• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,730
2,242
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
#1
Pe data de 27 Aprilie a iesit pe portile hangarului Boeing din Carolina de Sud primul Boeing 787 Dreamliner fabricat aici. Aeronava care va apartine celor de la Air India a fost salutata de cei peste 7000 de invitati si angajati al companiei.
La sediu firmei din North Charleston s-a lasat cu o imensa festivitate cu aceasta ocazie, aeronava la iesirea din gangar trecand printr-un fum alb reprezentand un nor. La festivitate a participat si directorul Boeing Commercial Airplanes, Dl Jim Albaugh. In discursul sau a felicitat echipa din Carolina de Sud, o echipa care de acum va participa la asamblarea uneia dintre cele mai complexe aeronave din lume.
[img width=1024 height=768]http://www.fly-ra.com/images/stories/news/B787NC2.jpg[/img]
In 2009 cei de la Boeing anuntau ca in North Charleston va fi bazata cea de-a doua locatie de asamblare a aeronavelor de tip B787. In Noiembrie au inceput lucrarile de constructie a noilor hale, iar in Iunie 2011 halile erau gata. La sfarsitul aceleasi luni au inceput construirea primei aeronave.

Dupa festivitatea de vineri, aeronava va incepe un proces complex de testare si certificare, dupa care urmeaza prima decolare. Conform planului, aeronava construita in Carolina de Sud va fi predata celor de la Air India la jumatatea anului 2012. Compania indiana a comandat in total 27 de astfel de aeronave.
[img width=1024 height=673]http://www.fly-ra.com/images/stories/news/B787NC.jpg[/img]
Livrarea componentelor intre cele doua fabrici Boeing, Everett si North Charleston, se va face cu Dreamlifter, un B747-400 special modificat de cei de la Boeing.

Dupa ce aeronava celor de la Air India isi va termina zborurile de test, ea va fi trimisa in Texas pentru a fi vopsita. Dupa vopsire aeronava revine in Carolina de Sud unde va fi preluata de cei de la Air India.

La inceputul acestui an cei de la Air India au comunicat configuratia aeronavelor B787 pe care le vor opera. Acestea vor putea acomoda 256 de pasageri in doua clase, 18 locuri la business si 238 de locuri la economy. Configuratia scaunelor la clasa economy va fi 3-3-3. Pentru propulsarea aeronavelor sale, cei de la Air India au ales motoarele General Electric GEnx.
Sharks' teeth add bite to Boeing South Carolina's final assembly operations