23.06.2014 - Pleaca wizz-ul de cluj si apoi noi cu cel de tgm ceva distanta vreo 60 km (in mod normal trebuie sa plece tgm primul)
dupa ceva vreme distanta se reduce tgm-ul baga "gaz"
tgm este in apropiere si baga tare
vine tare din spate
vine ...
gata l-a luat pe cel de cluj, dar nu se lasa baga tare de tot
Ce poza am facut
...
incepe coborirea pentru cluj
coboara si tgm-ul, dar incepe distractia ...
nu se lasa... tine viteza are deja spoilerele ridicate stau la geam exact pe aripa si zboara de vreo 5 min tot asa, tine botul jos
intra intr-un CB in devenire
asta asa ca sa simtim ca vine jos ...
aici trebuia sa fie undeva la 4000 si cam 220 , are o viteza mare zic eu ... ma uit afara zboare prea repede si e prea sus se vede pe geam
nu stiu ce e cu viteza aia de 300 oricum uitindu-ma pe geam vad ca merge in alta directie, groapa ecologica sinpaul.
dispare de pe flight radar ... dar face in real o procedura de-a dreptul ciudata , intoarce pe dreapta, face un fel de pattern pe dreapta, merge ceva vreme paralel cu pista, dupa care intra spre NDB TGM si ILS app. aici are 2300, putin, vreo 300 m fata de sol, au cam minarit-o aici, s-a simtit cum s-a "tirit"
La final nu m-am putut abtine si il intreb pe comandant "Dar ce procedura ati facut ? Pai zice "eram prea sus, n-am mai fost pe aici "... oricum nu am inteles de ce au facut asa cind harta zice altceva, dupa care zice pai "Practice autolanding". Asta a fost "tare"
pentru mine, dar nu prea cred pentru ceilalti pasageri
. Acum daca privim practic omu' a recuperat 30 de min de intirziere. De ce dispare de pe flight radar bucata asta?
Dar tot nu se explica:

dupa ceva vreme distanta se reduce tgm-ul baga "gaz"

tgm este in apropiere si baga tare

vine tare din spate

vine ...

gata l-a luat pe cel de cluj, dar nu se lasa baga tare de tot

Ce poza am facut

incepe coborirea pentru cluj

coboara si tgm-ul, dar incepe distractia ...

nu se lasa... tine viteza are deja spoilerele ridicate stau la geam exact pe aripa si zboara de vreo 5 min tot asa, tine botul jos


intra intr-un CB in devenire

asta asa ca sa simtim ca vine jos ...

aici trebuia sa fie undeva la 4000 si cam 220 , are o viteza mare zic eu ... ma uit afara zboare prea repede si e prea sus se vede pe geam

nu stiu ce e cu viteza aia de 300 oricum uitindu-ma pe geam vad ca merge in alta directie, groapa ecologica sinpaul.

dispare de pe flight radar ... dar face in real o procedura de-a dreptul ciudata , intoarce pe dreapta, face un fel de pattern pe dreapta, merge ceva vreme paralel cu pista, dupa care intra spre NDB TGM si ILS app. aici are 2300, putin, vreo 300 m fata de sol, au cam minarit-o aici, s-a simtit cum s-a "tirit"

La final nu m-am putut abtine si il intreb pe comandant "Dar ce procedura ati facut ? Pai zice "eram prea sus, n-am mai fost pe aici "... oricum nu am inteles de ce au facut asa cind harta zice altceva, dupa care zice pai "Practice autolanding". Asta a fost "tare"
Dar tot nu se explica:
- Ratarea 3500' pentru ILS pentru procedura standard. Au calculat gresit ?
- De ce avea viteza asa mare sub 10000 ?
- Virajul spre dreapta.