Pegasus Airlines (PC/PGT)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Prea grabiti ... O fi acelasi care a pus si pe FB anuntul si inca nu aflase ca nu sunt date toate aprobarile
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Hahaha, epic.
Zona crepusculara la CLJ.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Era de asteptat sa atace Taromul, adica zborurile Tarom incep pe 1 iunie si ale turcilor pe 2, Taromul a anuntat saptamana trecuta sau acum doua saptammani, hop si Pegasus. Oare cine va avea LF mai bun?
 
Tarom, daca se continua asa. Pegasus nu e sigur (inca)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Tarom, daca se continua asa. Pegasus nu e sigur (inca)

Mai... nu prea sunt de acord. Ambii incep in vara, dar Pegasus ofera conexiuni catre toate statiunile turcesti.
Cel putin la inceput Pegasus cred ca o sa aiba un avantaj, pentru ca Istambul e extra fumat ca city trip.
 
Pegasus nu incepe, cel putin nu e nimic confirmat. Din cauza asta am zis de TAROM.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Tarom ar avea avantajul ca deja aduce ceva pax de la IAS. cati, nu stiu.
@Peter , tema de casa : LF pe IAS-IST in varianta actuala, cursa directa. Poti ?
Nu prea înțeleg tema mea de casa :).. Adică vrei sa îți spun daca cursa directa Tarom IAS-IST merge bine in condițiile de acuma? In cazul in Care vrei sa afli, actualul LF mediu pe IAS-IST este de ~35% pe B733.. Slăbuț

Din punctul meu de vedere, si Pegasus si Tarom au cate un avantaj.
Avantaj Tarom: se zboară la IST - Istanbul este mult mai ușor de accesat de la IST decât de la SAW
Avantaj Pegasus: zboruri conexiune via SAW, ceea ce, din păcate, nu este posibil deocamdată cu Tarom pe CLJ-IST :(

Insa, Tarom are si un dezavantaj (dar nu este unul mare), anume, orarul destul de prost.. Aceeași problema o au si cursele IAS-IST.. Sa vedem care este orarul zborurilor CLJ-SAW
[doublepost=1461855139,1461854798][/doublepost]
Mai... nu prea sunt de acord. Ambii incep in vara, dar Pegasus ofera conexiuni catre toate statiunile turcesti.
Cel putin la inceput Pegasus cred ca o sa aiba un avantaj, pentru ca Istambul e extra fumat ca city trip.
De cateva luni încoace, îți garantez ca numărul de turiști in Istanbul a scăzut. Pe deasupra, de ce sa nu aibă si Tarom avantaj, daca, cum spui tu, Istanbul este 'extra fumat ca City break'? De ce crezi ca Istanbul fiind o destinație aglomerata, nu este un avantaj si pentru Tarom?
 
Last edited:
Da, asta era tema..... Ti-ai facut-o in timp record, thanks. Da, e slab 35% dar daca mai adauga 30-35 de pe CLJ, la 70% mai merge....Aici vedeam eu avantajul Tarom. Singurul.
Orarul SAW e stiut:
13,50-15,20 SAW-CLJ / 16,00-17,45 CLJ-SAW. In (2,4,6). Spuneam si inainte ca orarul e excelent prntru multe din conexiunile PGS in Turcia si nu numai.
 
Ambele curse au felia lor de conexiuni. SAW catre statiuni, IST catre Asia. Ramane de vazut daca exista volume pentru 5/7 din start. Totusi ca sa deserveasca eficient conexiuni ROT ar trebui sa opereze macar 4/7. De gasit se gasesc oferte pe Momondo pentru CLJ-IST-PEK/HKG/SIN in bancul de seara cu 600-700 euro.
 
