Qatar Airways - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Qatar tocmai si-a reconvertit comanda de A319 in A320....319 ramine cu 39 de comenzi din care jumaate improbabile (Republic /Frontier)..

Este foarte posibil sa nu mai vedem 319 la generatiile viitoare, comenzile actuale fiind sub ceea ce s-a obtinut la A318.

Sa vedem daca cei de la Tarom vor intelege ca sub 150 de locuri tb sa seadreseze companiilor regionale.
 
Qatar tocmai a încheiat un acord cu Cyprus Airways pentru cumpărarea unui slot la LHR pentru 20 milioane de dolari.
O sursă de cash și pentru Tarom și mutarea operațiunilor la LGW?
 
LHR nu merita pt Tarom pt ca nu livreaza nimic consistent catre Delta sa zicem.

Da, ar fi o sursa de bani.Si Tarom oricum nu are fata de LHR.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Qatar Airways remains in a deadlock with Airbus over the ongoing delay to its A380s, and chief executive Akbar Al Baker is remaining tight lipped about the likely delivery schedule.
The airline was expecting to have its first aircraft on display at the Farnborough air show but had to drop plans at the last minute after the delivery slipped again. The move prompted Airbus to substitute its development A380 at the show.

“It is not here because we are in an impasse with Airbus,” Al Baker tells Flightglobal. “We refused to take delivery of our three A380s that are already ready in Hamburg and were supposed to be delivered to us over the month of June.”

Al Baker declined to specify the reasons for the delay, saying “I think you better ask Airbus”. He previously blamed the hold-up on “certain issues affecting the interior of the cabin”.
flightglobal.com
 
E o problema cu configuratia interna, care vine de la o alta firma. Acolo sunt niste neintelegeri intre Qatar si firma care livreaza interiorul.
 
Din 1 Martie 2015, DOH-OTP 7/7, SOF devine tag pentru zborul spre Belgrad.
 
  • 👍
Reactions: 5 users
X5xfznv.png

E in aer. In spate are fratele mai mare A380 tot Qatar.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Baietii din Golf tocmai au preluat 9,99% din IAG (British Airways, Iberia, Vueling plus in curind Aer Lingus)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
... vag estimativ, au pus pe masa 1.5bio usd, pe baza cursului actiunii iag de joi...
si au anuntat ca pentru viitor isi rezerva dreptul sa ridice participarea in iag "la mai mult".
majoritari nu pot deveni - din cauza legislatiei.
au facut asta, printre altele, pentru a arata lui etihad ca si ei pot.
dar mai e si faptul ca dintre majors europene, iag o duce cel mai bine si faptul ca ei coopereaza deja in oneworld... iag e dominant pe transatlantice, si asta ar putea duce la dezvoltarea hubului de la doha...
 
IAG are cea mai buna pozitie transatlantica, atit spre lumea de limba engleza cit si spre cea hispano-lusofona. Plus ca au cu Vueling cea mai buna miscare strategica spre LCC. Firmele legacy sunt deja reformate, asa ca nu vor fi vazuti drept baietii rai.

Iar pentru IAG e o completare buna in a avea un hub spre Est, pentru ca in Europa nu au alternativa. Qantas se duce de ripa odata cu cresterea 3M, piticania Malev nu a fost niciodata o optiune iar Cathay e prea departe.

Este modelul clasic in care ambele parti au ceva de cistigat.
 
pai cred ca nu sunt 20% pax pentru DOH, restul conexiune (Asia, Australia, Africa)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Poate pregatesc feedul pentru AKL, ca tot vor sa lanseze cel mai lung zbor comercial.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Apropo de Qatar, pasagerii Business Class au transfer gratuit la și de București în perioada 18 februarie - 31 martie pentru bilete achiziționate de azi încolo.
 
  • 👍
Reactions: 1 user