[OTP] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Străinul te verifică, românul e șmecher și "știe" cât să mimeze procedura.
 
La vom face si vom drege si vom fi printre cei mai tari din lume suntem buni. Cand este efectiv sa facem...aaa, stai sa vedem ce zice sefu din partid.
Legat de cartile de identitate, eu cred ca e o problema cu ele efectiv. Mergand prin UE, am avut de multe ori controale cam lungi cand am dat CI la granita, asa ca in ultima vreme arat pasaportul si trec imediat.
Cat despre modernizarea aeroportului...chiar sunt curios, exista un plan clar despre cum trebuie sa arate acesta peste urmatorii sa zicem 10 ani? Parerea mea e ca este un aeroport periculos, ramas in trecut crunt si penibil. De ce? Pai:
-pistele...sunt un dezastru, becuri care sunt extrem de mult iesite din asfalt si ascutite, zone extrem de neuniforme de asfalt (pe 08R/26L, in zona D ai impresia ca mergi pe Dunare sau mare, iar la aterizare, cand asezi roata de bot pe pista iti trosneste roata de zici ca isi da duhul atunci). Caile de rulaj -> cu gropi, bucati de asfalt gaurite si cosmetizate cu zmoala, zici ca au pojar negru. Pe calea I au lucrat, au pus apoi betonul la loc, dar se pare ca l-au nivelat cu spaclul, cand treci pe acolo tremuri din toate incheieturile. Pe calea P e cel mai bine sa nu vorbesti pt ca risti sa iti musti limba.
-fluxul auxiliar (autobuze si alte vehicule), acelasi de cand s-a facut aeroportul probabil. Mereu intre platforma 1 si 2 se fac cozi si se asteapta trecerea tuturor aeronavelor de pe C si G, astfel incat, daca ai norocul sa te gasesti cu aeronava pe P2, ai intarziere garantata.
In continuare nu e nici o cale de degajare in viteza de pe 08R/26L, motiv pt care esalonarea pe finala intre aeronave este de minim 5 mile, dublu fata de ce e in lumea actuala.
In continuare ne plangem ca nu sunt suficiente pozitii de parcare pt aeronave, dar avem lanul de porumb si rapita intre piste. La noi se poate sa cumpere pamantul de acolo cineva si apoi scandalul cuvenit legat de pretul pe care trebuie sa il plateasca aeroportul pt a putea folosi asa cum e normal acel teren.
In terminal, cum spunea cineva mai sus, fluxul de iesire de la burduf (la cele vechi) se intretaie cu cel de intrare, asa ca de multe ori apar problemele care au fost expuse mai sus, cu scandalul de rigoare. Mai ales ca vara, aerul conditionat din aeroport este bun doar pt a fi o temperatura usor mai scazuta decat afara, nicidecum una optima, transpiri la greu in aeroport. Asa ca dupa 2-3 minute de asteptare pe culoar, spiritele se cam incing. Dar cum se spunea mai sus, aeroportul va avea sistem de recunoastere faciala, sa fim optimisti deci.
SI ajungem la faimoasa parcare, cea care pare acum ca este amanta ideala, toata lumea o doreste. A fost schimbat directorul, a inceput asfaltarea (vorbim de ultimul etaj). Pana sa inceapa (si s-au schimbat multi directori, nu-i asta problema, posibil ca cei vechi sa nu fi inteles problemele, din moment ce au schimbat doar bordurile de pe drumul dintre DN si parcare), era plina de gropi (cratere mai exact), marcajele disparusera (probabil ca le luasera directorii vechi cu ei, iar cei noi inca le cautau prin sertare), iar fiecare o lua pe unde il taia capul. Si mai erau si handicapatii bunului simt care se propteau cu masina langa automatele de plata, blocand total accesul celorlalte masini. Daca le ziceai ca au blocat, se scuzau ca se grabesc, daca le mai ziceai inca o data, sareau la cearta. Aeroportul nu are nici o persoana care sa se ocupe de bunul mers al lucrurilor prin parcare, caci deh, daca merge si asa, de ce sa nu lasam asa. Sa vedem dupa ce se termina asfaltarea cum va fi situatia.
 
  • 👍
  • 🌟
Reactions: 5 users
De fapt tu descrii cam tot ce e în România. Aceleași aspecte le găsești în toate domeniile. Trebuie doar să înlocuiești unele cuvinte.
Problema e sistemică și trist este că nu există o rezolvare reală. Vor fi doar cârpeli. Așa că, defilăm cu ce avem.
 
