Pana in vara anului 2020, Air France vrea ca 80% din flota lung-curier (A330, Boeing 777 si 787-9 Dreamliner) sa fie echipata cu noile cabine BEST. O decizie legata de modernizarea A380-urilor nu a fost luata inca.
Primele A330 vor fi modificate incepand din vara 2019, in timp ce Boeing-urile 777-300ER high-density cu 468 de locuri, 12 la numar, vor fi reamenajate din iarna 2019. Momentan, echiparea avioanelor cu noile cabine BEST vizeaza doar 25 de Boeing-uri 777-200ER si 19 777-300ER. Noile cabine vin montate din fabrica pe 787-9 Dreamliner (Air France are doua in serviciul comercial si va primi inca doua, poate chiar 3, pana la sfarsitul anului).
Potrivit Air France, cele 4 Boeing-uri 777-300ER ce ofer acum 42 de locuri la Business, 24 in Premium Economy si 315 in Economy “nu vor fi, pentru moment, modificate”. In 2018, nici un avion lung-curier nu va fi modernizat. In vara lui 2019, cand flota Air France va avea 9 Dreamlinere, 8 dintre cele 15 Airbus-uri A330-200 vor fi modernizate: 36 de locuri la Business, 21 in Premium Economy si 167 in Economy, adica 224 de locuri comparativ cu 208 astazi (40+21+147). Upgrade-ul celorlalte 7 Airbus-uri A330-200 va fi terminat in iarna 2019/2020.
Pana atunci, Air France va avea noile cabine BEST instalate pe 25 de Boeing-uri 777-200ER, 19 777-300ER, 10 Dreamlinere 787-9 si 15 A330-200, adica 71% din flota lung-curier. De-abia atunci va demara modernizarea a 6 din cele 12 Boeing-uri 777-300ER high-density cu 468 de locuri (14+32+422), ultimele 6 urmand sa intre in hangar in vara anului 2020 (14+28+426). In ceea ce priveste Airbus-urile A350-900, care vor merge la divizia low-cost Boost, ele vor oferi 34 de locuri la Business Class, 24 in Premium Economy si 266 in Economy. Foto: Timothee Savoure.
Share
Continue reading...
Primele A330 vor fi modificate incepand din vara 2019, in timp ce Boeing-urile 777-300ER high-density cu 468 de locuri, 12 la numar, vor fi reamenajate din iarna 2019. Momentan, echiparea avioanelor cu noile cabine BEST vizeaza doar 25 de Boeing-uri 777-200ER si 19 777-300ER. Noile cabine vin montate din fabrica pe 787-9 Dreamliner (Air France are doua in serviciul comercial si va primi inca doua, poate chiar 3, pana la sfarsitul anului).
Potrivit Air France, cele 4 Boeing-uri 777-300ER ce ofer acum 42 de locuri la Business, 24 in Premium Economy si 315 in Economy “nu vor fi, pentru moment, modificate”. In 2018, nici un avion lung-curier nu va fi modernizat. In vara lui 2019, cand flota Air France va avea 9 Dreamlinere, 8 dintre cele 15 Airbus-uri A330-200 vor fi modernizate: 36 de locuri la Business, 21 in Premium Economy si 167 in Economy, adica 224 de locuri comparativ cu 208 astazi (40+21+147). Upgrade-ul celorlalte 7 Airbus-uri A330-200 va fi terminat in iarna 2019/2020.
Pana atunci, Air France va avea noile cabine BEST instalate pe 25 de Boeing-uri 777-200ER, 19 777-300ER, 10 Dreamlinere 787-9 si 15 A330-200, adica 71% din flota lung-curier. De-abia atunci va demara modernizarea a 6 din cele 12 Boeing-uri 777-300ER high-density cu 468 de locuri (14+32+422), ultimele 6 urmand sa intre in hangar in vara anului 2020 (14+28+426). In ceea ce priveste Airbus-urile A350-900, care vor merge la divizia low-cost Boost, ele vor oferi 34 de locuri la Business Class, 24 in Premium Economy si 266 in Economy. Foto: Timothee Savoure.
Share
Continue reading...