[OTP] Discuții Generale

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Rocket science! S-au trezit in 2020 sa faca o amarata de gara...
 
În noaptea de marți spre miercuri au început lucrările de construire a viaductului de peste DN1 ce va fi parte a căii ferate de la Gara de Nord la Aeroportul Henri Coandă. Lucrările vor dura până în a doua decadă din august și traficul rutier va fi restricționat pe o singură bandă pe fiecare sens de circulație, între orele 00.00 - 04.00 în zilele de 23, 29 și 30 iulie și 5, 6, 12 și 13 august. Trenul ar trebui să circule la final de august și călătoria ar trebui să dureze 21 de minute .
 
Idioțenie, desigur.
Vor ajunge din nou pirații, maimuțele.
Nu că prin acele automate nu ajungeau oricum.

Totuși, ar trebui afișat și un preț maxim orientativ pentru cursele spre diferite cartiere, pe niște panouri în stație, pentru a nu mai păcăli pe cei care habar n-au care-i treaba. Și un număr de telefon special de la poliție, pentru a rezolva rapid o anumită situație problematică.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Boldarile imi apartin:
Primul tren de test la Aeroportul Otopeni va circula la finele lunii septembrie, după ce ministrul Transporturilor, Lucian Bode, și-a asumat responsabilitatea continuării lucrărilor la conexiunea feroviară și peste curtea femeii care a contestat în instanță proiectul. În momentul de față, lucrarea este gata în proporție de 94%, fără a pune însă la socoteală semnalizarea și automatizarea, scrie Club Feroviar...
Cât despre condiții normale de trafic, ele vor putea fi asigurate spre sfârșitul anului.

economica.net
 
Un subiect mediatizat in ultimele zile: legatura Aeroportul Otopeni-Gara de Nord

1.Frecventa legăturii: aeroport-Gara de Nord
Frecventa propusa de CFR la 50 de minute!!
Motivele:

"Este posibil în acest moment, când încărcarea este mică (1) - la începutul exploatării unei linii tot timpul încărcarea este mai mică - ar fi posibil să avem 50 de minute, pentru că mai sunt şi alte trenuri în grafic (2). De exemplu, dacă nu ar fi trenurile de Galaţi, ne-am duce undeva la 30 şi ceva de minute. Lucrurile se pot îmbunătăţi", a spus Costescu.

(1) Cea mai ineficienta companie de stat din RO, CFR Calatori cu pierderi anuale de sute de milioane, aduce ca și argument încărcarea mică, lipsa eficienței.
Abordarea profesionistă cred ca este cea enuntată de catre Mihai Crăciun:

,,
Nu faci serviciul după trafic, mai ales când scopul liniei este să decongestioneze rețeaua rutieră.
Ci din contră, întâi plimbi trenuri goale la capacitate și frecvență mare, pentru ca oamenii să considere trenul o alternativă viabilă și abia apoi va crește încărcarea


(2) Solutii propuse pentru a putea operational sustine frecvente decente, în articolul de mai jos:

Soluție: Trenuri la Aeroportul Otopeni la cadență de 10′ | Mihai Alexandru Crăciun

2. Durata traseului cu trenul vs. auto, testata de catre Digi


Călătoria cu trenul pe noul tronson de cale ferată care măsoară 18 kilometri a durat dublu faţă de traseul făcut cu maşina.

EXPERIMENT Digi24: Tren vs mașină de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni. Cu ce se ajunge mai repede
 
Last edited:
Tren la 10’ mi se pare nerealist. Am inteles ca este o singura linie si nu este electrificata. Chiar daca dureaza 45 de minute, cred ca va fi solutie preferata de multi, mai ales cei din provincie. Decat sa fii jecmanit de taxi, mai bine stai linistit in tren, nu tu trafic, inghesuiala etc.
 
Vom avea si metrou

A fost semnată finanțarea pentru magistrala de metrou M6, 1 Mai – Aeroportul Henri Coandă

Valoarea contractului de finanțare este de 6.333.594.004 lei, din care fonduri UE prin intermediul POIM 2.360.297.239 lei

Termen de implementare: 15 noiembrie 2026

Magistrala 6 de metrou 1 Mai – Aeroportul Henri Coandă – Otopeni va avea un traseu de 14,2 km şi va cuprinde 12 staţii.

 
  • 👍
  • 🤣
Reactions: 2 users
Bun. Tren este, se va construi si linie de metrou... Vin si eu cu o propunere. Construirea unui aeroport international la Universitate, sa fie si zboruri non-stop din centru spre Otopeni.
 
  • ⌛
Reactions: 1 user
Rezultate CNAB la 9 luni 2020:
- Traficul de pasageri: - 66%
-Veniturile operaționale - 61,3% (304,3 milioane fata de 786 milioane anul trecut)
- Rezultat financiar: - 49,6 milioane fata de profit 333,3 milioane la 9 luni 2019

Știe cineva dacă managementul CNAB a trimis în șomaj tehnic sau kurtzarbeit parte din personalul societății pt a face ecomomii de cheltuieli?

 
In sfarsit ,se ajunge spre normalitate:

"Suntem în discuții cu trei operatori – Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători, Transferoviar Călători și Regio Călători. În urma discuțiilor, se va stabili exact orarul și trasa pentru fiecare operator. Ceea ce este însă sigur este că trenurile vor circula non-stop, 24 din 24, aceasta fiind condiția impusă de CFR SA”, au precizat sursele citate. Acestea au menționat că este vorba de un număr de 72 de trenuri în fiecare zi. ..

Recepția lucrărilor la noua conexiune feroviară executată de constructorul Arcada Company Galați va avea loc în cursul după-amiezii de joi.
Recepția racordului feroviar va fi făcută fără stația de la Telekom Arena, patinoarul miliardarului Ion Țiriac. Aici, lucrările sunt în desfășurare, iar constructorul estimează că ele vor fi gata în ianuarie sau februarie 2021...

”Din datele pe care le am în acest moment, dar până în 12 decembrie lucrurile se pot modifica, estimăm că acest traseu va fi parcurs în aproximativ 20-23 de minute, iar frecvența trenurilor va fi din 40 în 40 de minute”, a spus ministrul Transporturilor

clubferoviar.ro

Boldarile imi apartin.
 
  • 👍
Reactions: 4 users
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a avut pierderi de 120 de milioane de lei anul trecut. Desigur, pandemia a afectat major veniturile companiei, dar măsurile necesare de reducere a costurilor nu au fost aplicate. În condiţiile unei reduceri a traficului şi veniturilor cu 70%, s-au acordat prime salariale de milioane de lei în 2020.''

 
Nu J'Info Tours reintra, este unul dintre TO care alaturi de Karpaten (TO principal) , organizeaza charter spre Marsa Alam incepand 04.04.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Alte studii pt OTP.....o sa mai steptam cativa ani sa ne spuna altii de prin afara, niste lucruri care sunt evidente

Pe ordinea de zi a Guvernului din 03 martie a fost aprobat si MEMORANDUM cu tema:

,,Aprobarea demarării analizelor preliminare de identificare a opțiunilor de dezvoltare a Aeroportului Internațional Henri Coandă București de către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, cu sprijinul Grupului Băncii Mondiale, prin International Finance Corporation (IFC)''


Prin 2019 negociau cu reprezentanţii Băncii Europene de Investiţii (BEI)

 
  • 👍
Reactions: 1 user