@ben - la fel folosesc și eu peste tot pașaportul, mai ales că în tot mai multe locuri sunt fluxuri automate pentru pașapoarte electronice.

Iar la cum arată CI românească e un mare red flag pentru toți. La un moment dat când am aterizat în CPH în navetele mele pe acolo cei de la verificarea pașapoartelor din CPH au fost foarte nedumeriți că nu semănau între ele cărțile de identitate românești și au început să le analizeze cu lupa după elementele de siguranță :)
Asta a însemnat că stăteau vreo 5 minute pe analiza fiecărei cărți de identitate românești.
 
  • 🤣
Reactions: 1 user
,,În bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2019 sunt programate venituri totale cu o creștere, față de realizările anului precedent, cu 7,71%, a cheltuielilor totale cu o creștere cu 22,25%, compania programând un profit brut de 408.700,03 mii lei.
Veniturile totale sunt majorate doar cu 7,71% ca urmare a reducerii tarifului de securitate perceput de companie, începând cu aprilie 2019.
Majorarea cheltuielilor totale în anul 2019 provine în principal din:
- creșterea cheltuielilor cu amortizarea ca urmare a aplicării Standardelor Internaționale de Raportare Financiară începând cu anul 2018;
- creșterea cheltuielilor de întreținere și reparații în condițiile creșterii continue a traficului aeroportuar.
''

 
  • 👍
Reactions: 1 user
vom drege si vom fi printre cei mai tari din lume suntem buni

I-a uite mah ce zice si strainii, ca noi astia expatii sintem catalogati rautacioshi, invidioshi, infumurati, imbuibati, etc. Pai e posibil sa aduci un neica nimeni la conducerea Ministerelor si a Companiilor Nationale Romanesti, doar fiindca a maturat sediile partidelor provinciale in ultimii 20 de ani si a facut facultatea privata la fara frecventa?

Postcard from Otopeni - Emerging Europe | News, Intelligence, Community
 
Pai e posibil sa aduci un neica nimeni la conducerea Ministerelor si a Companiilor Nationale Romanesti, doar fiindca a maturat sediile partidelor provinciale in ultimii 20 de ani si a facut facultatea privata la fara frecventa?
Cred ca numai asa poti ajunge in postul respectiv.
Ce profesionalism? Ce seriozitate? Ce dorinta de a schimba, manageria, dezvolta si asa mai departe? Mofturi, nene. Pune mana pe matura de la sediu ca sa ajungi in viata!
 
Date financiare 2017 vs 2018
e59d6fdd225ff8efbe4c4af81fe3c861.jpg
e08564e4924a4d24e55778b49e4d7ead.jpg
45580b6cf17c78745305bdb8fc772566.jpg


Trimis de pe al meu G8341 folosind Tapatalk
 
  • 🤣
  • 👍
Reactions: 1 users
Am aflat de curand ca Memento Bus a lansat un serviciu de transfer la aeroport care opreste la majoritatea hotelurilor importante. Totusi mi-e greu sa inteleg de ce as plati 30 de lei pentru un drum de 1h30 catre aeroport cand pot lua un Uber cam la acelasi pret...

Bonus nu mai poti rezerva locuri pe cursele din Bucuresti catre aeroport (adica fara oprire) :(

 
  • 👍
Reactions: 1 user
I-a uite mah ce zice si strainii, ca noi astia expatii sintem catalogati rautacioshi, invidioshi, infumurati, imbuibati, etc

I-a uite mah ce zice si romanashii nostri dragi din Spania, ca tare le zice bine de tot. Celebrele donshoare de la Otopeni (cu juma' de norma la PSD), lovesc din nou in pasageri si se comporta ca la usa cortului tocmai cu cei care le platesc salariile lunare. Tupeiste care habar nu au de lege, total nepregatite profesional. Numai bune de trimis sa lucreze in penitenciare, unde le este locul. Aceiashi atitudine de scirba si lehamite a personalului de la standurile check-in si pina la agentii de la boarding gates. Ne fac de rushine ca natiune in fata strainilor si disrespecta calatorii Romani care trec pragul aeroportului capitalei Romaniei.

 
Parazitul care trebuia sa se ocupe scara rulanta?? 😂😂😂😂😂😂😂
Ma, despre cine vorbeste asta?
 
Ma, despre cine vorbeste asta?
Cum despre cine, domne? Despre securistul din Medgidia, ala cu firma de functionari publici de pe aeroport, care lucreaza cursa de Wizz la BGY. Ce si-a zis, "Gata, am depus plangere penala, l-am RAS".
emoji23.png
emoji23.png
emoji23.png
 
Un video mai vechi, dar numai bun de vazut sau revazut avind in vedere inghesuiala din auto aerogara Otopeni in perioada de vara.


