[OTP] Mișcări

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Mai vin :

de la Bilbao :
- OY AIR FINLAND - cu B757-200
- SMART LYNX - cu A320
- AIR MEDITERANEE - 2 zboruri cu A321
- XL AIRWAYS GERMANY - cu B738
- IBERWORLD - cu A320
- MONARCH - 3 zboruri , 2 cu A321 , unul cu A330

de la Madrid :
- AIR ITALY - 4 zboruri : 2 x B733, 1 x B738, 1 x 762
- CALIMA DE AVIACION - cu B737
- BLUE PANORAMA - cu B752
- XL AIRWAYS - cu A320
- AVION EXPRESS - cu A320
- MONARCH - cu B752
- STRATEGIC AIRLINES - cu A320

de la Vitoria :
- MONARCH - 4 zboruri - 3 x 321, 1 x 330
- AIR ITALY - 2 zboruri - 1 x 734, 1 x A320

Nu mai pun orare , ca e ca la metrou , din 5 in 5 minute.
O asemenea "invazie" o sa mai vada Bucurestiul de acum in 200 de ani !
Ma intreb acum unde va reusi OTP sa le parcheze pe toate.
 
Da, ai dreptate cu orarele ;D

Pai le parcheaza pe pista si taxiway ... dar sunt tare curios cum se vor descurca, cu o singura pista la traficul asta.
 
Va fi haos organizat. Cel putin asa preconizeaza ei.
Eu le doresc succes, si la cat mai putine complaint-uri. La fel, cat mai putine distrugeri in aeroport. Astea sunt de neevitat in astfel de ocazii.

Calin, pune te rog orele, vreau sa le bag si in calendar, pentru ca cei care sunt abonati sa poata primi alerta prin mail si SMS.
 
Pai orele de sosire nu prea are Calin cum sa le stie, tinând cont ca noi vedem pe aena.es doar orele de decolare de la MAD, BIO si VIT ... deci ar fi doar ore estimative.

Anyway, lista se tot updateaza, deabea azi pe dupa masa o sa avem lista completa, site-ul aena da realtime flights doar cu maxim 24 de ore în avans.

Iberia va avea mai multe zboruri de la MAD, deocamdata sunt listate 3 (2 x 321 + 1 x 340!)

Si mai e ceva ... tot actualizând aena.es , îti dai seama ca încep sa se încurce si ei ... e de exemplu un zbor MAD-VIT-OTP unde însa timpul între decolarea de la MAD si cea de la VIT este mult prea mare. Poate e de pozitionare de la MAD la VIT si de acolo zboara defapt la OTP, nu cred ca ar avea aia ideea nastrusnica sa amestece fanii în avioane ::)
 
MD-ul care zboara acuma MAD-OTP sub cod PVG (Privilege Style) este defapt a lui iMD Airways si e complet alb ;D
 
Am vazut si eu ghidusia aia , Thomas ( MAD -> VIT ).
Oricum , e o provocare si pt BIO, rar au asa un trafic.
Cat despre OTP, va fi chiar o vraiste. In primul rand avioanele o sa aterizeze la foc continuu, ok, le duc pe pista L (inteleg ca aia se transforma in parking) dar va dati seama de cate autobuze e nevoie ? Si apoi tot vin amestecate de la BIO si MAD, sa ii vedem daca au facut culoare separate la frontiera, daca nu.....cine stie ce se mai intampla.

Off topic : in viata mea nu am crezut ca exista atatea companii de chartere de care aproape n-am auzit. Despre Privilege de exemplu stiam ca au doar 2 x 752, banuiesc ca iau avioane de pe la o grabada de proprietari fara AOC (vezi cazul MD spus de Thomas)
 
Da, într-adevar e fascinant sa vezi câti misuna pe piata asta de chartere ad-hoc ... :eek:

Totusi, o mica bila neagra pentru Tarom ... sigur, daca s-ar fi miscat ar fi putut agata si ei ceva din prajitura asta mare ca nu utilizeaza flota lor chiar la maxim, ma gândesc de exemplu la 310 ... dar si în rest sigur ar fi fost loc acolo de câteva zboruri cu o planificare inteligenta ::)

Air Bucharest (sigur, la ei e un pic mai usor, dar totusi) uite ca s-au miscat si au prins si ei 2 curse. Si când vad ca opereaza si Air Nostrum cu CR2 ... ma gândesc ca chiar si Carpatair ar fi putut pupa ceva ...
 
UPDATE :

Pe Baneasa maine 9 05 de la :
- MADRID : AIR LIBERTE TUNISIE cu A320 (are cod LBT-Nouvelair- s-au rebranduit?)
- BILBAO : SATA Internacional cu A310 (companie portugheza din Azore)

Vorba lui Thomas, update-urile curg.

Impresionant felul in care in 2 saptamani tour-operatorii spanioli au reusit sa mobilizeze atatea aeronave.
La Pro TV au anuntat acum "bilantul" zilei de maine : 120 de aeronave !
 
DA , Tarom trebuia sa isi puna cele 2 310 si 738 la bataie. Cine sa o faca insa? ca iar creste adrenalina.....Si iar o sa scriu ceva care "o sa ii supere".

