• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Octavian

Active Member
Feb 10, 2018
155
69
28
19
Bucharest
Eu am văzut săptămâna trecută ca treceau 3 autobuze una după alta (spre Unirea 2x783,1x784)... Cred ca ar trebui sa va dați seama ce tâmpiți fac acest orar, adică 3 autobuze, pe o linie express, pleacă în aceiași secunda! Nu ma mai mira nimic...
 

tavi

🌴 Out of Office 🌴
fly-ra 2017
Dec 6, 2014
5,928
2,212
203
Brasov
Cum sa stai pe apron dupa autobuze? :oops:
Ar trebui așa civilizat, să facă Cuc niște stații decente. Fix unde parchează avioanele. :))
Apropo de chestia asta cu autobuzele. Veneam acum doi ani din Malaga parcă și urcasem ultimul în autobuz pe ușa din față, era noapte târziu.
Mai vine un ”domn” și întreabă dacă ăsta e autobuzul pentru Gara de Nord. Eu crezând că ne trolează i-am zis că ăsta nu, ăla din spate.
A înjurat puțin și a fugit la al doilea autobuz. Îți dai seama că era să fac pe mine de râs, mă rog, nu doar eu. Juma' de autobuz.
 
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 6 users

AndreiX

Well-Known Member
Nov 16, 2016
962
448
63
Bacau
Da-ne detalii, ce companie, ce handling, ati primit vreo explicatie sau vreo scuza ceva de la cineva?
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,097
2,615
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Scuze? Sa se bucure ca nu ramas in corturi peste noapte, langa platforma 2 ;)
 
  • 👍
Reactions: 1 users

witze

Well-Known Member
Premium Member
Feb 13, 2012
1,828
1,133
153
43
Wuppertal
www.planepictures.ro
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Eu am așteptat vreo 15 min la Paris CDG să fie întâmpinat avionul la gate. Avionul sosise, dar nimănui nu i-a păsat...
 
  • 😲
Reactions: 1 user

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,097
2,615
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
WTF
Asta ar merge la Umor, la multimedia, etc, insa prefer sa il pun aici.
Noi ne miram de rusi, insa in LR cand sunt scosi controlorii (unii) din con/textul standard invatat la scoala, se pierd si uneori nu pot formula 2 propozitii care sa se lege si sa aibe inteles.
 
  • 😲
  • 🤣
  • ❤
Reactions: 8 users

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,097
2,615
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile

Printre altele:
Alte companii interesate de investiţii în România sunt Abu Dhabi Port, Abu Dhabi Airport. Acestea vor să lucreze cu autorităţile din România pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor. De exemplu, aeroportul din Bucureşti nu are piste suficient de lungi. Există, de asemenea, discuţii cu Etihad pentru cooperarea cu Tarom
 
  • 👍
Reactions: 1 user

dc9northwest

Active Member
Apr 16, 2012
140
74
28
SEA

Printre altele:
Etihadului ii place sa aiba de-a face cu companii falimentare (AB, 9W) sau pseudo-falimentare (AZ). Cred ca TAROM s-ar potrivi de minune in portofoliu.
 
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 2 users

Todd is Back

Well-Known Member
Feb 22, 2012
1,121
319
83
Langley Canada
Nu este engleza este pasareasca. Este de-a dreptul infricosator, acesti oameni nu pot comunica cu pilotii (care nici ei nu sint deloc mai breji). Controlorii de trafic, trebuie sa aibe cunostinte avansate si o dictie foarte clara a limbii engleze. Ma mir ca de la celebrul "Aoleu I'm sorry " nu s-au mai intimplat si alte tragedii pe Otopeni. Nu este umor, ci inconstienta. La cum ii aud, trebuie adunati toti si bagati la lectii de engleza zilnic cite 2 ore, timp de 2-3 ani pe banii lor. Cum a fost posibil ca acesti indivizi sa treaca examenul de limba engleza la angajare?

Trebuie sa admit ca seful lor isi risca libertatea in fiecare moment. l-as sfatui prietenos sa recruteze incepind de miine controlori de trafic vorbitori nativi ai limbii engleze, Ii doresc o pensie fericita, in loc de o puscarie pe viata.
 
  • 👍
Reactions: 4 users

OOVNI

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 28, 2012
1,175
681
113
27
LFML
www.airliners.net
Flightdiary
My fr24 profile
WTF
Asta ar merge la Umor, la multimedia, etc, insa prefer sa il pun aici.
Noi ne miram de rusi, insa in LR cand sunt scosi controlorii (unii) din con/textul standard invatat la scoala, se pierd si uneori nu pot formula 2 propozitii care sa se lege si sa aibe inteles.
Daily business man, daily business :D in toate tarile europene mai la sud de Austria si mai la est de Mallorca :D
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,097
2,615
203
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Ce sa zic? Condoleante voua, pilotilor care trebuie sa va ascutiti urechile.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

alexxy

Well-Known Member
Dec 8, 2013
1,067
505
113
Tot legat de minunatul OTP si cat de bine sunt optimizate fluxurile, si de “profesionalismul” celor de la Globe Ground.

Duminica, ajunge cursa Austrian de la Viena, in acelasi timp in care pregateau boardingul pentru FRA. Cum iesirea din aeronava se face prin fluxurile de boarding jumatate de avion iese, jumatate este oprit intre burduf si poarta de imbarcare a cursei LH timp de “2 minute” cat se face boardingul. Lumea a inteles , dar cum nici la un ATR nu dureaza boardingul 2 minute dupa 5-10 minute in care erau pauze in care nu se mai imbarca nimeni a inceput scandalul, finalizat cu remarca celui de la Globe Ground (zisa unui pasager) “daca nu iti convine sa nu mai treci pe aici”. E drept si pasagerul ii spusese sa ii transmita sefului lui ca situatia e de c****. Diferenta e ca unul reprezenta LH si unu nu.
In alta ordine de idei, si legat de incidentele mentionate anterior de amestecare a fluxurilor, cei de pe cursa LH, puteau fi inregistrati la boarding si sa plece fara sa se urce in avion.

Militienii de frontiera au ramas la fel, se uita la CI de parca e prima data cand le vad, ba mai nou dau mesaje de pe telefonul mobil cu pasagerul in fata. Tot nu pot sa inteleg cum te verifica mai rapid un politist strain, decat cel din tara ta.