Asta, apropo la o stire foarte calda de astazi, cum ca sezonul estival la furat de bagaje de la caruselele Otopeni-ului este in plina desfasurare. Mai mult ca sigur, tipul isi luase bilete dus-intors ieftine la lowcost OTP-EIN-OTP, fara bagaj de cala, insa planuia sa "ridice" unul de la carusele in drum spre iesire. Full time job :headbang:

 
  • 🤣
  • 👍
  • 😲
Reactions: 4 users
Si asta pe banii nostri. Din munca noastra,din impozitele noastre. Deja mi-e scarba .

Din 1.495 de angajați ai Aeroportului Internațional ”Henri Coandă” (Otopeni), circa 500 sunt rude de gradul I, iar restul până la 1.200 sunt rude de gradul II și afini. Sunt aproape 100 de directori, șefi de birou și șefi de serviciu. Cele 78 de compartimente au fiecare cu câte un șef. Lor li se alătură 9 directori, 3 directori generali adjuncți și un director general.
 
  • 👍
Reactions: 3 users
Aceiashi atitudine de scirba si lehamite a personalului de la standurile check-in si pina la agentii de la boarding gates

Da, acum inteleg si ma cam amuza acei romanashi spanioli de mai sus (dragalashii de ei) care insistau sa faca o plingere scrisa despre cit de prost merg treburile la aeroportul Otopeni, in sperantza ca autoritatile statului Roman, proprietar al acestui aeroport, va lua masuri imediate de remediere a "dezastrului" in derulare la principala poarta "aeriana" de intrare in Romania.

Am intrat in Romania de citeva ori prin Timisoara, dar cu exceptia anillor 2003-2006 cind politistii de frontiera de acolo faceau exces de zel la deschiderea si controlul minutios al bagajelor romanilor sositi direct de la la New York (solicitind pe fata bunuri de import de la calatori), nu am vazut impertinentza, flituirea, nesimtirea care se practica zilnic pe Otopeni de citiva ani incoace .

La Otopeni in schimb, tupeisti notorii care n-au nici cea mai mica frica de a-si pierde locul de munca cind "seful" ii este var primar. Ii ameninti ca vrei sa faci o plingere la manageri, du-te mah in "aia" matii, te mai si iau la injuraturi cu amenintari, striga dupa tine in gura mare ca la piatza, sa fie auziti "bine" de toti cei care ar mai indrazni eventual sa le conteste priceperea si autoritatea in domeniu.

Scapi de ei, Iesi afara din terminal, dai nas in nas cu mafia taximetristilor. Stau naivii la cozi imense, ore intregi, la automatele de chemare Taxi insistind pe preturile "mici" pe kilometru oferite de citeva companii, (la acest pret mic, soferii acestor companii nu se dau disponibili dispeceratelor propriei companii, preferind sa te astepte afara la negocieri de trotuar) doar ca sa realizeze inr-un tirziu ca totul este o schema ticluita de soferii-mafiotii de afara care asteapta sa negocieze direct cu clientul, preturi demne de limuzinele de la JFK.

Ca Roman expat, te mai mira cind citesti in mass-media ca Romania este considerata o tara din lumea 3-a iar turistii straini sint avertizati continuu de "manierele locale" si riscurile unei vizite in Romania?
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 5 users
Primul hotel din România amplasat în incinta unui aeroport a fost inaugurat, în acest sfârşit de săptămână, la Aeroportul Internaţional "Henri Coandă", o investiţie de 19 milioane de euro.
Potrivit unui comunicat de presă al dezvoltatorului, Hilton Garden Inn Bucharest Airport are 218 camere şi se adresează în special segmentului business, personalului companiilor aeriene ce operează pe Aeroportul din Otopeni, fiind totodată o soluţie pentru pasagerii cu zboruri anulate sau întârziate...
Managementul Hilton Garden Inn Bucharest Airport estimează că durata medie a şederii în cadrul hotelului este de o noapte de cazare, precum şi un grad de ocupare de 65-70%. Preţurile la cazare pornesc de la un tarif promoţional de 69 de euro/cameră, urmând ca acestea să se înscrie în linia pieţei.
În acelaşi timp cu inaugurarea noului hotel a avut loc şi prezentarea restaurantului Wright Flyer, cu o capacitate de 126 de locuri şi servicii complete - mic dejun, prânz şi cină, precum şi room service


 
Reactions: 1 user