Compania CFR Călători cuplează de câteva zile câte două automotoare Săgeata Albastră pentru a face față cererii de transport pe linia Gara de Nord- Aeroport Otopeni, a anunțat luni secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Practic, se operează cu capacitate de transport dublă dimineața de la 05 30 la 10 00 și după amiaza, de la 14 30 la 18 30, nu doar pentru a prelua pasagerii spre și dinspre Aeroport cât și angajații care lucrează pe platforma aeroportului...
CFR Infrastructură caută soluții pentru a îmbunătăți condițiile de circulație de pe linia ,,saturată” București -Pajura -Mogoșoaia : ,,Expertiza tehnică va costa aproape 140.000 lei şi va dura 7 luni, potrivit caietului de sarcini. Modernizarea liniei şi, mai ales, introducerea unui nou sistem de schimbătoare de cale (două macazuri în PM – Punct Mişcare – Pajura şi Post Giuleşti) ar permite o cadenţă a „Trenului de Otopeni” la doar 30 de minute, faţă de 40 de minute în prezent.
De fapt nu e vorba despre succes cat despre reluarea traficului (de) pe OTP la volume din ce in ce mai mari.Trenul spre OTP,un succes:
economedia.roCFR Infrastructură caută soluții pentru a îmbunătăți condițiile de circulație de pe linia ,,saturată” București -Pajura -Mogoșoaia : ,,Expertiza tehnică va costa aproape 140.000 lei şi va dura 7 luni, potrivit caietului de sarcini. Modernizarea liniei şi, mai ales, introducerea unui nou sistem de schimbătoare de cale (două macazuri în PM – Punct Mişcare – Pajura şi Post Giuleşti) ar permite o cadenţă a „Trenului de Otopeni” la doar 30 de minute, faţă de 40 de minute în prezent.
De la 40 de minute la 30 e ceva imbunatatire, dar minora. Adu-ti aminte de volumele de pasageri din 2018 si mai ales din 2019 - va fi suficient trenul la 30 de minute? Doar doua Desiro? Cel mai probabil nu. Si in conditiile in care gânditorii TPBI au taiat o linie expres pe motiv ca se suprapunea cu trenul (sigur, numai ca nu), sporind congestia atat pe rutier cat si pe feroviar? Categoric nu.se poate mari frecventa:
Era greu de vazut din faza de proiectare initiala ca orice tentativa de fir II debuseaza intr-o bălmăjeală de linii tinand de asa-zisul complex feroviar Bucuresti Nord si ca prin urmare e nevoie de o solutie inovativa pe mai mult decat o linie simpla ca sa asiguri frecvente decente, sub 30 de minute, cu orasul.Expertiza tehnică va costa aproape 140.000 lei şi va dura 7 luni
Un număr de 957 de zboruri (aterizări şi decolări) au înregistrat în intervalul 30 iunie - 6 iulie întârzieri mai mari de 30 minute pe Aeroportul Henri Coandă, iar 56 de curse au fost anulate de companiile aeriene care ar fi trebuit să le opereze, potrivit datelor Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB).
Numărul întârzierilor corespunde, în general, cotei de piaţă a companiilor aeriene pe AIHCB, astfel încât cele mai multe s-au înregistrat la Wizzair (264 de zboruri), TAROM (162 de zboruri), Ryanair (148) şi Blue Air (99 de zboruri)”, spun reprezentanţii CNAB, conform Agerpres.
Tot în ultima săptămână, 56 de zboruri au fost anulate de companiile aeriene (30 de decolări şi 26 de aterizări), dintre acestea Wizzair având 23 de zboruri anulate, Ryanair şase, iar TAROM patru.
Producătoarea TV Ruxandra Ion a povestit pe Facebook experiența neplăcută prin care a trecut la Aeroportul Otopeni, chiar înainte de vacanța pe care o aștepta cu nerăbdare.
”Suntem în aeroport! Am așteptat vacanța asta cum nu vă puteți imagina. Călătorim doar noi doi. 73 si 66 de ani. Eu cu scooter de mobilitate, cu care merg de 2 ani. E aprobat de toate companiile aeriene. Azi am avut o experiența TERIFIANTĂ la trecerea de la agabaritice. Am fost tratați oribil de niște funcționari plătiți din banii noștri.
Am aflat, printre altele, de la singura domnișoară care era de servici că data viitoare să vin cu însoțitor, că nu e treaba lor să urce scooterul pe bandă. O lipsă de respect inimaginabilă. Aroganți... A durat 30’ de nervi și de suportat nesimțirea unor oameni fără bun simt. IMPORTANT, doamna de la Tarom chemată să semneze aprobarea scooterului, amabilă, politicoasă. Singura gură de aer într-o mare de aroganță și lipsă de empatie. E prima oară și primul aeroport unde se întâmpla așa ceva”, a scris Ruxandra Ion pe Facebook.