Qatar Airways - Loading Factor

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Disconnected

Well-Known Member
May 28, 2016
2,488
1,609
153
LRCK
LF Qatar Airways
[doublepost=1488830280,1488829925][/doublepost]06.03
QR261: 2 biz + 104 eco
pentru mâine, 07.03, pe QR220 sunt doar 13 eco și 0 biz...
 
Și dacă e așa, de ce țin atât de mult la preț? Vezi orice tarif OTP vs BUD...
 
Pentru ca pe BUD concurenta e mai mare, deci pasagerii pot oricand sa aleaga o alta companie. Pe OTP alegerea e intre TKY si QTR, si doar pentru o parte dintre rute.
 
Cred că mulți din România zboară spre zone de focus Qatar cu BA, KLM și Air France. Cum am făcut-o și eu, că era cu 150 EUR mai ieftin (x2 = 300 EUR).
 
*LF = Load Factor
 
  • 👍
Reactions: 1 user
26.03 QR222 OTP-DOH LF 72%
27.03 QR806 DOH-NRT LF 100%

Pe zborul Doha-Tokyo erau toate locurile vandute (inclusic business) cu 14 zile inainte.
Experienta foarte ok si anul asta cu Qatar la Economy.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Zborul QR222 de astazi. Cuvintele sunt de prisos :)


IMG_20180518_WA0000.jpg


IMG_20180518_WA0001.jpg
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Sa stii ca depinde, eu am zburat ruta asta cu ei anul trecut pt ca am avut o conexiune la doha si a fost cam 80% plin si ka tur si la retur... majoritatea erau in tranzit, ceea ce ajuta la profitabilitate...
 
Sa stii ca depinde, eu am zburat ruta asta cu ei anul trecut pt ca am avut o conexiune la doha si a fost cam 80% plin si ka tur si la retur... majoritatea erau in tranzit, ceea ce ajuta la profitabilitate...
Si eu am zburat in Noiembrie 2017, si erau multi pax pe ambele segmente. Insa se pare ca au si zile foarte proaste.
 
04.09 OR220 OTP - DOH ochiometric un lf de 65% la economy, erau ocupate pe fiecare rand cam 4/6 locuri, la business nu am fost atent dar erau cativa pasageri.

12.04 OR219 DOH - OTP am numarat eu 39 economy si 4 business, undeva la 32% (A7-ADI), posibil sa fi sarit 2-3 pasageri la numaratoare totusi.
 
  • 👍
Reactions: 2 users