Ambele curse au felia lor de conexiuni. SAW catre statiuni, IST catre Asia. Ramane de vazut daca exista volume pentru 5/7 din start. Totusi ca sa deserveasca eficient conexiuni ROT ar trebui sa opereze macar 4/7. De gasit se gasesc oferte pe Momondo pentru CLJ-IST-PEK/HKG/SIN in bancul de seara cu 600-700 euro.
PGT ofera cu orarul acela foarte si ei multe conexiuni atât pentru Turcia cât si pentru Asia si Rusia
 
Oferă Tarom conexiuni și nu știm noi?


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Nu trebuie, iesi mai ieftin oricum pe Momondo prin Paravion, airtickets.com, etc. ROT isi vinde abia vreo 15% din bilete direct prin site-ul propriu.
 
Exact, @bv01 Tarom nu are codeshare pe niciuna din rute catre Turcia. Si @CalinCLJ nu ai vedea faptul ca Tarom zboara la IST, in loc de SAW, ca fiind un mic avantaj? Eu personal, am avut de mai multe ori ocazia de a calatori de la Atatürk si de la Sabiha Gökcen in centru orasului, si spun drept, drumul de la Atatürk a fost excelent, drumul de la SAW un dezastru - Aglomeratie de masini pe sosea aproape tot timpul (3 ore am facut de obicei SAW-Centru), comparat de 1 ora cu mijloc de transport de la Atatürk in centru. Asta este motivul pentru care as vedea un avantaj mic pentru Tarom, si nu pentru Pegasus

@eurocopter Daca ar fi sa imi cumpar un bilet CLJ-SIN (CLJ-IST Tarom, IST-SIN TK) prin Momondo (sau orice alt site de acest gen) si imi intarzie zborul CLJ-IST, astfel incat pierd zborul mai departe catre SIN. Cine 'plateste' in acest caz? Eu imi imaginez ca ar fi problema mea si ca ar trebui sa imi cumpar bilet nou, separat pentru IST-SIN.. poate ca gresesc, dar de asta eu niciodata nu imi cumpar bilete de conexiune prin alte site-uri
 
Nici nu îți trebuie codeshare, atât timp când motoarele de căutare vând și RYR+WZZ împreună cu garanție de pierdut avionul, de ce nu ar vinde RO+TK ?
Sigur, trebuie să scoți bagajul și să îl pui iar, dar în rest nicio problemă.

Eu am zburat de multe ori CLJ-OTP-IST cu RO și apoi mai departe cu TK pe aceeași rezervare cu două numere de bilet diferite, de fapt mi-a și trimis bagajul direct la destinație și la dus și la întors!
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Cel putin la inceput Pegasus cred ca o sa aiba un avantaj, pentru ca Istambul e extra fumat ca city trip.
Nu stiu de ce ti se pare tie Istanbul extra fumat ca city trip, eu in Cluj stiu destul de putini care au fost la Istanbul, in schimb stiu foarte multi care au fost la Paris, Londra, Barcelona, Viena, Budapesta, Venetia, Roma, etc. Poate din Bucuresti, da, ca e mai aproape, din Cluj nu prea.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Nu stiu de ce ti se pare tie Istanbul extra fumat ca city trip, eu in Cluj stiu destul de putini care au fost la Istanbul, in schimb stiu foarte multi care au fost la Paris, Londra, Barcelona, Viena, Budapesta, Venetia, Roma, etc. Poate din Bucuresti, da, ca e mai aproape, din Cluj nu prea.
De acord IST sau SAW va prinde din Ardeal, acolo se calatoreste mai mult spre Vest si mai putin spre S sau E. Va prinde usor usor ca destinatie, IST s-a dezvoltat enorm in ultimii 5 ani, o spun pt ca merg cel putin o data pe an acolo si vad evolutia in sens pozitiv, atat in zona europeana, dar si in cea asiatica , a acestui megalopolis care acum a ajuns la cca 18 mil locuitori/neoficial .
Singura problema ramane amenintarea terorista, e.g PKK, eu insa am fost la finele lui martie si era totul in regula pe strazi; cine se incumeta, acum e de mers, sunt mai putini turisti, si asta automat inseamna preturi mai joase la cazare si masa, care in mod normal sunt ridicate.