• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,582
1,664
113
53
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
#1
Se pare ca spotterii se pot pregati de ceva poze interesante pe viitor.

Pe Rospotters la http://romanian-spotters.forumer.ro/post?p=139667

vazusem mai acu câteva saptamâni poza de mai jos:



Iar acuma, uitându-ma un pic pe linkurile puse de mine în legatura cu Transsylvania Airlines am gasit o stire interesanta pe www.arpiem.ro :

News
December 12th, 2013: Starting with April 15th, 2014 we have available for VIP flights our new DreamJet®. Its high standard cabin design will make your travel exquisite and unforgettable. Please click here for airplane presentation. Now, it is the right time to address your charter requests to [email protected].
Atunci vazând pozele din documentul pdf, mi-am adus aminte de acea poza de pe Rospotters. :)

Documentul pdf este relativ nou întocmit, aeronava se pare ca este înmatriculata actual N600RN (pe AGC - o companie ce faciliteaza înmatriculari US pentru aeronave care nu sunt bazate de regula în SUA) si ar urma sa fie (re)înmatriculata YR-CRI.
 

danielionutb

Well-Known Member
Mar 5, 2014
714
248
63
25
Bucuresti
#2
Bun, si ce am putea deduce de aici? Ca ne putem plimba ca VIP-urile? Tare sunt curios cam cat ar fi preturile pentru inchirierea lui pentru ca arata foarte bine pe dinauntru tinand cont ca e un model vechi de 34 ani.
 

transporter

Well-Known Member
Premium Member
Mar 27, 2012
752
247
63
CLJ
#4
In documentul PDF (pagina 9)

Current registration: YR-CRI
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,582
1,664
113
53
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
#5
Da, am vazut si eu ... doar ca nu sunt sigur ca este corect ... adica daca este în plan sau real ;)
 

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,659
150
83
FL390
#6
-200 are si o Gramada (g mare) de restrictii fonice... sa nu mai zic de consum!!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,582
1,664
113
53
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
#9
@TotalGruv ... cred ca pentru cine foloseste pentru deplasari asemenea vehicul, consumul de combustibil nu constituie un factor de luat în calcul :D
 

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,659
150
83
FL390
#10
Consumul conduce si pretul de inchiriere... si sunt variante mult mai ieftine si economice... nu degeaba a renuntat Tiriac la B733 vip in favoarea Air Bucharest in full ecenomy...

In alta ordine de idei, genul de oameni care isi permit sa inchirieze asa ceva, prefera de obicei discretia si nu vor sa stie ca au sosit sau cand pleaca, etc... asta (-200) la ce poluare fonica face tot cartierul va sti cand vii/pleci

Just my $0.02 :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

witze

Well-Known Member
Premium Member
Feb 13, 2012
1,664
962
113
41
Wuppertal
www.planepictures.ro
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
#11
732 de pe BBU am inteles ca a fost amenajat in interior cu birouri in stilul anilor 70 si nu este apt de zbor.
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
3,582
1,664
113
53
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
#12
Ala era Rombacul (ex YR-HRS) la care se referise acela care a scris pe rospotters ;)
 
Feb 13, 2012
196
39
43
38
Cluj-Napoca
#14
Ma tot intreb cum de canadienii si americanii isi permit sa zboare cu toate vechiturile cumparate de peste mari si tari cand la ei fabrica e la doi pasi. Nu ma refer neaparat la uzura fizica atat cat la cea morala si nu in umtimul rand la costurile de operare mai ridicate avand in vedere consumurile. De piese la 737-200 nu cunosc dar cred ca sunt pline cimitirele si depozitele de ele ba mai mult cica se mai si falsifica. Poate si avionul asta o sa fie cumparat tot de ei.
 

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,659
150
83
FL390
#15
Americanii nu cred ca mai au vre-un operator cu B732, iar canadienii care il au, au un kit special pe el pt piste din macadam (piatra) din zonele izolate si din lipsa altor modele cu astfel de kit nu prea au incotro... Daca tin bine minte C130 mai are astfel de kit si atat, dar nu stiu daca e omologat si pt uz civil...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

danielionutb

Well-Known Member
Mar 5, 2014
714
248
63
25
Bucuresti
#16
Ma tot intreb cum de canadienii si americanii isi permit sa zboare cu toate vechiturile cumparate de peste mari si tari cand la ei fabrica e la doi pasi. Nu ma refer neaparat la uzura fizica atat cat la cea morala si nu in umtimul rand la costurile de operare mai ridicate avand in vedere consumurile. De piese la 737-200 nu cunosc dar cred ca sunt pline cimitirele si depozitele de ele ba mai mult cica se mai si falsifica. Poate si avionul asta o sa fie cumparat tot de ei.
Pai americanii inca zboara si cu MD de toate tipurile, dar nu cred ca se mai foloseste pe undeva 732-u.
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,634
2,137
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
#17
In Europa mai exista o singura bucata, YU-ANP al celor de la Aviogenex.
In SUA mai sunt:
- Aloha Air Cargo - 3 bucati (N746AS/N842AL/N904JW)
- Ameristar - 1 bucata (N733TW)
- Northern Air Cargo - 3 bucati (N320DL/N321DL/N322DL)
- Sierra Pacific - 2 bucati (N703S/N712S)
 
Feb 13, 2012
196
39
43
38
Cluj-Napoca
#18
Pana la urma am avut dreptate ca mai au si americanii cateva. Ma intreb care e istoria lor si cum de au mai ramas operationale dupa atata timp in care s-au succedat 2 generatii mai noi. Offtopic : oare nu o fi deprimant pentru americani sa isi prezinte inmatricularea cu November ?