu acuzele aduse companiilor din Golf (normal: sint in OneWorld a lui Qatar) ...
AFFS acuza companiile din Golf ca ar fi beneficiat de 42.3bioUSD subventii in 10 ani...
Ca sa intoarca politetea, Etihad a publicat un raport care acuza American+Delta+United ca ar fi fost subventionate cu 71.48bioUSD in ultimii 15 ani...
Si ca ciresica pe tort: il avem pe Dom' Enders, mai-marele de la Airbus, care merge la Bruxelles si face lobby pentru ne-ingradirea OpenSkies-urilor ... caci daca nu ar fi Emirates, 380-ul ar duce-o rau de tot.
Interesant nu este cine are dreptate: fiecare o are pe a lui.
Ci felul in care isi va apara fiecare pozitia, si il va ataca pe celalalt...
Pina acum, cei din Golf par mai dinamici si mai creativi...
Cimpul de lupta arata cam asa:
Europenii cara la greu dosare la Bruxelles - iar americanii au doua grupuri de presiune: Americans For Fair Skies + Open & Fair Skies. DO&FS fac parte American, Delta, United + mai multe asociatii sindicale. United sint parteneri LH iar Delta merg cu AF-KLM. Ca totul sa fie mai complicat, American sint in joint cu BA/IAG - dar acestia din urma au parasit Association Of European Airlines - caci nu sint de acord cu acuzele aduse companiilor din Golf (normal: sint in OneWorld a lui Qatar) ...
AFFS acuza companiile din Golf ca ar fi beneficiat de 42.3bioUSD subventii in 10 ani...
Ca sa intoarca politetea, Etihad a publicat un raport care acuza American+Delta+United ca ar fi fost subventionate cu 71.48bioUSD in ultimii 15 ani...
Si ca ciresica pe tort: il avem pe Dom' Enders, mai-marele de la Airbus, care merge la Bruxelles si face lobby pentru ne-ingradirea OpenSkies-urilor ... caci daca nu ar fi Emirates, 380-ul ar duce-o rau de tot.
Interesant nu este cine are dreptate: fiecare o are pe a lui.
Ci felul in care isi va apara fiecare pozitia, si il va ataca pe celalalt...
Pina acum, cei din Golf par mai dinamici si mai creativi...