• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 29, 2012
1,989
1,836
153
33
Ploiesti
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Apropo de Qatar, pasagerii Business Class au transfer gratuit la și de București în perioada 18 februarie - 31 martie pentru bilete achiziționate de azi încolo.
Transfer gratuit unde ?
 

adymartianul

Well-Known Member
Oct 23, 2012
754
356
63
Craiova
Cumpǎrǎ acum bilete în cabina Business Class iar noi îţi oferim gratuit transferul cǎtre/de la aeroport, astfel încât cǎlǎtoria ta sǎ înceapǎ fǎrǎ stres iar tu sǎ ajungi la aeroport în timp, relaxat şi pregǎtit pentru restul cǎlǎtoriei.

Qatar Airways oferǎ pasagerilor Business Class transferul gratuit din Bucureşti cǎtre/de la aeroport. Transferul se va efectua cu maşini Premium (Mercedes Benz Clasa E sau BMW Seria 5) şi este oferit pentru bilete Business Class cumpǎrate în/dupǎ 18 februarie 2016 şi cǎlǎtorii efectuate între 18 februarie – 31 martie 2016.
Si asta e de la ei de pe site:
  • Serviciul este valabil doar pentru transferuri din/catre Bucuresti, catre/de la Aeroportul International Henri Coanda.
  • Serviciul nu este valabil pentru transferuri din/catre alte orase din Romania
  • Transfer catre aeroport pentru clientii Premium
 
  • 👍
Reactions: 2 users

TripleSeven

Well-Known Member
Feb 9, 2013
800
691
93
Interesant cu double daily. Din ce stiu, Qatar si-ar fi exprimat intentia mutarii curselor pe BBU datorita low-costurilor de pe Otopeni.
 
  • 👍
Reactions: 2 users

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,217
2,765
903
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Asta ar fi una tare, sa fuga legacy-urile de pe aeroporturile primare, din cauza LCCurilor.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,217
2,765
903
41
NZNV
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Cum ziceam si eu la #38 , acum sa vedem cum reactioneaza EK, dupa detronare. ;)
Eu cred ca vor lansa (din nou?) devansat Panama City sau altceva, chiar daca intra pe pierderi (o perioada).
 

dxb777

Well-Known Member
Dec 2, 2013
1,040
789
113
Bucharest
Cum ziceam si eu la #38 , acum sa vedem cum reactioneaza EK, dupa detronare. ;)
Eu cred ca vor lansa (din nou?) devansat Panama City sau altceva, chiar daca intra pe pierderi (o perioada).
Da, sigur o vor deschide la sfarsitul anului sau - cel mai probabil - la inceputul lui 2017. Asa, la ambitie. EK si QR se bat ca chiorii si in 2018 vine SIA cu zborurile spre SUA de 19 ore si ii linisteste. :)
 

Dorin

Well-Known Member
Feb 26, 2016
573
399
63
35
Poienarii Burchii
Am avut patru zboruri cu ei in ultimele doua saptamani si as vrea sa fac cateva precizari. De fapt, a fost un dus-intors pana in Japonia.

1. 28.03 QR222 OTP-DOH cu A320
-am numarat 3 scaune libere la Economy si 4 la Business. LF 95%
-echipaj mix din patru continente
-la check-in-ul din OTP o atitudine seaca (incruntaturi, explicatii grabite si repetitii usor agresive), nedemne de o companie mare
-servire excelenta la bord


2. 29.03 QR806 DOH-NRT cu 777-200LR
-LF 97-98% (cateva scaune libere la Business). Economy full!
-echipaj asiatic civilizat cum n-am vazut niciodata
-aeroportul din DOHA e de pe alta planeta. Curatenie impecabila, locuri de relaxare, wifi etc.
-un zbor cu turbulente deasupra Thailandei si o aterizare nocturna foarte lina


3. 12.04 QR807 NRT-DOH cu 777-200LR
-LF de vreo 30-35%!!! Aici am avut parte de o mare surpiza. Aproape fiecare pasager de la Economy a avut cate trei scaune pentru un somn lung.
-echipaj asiatic cu atitudine foarte ok
-cel mai relaxant zbor lung de pana acum