Din experienta mea la un charter de genul asta se castiga net 10-12000 de euro la 3 ore jumate/leg, BUR a facut niste bani.
 
AIR LIBERTE TUNISIE e numele vechi (primul nume) al Nouvelair, de acolo si codul LBT. Banuiesc ca e o greseala de sistem la aena, cum e si cu CCS ...

Între timp se mai tot corecteaza datele, acele zboruri MAD-VIT-OTP au disparut si au ramas doar VIT-OTP. Mai sunt unele BIO-VIT-OTP sau invers (VIT-BIO), si acolo sigur vor mai fi ajustari.

Probabil ca OTP chiar a ajuns la limita capacitatii (ei vorbeau de vreo 80 de avioane) si de aceea se "redeschide" BBU
 
Stiu ca e numele vechi al Nouvelair (asa au inceput in 1989 ca filiala a Air Liberte France). Am crezut ca dupa evenimentele din Tunisia s-au rebranduit ca da bine.....

Pe masura ce trece timpul apar cursele de maine.
 
O sa fie spectacol ... cred ca m-as duce de la Brasov special doar sa ma uit, chiar daca nu sunt "pozar"

Air Europa (deocamdata ...) cu 3 x 738 si 2 x 332
 
Felicitari BUR. Thumbs down ROT si JOR. Asta sa tin numai cu Romanii si nu mentionez WZZ.
Revenind la ore, daca am avea un ETD, am adauga un ETE (care se afla destul de usor), iar asa avem ETA.
Clar se va face HOLD la TUSET la greu.
 
La JOR dar mai ales la WZZ nu prea e loc, ei utilizeaza aeronavele la maxim.
 
Din ce apare pâna acuma, am facut o selectie de heavies care vor parca (foarte probabil) pe OTP:

- 4 x 744: 3 x Air Pullmantur + 1 x Corsair
- 1 x 343: Iberia
- 4 x 332: 3 x Air Europa + 1 x Monarch Airlines
- 2 x 333: 2 x Iberworld
- 1 x 762: Air Italy
- 6 x 752: 2 x Privilege Style + câte 1 x Air Finland, Jet2, Blue Panorama, Monarch Airlines
 
O lista de zboruri care pare destul de completa, aterizari la OTP :

prima parte:

I9 028 VIT 08:00 Air Italy 738
I9 032 VIT 08:05 Air Italy 734
I9 052 MAD 08:10 Air Italy 733
VY 737 BIO 08:15 Vueling 320
BIE 9794 BIO 08:35 Air Mediteranee 32S
BIE 9682 BIO 08:40 Air Mediteranee 32S
BIE 9806 BIO 08:45 Air Mediteranee 32S
6Y 257 BIO 09:10 SmartLynx 32S
LLC 922 BIO 09:20 Small Planet 733
CMV 160 MAD 09:30 Calima Aviacion 737
JQ 3427 BIO 09:40 Albastar 734
BV 884 MAD 09:45 Blue Panorama 752
NLV 1395 MAD 10:05 Livingston Air 320
X9 7005 MAD 10:10 Avion Express 320
GXL 394 BIO 10:20 XL Germany 737
I9 042 MAD 10:40 Air Italy 762
CCS 4000 MAD 10:45 Samair 734
MON 9106 BIO 10:50 Monarch Airlines 321
MON 9122 MAD 10:50 Monarch Airlines 321
MON 9210 BIO 10:55 Monarch Airlines 752
MON 9088 BIO 11:00 Monarch Airlines 321
HV 8309 BIO 11:10 Transavia 737
IWD 9478 BIO 11:40 Orbest Airlines 320
PVG 5221 MAD 11:45 Privilege Style 752
PVG 5337 09.05.2012 MAD 11:50 Privilege Style (opb iMD Airways) M83
I9 096 VIT 11:55 Air Italy 320
PVG 5443 MAD 12:05 Privilege Style M83
QS 4508 BIO 12:10 Travel Service 738
AEA 947 MAD 12:20 Air Europa 738
AEA 959 MAD 12:25 Air Europa 738

to be continued ...
 
Carpatair-ul au niste preturi enorme pentru chartere iar Petrov nu negociaza nicicum... de aceea probabil nici nu au avut chartere...

Petrov prefera sa piarda decat sa lase de la el (in mare parte asta e si motivul pentru care KRP o duce prost la numarul de pasageri - vezi numai pretul biletelor)
 
Spaniolii, umiliti pe Aeroportul Otopeni: "E o rusine, tara din lumea a treia!"

Bascii de la Bilbao ii acuza pe romani ca i-au favorizat pe fanii dn Madrid, in timp ce pe ei i-au umilit, punandu-i sa astepte pana joi dimineata intr-un colt de terminal.

Sursa: ziare.com

Sincer, eu nu inteleg de ce nu au putut trimite 10 aeronave si pe BBU, marele aeroport business. Management a`la Bucuresti, iar o da in bara marele HUB. Pana ieri ii ridicau in slavi pe suporteri, ca au consumat bere in valoare de juma de milion, de euro, etc. :)