Cele 6 Boeing-uri 747-400ER Qantas vor fi retrase pana in 2022-2023, iar CEO-ul companiei vrea sa le inlocuiasca cu 777-8 sau A350ULR (Ultra Long Range).
Pentru viitoarea comanda, Qantas vrea avioane care sa zboare non-stop intre Sydney si New York, respectiv Sydney-Londra. Intr-un interviu acordat The Australian Financial Review Magazine, CEO-ul Alan Joyce a declarat: “Vrem un avion capabil sa acopere non-stop cei 17.000 km dintre Sydney si Londra cu vant de coada / fata si cel putin 300 de pasageri. In acest moment, Sydney-New York ar fi OK, insa Sydney-Londra este un task greu pentru ambele modele. Sunt increzator insa ca Airbus si Boeing vor veni cu o propunere viabila pentru acoperirea rutei din urma.”
Qantas a confirmat deja retragerea din serviciul comercial a 5 Boeing-uri 747 si inlocuirea lor cu 8 Dreamlinere 787-9 ce vor fi livrate intre octombrie 2017 si mai 2019. In decembrie, Qantas va dechide ruta Melbourne-Los Angeles, urmand sa inceapa zborurile non-stop Perth-Londra (cea mai lunga ruta din lume operata cu 787 Dreamliner) din martie 2018. Intrarea in serviciul comercial a primului 787-9 Qantas este programata pentru luna octombrie a acestui an.
Continue reading...
Pentru viitoarea comanda, Qantas vrea avioane care sa zboare non-stop intre Sydney si New York, respectiv Sydney-Londra. Intr-un interviu acordat The Australian Financial Review Magazine, CEO-ul Alan Joyce a declarat: “Vrem un avion capabil sa acopere non-stop cei 17.000 km dintre Sydney si Londra cu vant de coada / fata si cel putin 300 de pasageri. In acest moment, Sydney-New York ar fi OK, insa Sydney-Londra este un task greu pentru ambele modele. Sunt increzator insa ca Airbus si Boeing vor veni cu o propunere viabila pentru acoperirea rutei din urma.”
Qantas a confirmat deja retragerea din serviciul comercial a 5 Boeing-uri 747 si inlocuirea lor cu 8 Dreamlinere 787-9 ce vor fi livrate intre octombrie 2017 si mai 2019. In decembrie, Qantas va dechide ruta Melbourne-Los Angeles, urmand sa inceapa zborurile non-stop Perth-Londra (cea mai lunga ruta din lume operata cu 787 Dreamliner) din martie 2018. Intrarea in serviciul comercial a primului 787-9 Qantas este programata pentru luna octombrie a acestui an.
Continue reading...