Am avut patru zboruri cu ei in ultimele doua saptamani si as vrea sa fac cateva precizari. De fapt, a fost un dus-intors pana in Japonia.
1. 28.03 QR222
OTP-DOH cu A320
-am numarat 3 scaune libere la Economy si 4 la Business.
LF 95%
-echipaj mix din patru continente
-la check-in-ul din
OTP o atitudine seaca (incruntaturi, explicatii grabite si repetitii usor agresive), nedemne de o companie mare
-servire excelenta la bord
2. 29.03 QR806 DOH-NRT cu 777-200LR
-
LF 97-98% (cateva scaune libere la Business). Economy full!
-echipaj asiatic civilizat cum n-am vazut niciodata
-aeroportul din DOHA e de pe alta planeta. Curatenie impecabila, locuri de relaxare, wifi etc.
-un zbor cu turbulente deasupra Thailandei si o aterizare nocturna foarte lina
3. 12.04 QR807 NRT-DOH cu 777-200LR
-
LF de vreo 30-35%!!! Aici am avut parte de o mare surpiza. Aproape fiecare pasager de la Economy a avut cate trei scaune pentru un somn lung.
-echipaj asiatic cu atitudine foarte ok
-cel mai relaxant zbor lung de pana acum
4. 13.04 QR221 DOH-
OTP cu A320
-
LF 96%
-echipaj romanesc pe jumatate
-aglomeratie mare la cele doua toalete din spate. Cea din fata e doar pentru Business.
-inghesuiala mare cu 3-4 insotitori care au treaba non-stop pe culoarul ingust de la A320
-servire ok, usor grabita
In concluzie, am avut parte de surpriza placuta cu A320-ul aproape full pe
OTP-DOH-
OTP.
Le merge foarte bine si sunt sigur ca si a doua frecventa zilnica va fi la fel de ok. Am observat ca multe agentii de turism colaboreaza cu ei, ceea ce atrage si mai mult paxi dornici de vacante prin Asia de Sud-Est, pentru care apar promotii frecvente. Cel putin o data pe luna anunta un Bangkok la 500-650 EUR.
O procedura deranjanta e cea legata de dimensiunile bagajului de mana. Ele sunt trecute pe site, dar la check-in si la poarta de imbarcare nu au cutie pentru masurat. E deranjant pentru mine, care iau doar bagaj de mana si doar in 1% din cazuri de cala. In
OTP doar le cantareau (sa aiba maxim7 kg), dar nu le masurau. Si asa s-a intarziat imbarcarea cu 5 minute pentru a gasi loc pentru doua bagaje. Romanul cand pleaca in vacanta ia casa dupa el. Adica 30 kg la cala si 7 kg la mana. De fapt, doua papornite imense pe care le arunca intr-un hotel, nefolosindu-se nici de jumatate dintre obiectele carate.
Am ramas surprins sa vad avionul aproape full pe DOH-NRT si aproape gol la retur. N-am gasit nici o explicatie, pentru ca 12.04 e final de full season in Japonia. As fi curios sa stiu
LF pentru HND-DOH, care a plecat cu doua ore mai tarziu.