4. 13.04 QR221 DOH-OTP cu A320
-LF 96%
-echipaj romanesc pe jumatate
-aglomeratie mare la cele doua toalete din spate. Cea din fata e doar pentru Business.
-inghesuiala mare cu 3-4 insotitori care au treaba non-stop pe culoarul ingust de la A320
-servire ok, usor grabita


In concluzie, am avut parte de surpriza placuta cu A320-ul aproape full pe OTP-DOH-OTP.
Le merge foarte bine si sunt sigur ca si a doua frecventa zilnica va fi la fel de ok. Am observat ca multe agentii de turism colaboreaza cu ei, ceea ce atrage si mai mult paxi dornici de vacante prin Asia de Sud-Est, pentru care apar promotii frecvente. Cel putin o data pe luna anunta un Bangkok la 500-650 EUR.

O procedura deranjanta e cea legata de dimensiunile bagajului de mana. Ele sunt trecute pe site, dar la check-in si la poarta de imbarcare nu au cutie pentru masurat. E deranjant pentru mine, care iau doar bagaj de mana si doar in 1% din cazuri de cala. In OTP doar le cantareau (sa aiba maxim7 kg), dar nu le masurau. Si asa s-a intarziat imbarcarea cu 5 minute pentru a gasi loc pentru doua bagaje. Romanul cand pleaca in vacanta ia casa dupa el. Adica 30 kg la cala si 7 kg la mana. De fapt, doua papornite imense pe care le arunca intr-un hotel, nefolosindu-se nici de jumatate dintre obiectele carate.

Am ramas surprins sa vad avionul aproape full pe DOH-NRT si aproape gol la retur. N-am gasit nici o explicatie, pentru ca 12.04 e final de full season in Japonia. As fi curios sa stiu LF pentru HND-DOH, care a plecat cu doua ore mai tarziu.
 
  • 👍
Reactions: 5 users

Dreamliner

Active Member
fly-ra 2017
Apr 27, 2014
329
154
43
32
La fel am pățit și eu cu LF la returul CGK - DOH, cred că LF-ul a fost la economy chiar sub 20%, 777-300ER. La plecare A330 full. Probabil sunt și pe NRT două frecvențe pe zi și una de retur chiar nu merge.
 
  • 👍
Reactions: 1 user

TotalGruv

Administrator
Staff member
Feb 13, 2012
1,672
173
83
FL390
acolo e un pic de raca intre DAL si QAR... DAL si-a flexat un pic muschii

a parcat un A320 la singura poarta capabila de A380 si aeroportul a zis "da, sa traiti!"
 
D

Deleted member 13561

Guest
În locul lor, pentru efect maxim aș fi parcat un crj200. :))


Sent from my mobile phone using Tapatalk
 

diud

Active Member
Jan 5, 2015
108
54
28
39
Cluj Napoca
Scurt trip report :OTP-DOH (QR0220) 2 iunie: LF aprox 60%- destul de slab, ma asteptam la mai multi pasageri. Serviciile la bord: medii - atat amabilitatea cat si mancarea.
Funny fact: printre pasageri erau si cateva stewardeze Qatar romance - OMG! si inca un OMG! "fata e super ok zborul ala- vor fii multi pasageri dar dorm mult si nu prea ai treaba cu servirea!". Povesteau intre ele peste alti pasageri, nici la intrarea in aeroport nu isi terminasera povestile. Una parea tare obosita.. Ma intrebam impreuna cu a mea daca astea sunt in stare sa asigure o evacuare de urgenta ( sunt putin ironic).

DOH- DPs - Boeing 777-300 full. Servirea la bord si amabilitatea au fost deplorabile! Am fost serviti cu o mancare destul de proasta dupa 3 ore de la decolare!! Fetitei nu i-au adus mancarea mai repede asa cum fac de obicei cei de la Qatar! A adormit, cand au adus mancarea nu a mai vrut.. Interiorul avionului mi s-a parut vechi. Overall am fost dezamagit de Qatar. Poate si datorita faptului ca anul trecut am fost nu impresionat si mega impresionat de ei. Astept acum returul de maine cu A350;)
 
  • 👍
Reactions: 2 users

dxb777

Well-Known Member
Dec 2, 2013
1,040
789
113
Bucharest
[doublepost=1468080568,1468078935][/doublepost]A7-BCL vine sa ia pasagerii zborului QR180. Decolarea va fi la miezul noptii (via Stirile Pro TV).

 
Last edited: