Pe 14 decembrie, Dubai Tourism a inaugurat reprezentanta din Romania. Astfel, Bucurestiul se alătură orașelor Praga și Varșovia, iar țara noastră devine a 3-a din regiunea Europei Centrale și de Est unde DTCM este prezent.
Momentul inaugurării oficiale a reprezentanței din România a fost marcat prin “Dubai Gala”. Seara a fost caracterizata de momente care au adus atmosfera Dubaiului mai aproape de România prin zone specifice (Henna, Arabic Coffee), printr-un moment excepțional de Sand Art, Ana Munteanu omagiind Emiratul prin imagini în nisip. In plus, muzica arăbească live a transmis vibe-ul specific zonei, totul sub coordonarea lui Andrei Nourescu, MC-ul Galei.
“Știm că interesul acordat Dubai este în creștere, ca și cererea față de ofertele Emiratului, astfel că prin deschiderea reprezentanței noastre vom putea să acoperim toată gama de nevoi si dorințe. Din păcate, deși există cunoștințe generale avansate vis-à-vis de Dubai, majoritatea românilor cred că acesta este o destinație în primul rand de lux, cu target persoanele cu venituri mari. Speram ca, prin suportul nostrum, să se schimbe această percepție și să prezentăm Dubai ca o destinație a tuturor, de la “budget” la “top luxury”, de la experiența Burj Khalifa la cea a safariului în deșert, de la hotelurile de 3 stele la cele dintre cele mai opulente. Scopul nostru este să prezentăm cei 8 stâlpi care definesc turismul în Dubai: shopping, gastronomie, evenimente, distracție, cultură (istorie și artă), distracție pentru familii – în exterior (plaje, port, sport și aventură) și hoteluri & spa”, declară Dana Nabeel Abdulla Kamber – Strategic Alliances Manager of Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing.
“România reprezintă o piață importantă pentru Dubai, iar focusul Dubai Tourism și al partenerilor săi este să prezinte imensa diversitate pe care acest Emirat o pune la dispoziția turiștilor români, oferind suportul DTCM partenerilor locali din București. Numărul zborurilor directe și excluderea vizelor începand cu anul 2013 au pregătit acest moment. Acum arătăm faptul că Dubai a devenit o destinație nu pentru cuplurile și familiile care își permit luxul, dar deopotrivă și a familiilor cu venituri moderate, a cuplurilor de tineri și seniorilor, mulțumită de asemenea și ofertelor hotelurilor “mid-market” din oraș – care permit unei categorii largi să trăiască o experiență unică în Dubai” – Issam Kazim, CEO Dubai Corporation for Tourism & Commerce Marketing.
Dubai a fost calificat de către MasterCard drept al 4-lea cel mai vizitat oraș din lume, al 3-lea cel mai “rezervat” oraș conform Booking.com și al 7-lea la rezervări pe Expedia. Dubai este unul dintre cele 20 mai sigure orașe din lume, recent primind și calificativul de cel mai cosmopolit – cu mai mult de 200 de naționalități care îl vizitează și care trăiesc în comunitatea sa. Emiratul fascinează și prin parcurile și resort-urile sale, precum Ski Dubai, Parcul acvatic Wild Wadi, KidZania, Acvariul și Grădina Zoologică Subacvatică, Dubai Aquaventure Waterpark, Dolphin Bay, IMG Worlds of Adventure, etc. Dubai-ul anului 2017 reprezintă o destinație de familie, un oraș pentru toate buzunarele și, cel mai important, o zonă sigură. Dubai, prin toate obiectivele turistice și prin deschiderea către afaceri, reprezintă locul unde vii și revii, întrucât de fiecare dată vei descoperi ceva nou. (#visitdubai; www.visitdubai.com)
Reprezentanța din România, despre care am mai vorbit pe Aeronews.ro
DCTCM (Dubai Corporation for Tourism & Commerce Marketing) a decis deschiderea și în țara noastră a unei reprezentanțe datorită numărului mare de turiști români care au vizitat Emiratul în cursul anului 2015: 46.700. Estimările preconizează că această cifră va cunoaște o creștere cu 20% în anul 2017. Acest Emirat atrage anual aproximativ 16 milioane de vizitatori din întreaga lume și numărul lor este în creștere. În ceea ce privește România, numărul celor care au călătorit în Dubai in 2015 a fost de aproximativ 46.000. România este a 3-a țară, după Polonia și Cehia, aleasă de către Guvernul Emiratului Dubai pentru a găzdui reprezentanța Dubai Tourism. Dubai este în continuă dezvoltare, motivele de a-l vedea si de a-l ”trăi” devenind din ce în ce mai numeroase și mai tentante pentru piața turistică românească. Dubai va dobandi într-un interval relativ scurt de timp statutul destinației de top 3 pentru mulți dintre romani, cu cât peste 4 ani, respectiv în 2020, Emiratul va găzdui «Expoziția Mondială».
Creșterea economică, stabilitatea industriei de turism, zborurile directe către Dubai și eliminarea sistemului vizelor sunt factorii importanți care au făcut ca România să fie una dintre piețele extrem de importante în viziunea Emiratului. Reprezentanța Dubai Tourism din România va aduce în atenția publicului și a specialiștilor, printr-o comunicare cât mai directă și mai eficientă, evoluțiile și realizările în plan turistic ale Emiratului, obiectivele noi, atracțiile și evenimentele ale căror apariție și intensitate fac din Dubai nu numai destinația care trebuie văzută, ci și experiența contactului unic cu tehnologia și confortul.
REVIEW / Doua nopti la Burj Al Arab, iulie 2014.
ON-BOARD / flydubai Business Class, OTP-DXB si retur.
REVIEW / Atlantis The Palm, aprilie 2009.
ON-BOARD / Emirates 777-300ER Business Class, VIE-DXB-VIE.
REVIEW / Armani Burj Khalifa, octombrie 2011.
Continue reading...
Momentul inaugurării oficiale a reprezentanței din România a fost marcat prin “Dubai Gala”. Seara a fost caracterizata de momente care au adus atmosfera Dubaiului mai aproape de România prin zone specifice (Henna, Arabic Coffee), printr-un moment excepțional de Sand Art, Ana Munteanu omagiind Emiratul prin imagini în nisip. In plus, muzica arăbească live a transmis vibe-ul specific zonei, totul sub coordonarea lui Andrei Nourescu, MC-ul Galei.
“Știm că interesul acordat Dubai este în creștere, ca și cererea față de ofertele Emiratului, astfel că prin deschiderea reprezentanței noastre vom putea să acoperim toată gama de nevoi si dorințe. Din păcate, deși există cunoștințe generale avansate vis-à-vis de Dubai, majoritatea românilor cred că acesta este o destinație în primul rand de lux, cu target persoanele cu venituri mari. Speram ca, prin suportul nostrum, să se schimbe această percepție și să prezentăm Dubai ca o destinație a tuturor, de la “budget” la “top luxury”, de la experiența Burj Khalifa la cea a safariului în deșert, de la hotelurile de 3 stele la cele dintre cele mai opulente. Scopul nostru este să prezentăm cei 8 stâlpi care definesc turismul în Dubai: shopping, gastronomie, evenimente, distracție, cultură (istorie și artă), distracție pentru familii – în exterior (plaje, port, sport și aventură) și hoteluri & spa”, declară Dana Nabeel Abdulla Kamber – Strategic Alliances Manager of Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing.
“România reprezintă o piață importantă pentru Dubai, iar focusul Dubai Tourism și al partenerilor săi este să prezinte imensa diversitate pe care acest Emirat o pune la dispoziția turiștilor români, oferind suportul DTCM partenerilor locali din București. Numărul zborurilor directe și excluderea vizelor începand cu anul 2013 au pregătit acest moment. Acum arătăm faptul că Dubai a devenit o destinație nu pentru cuplurile și familiile care își permit luxul, dar deopotrivă și a familiilor cu venituri moderate, a cuplurilor de tineri și seniorilor, mulțumită de asemenea și ofertelor hotelurilor “mid-market” din oraș – care permit unei categorii largi să trăiască o experiență unică în Dubai” – Issam Kazim, CEO Dubai Corporation for Tourism & Commerce Marketing.
Dubai a fost calificat de către MasterCard drept al 4-lea cel mai vizitat oraș din lume, al 3-lea cel mai “rezervat” oraș conform Booking.com și al 7-lea la rezervări pe Expedia. Dubai este unul dintre cele 20 mai sigure orașe din lume, recent primind și calificativul de cel mai cosmopolit – cu mai mult de 200 de naționalități care îl vizitează și care trăiesc în comunitatea sa. Emiratul fascinează și prin parcurile și resort-urile sale, precum Ski Dubai, Parcul acvatic Wild Wadi, KidZania, Acvariul și Grădina Zoologică Subacvatică, Dubai Aquaventure Waterpark, Dolphin Bay, IMG Worlds of Adventure, etc. Dubai-ul anului 2017 reprezintă o destinație de familie, un oraș pentru toate buzunarele și, cel mai important, o zonă sigură. Dubai, prin toate obiectivele turistice și prin deschiderea către afaceri, reprezintă locul unde vii și revii, întrucât de fiecare dată vei descoperi ceva nou. (#visitdubai; www.visitdubai.com)
Reprezentanța din România, despre care am mai vorbit pe Aeronews.ro
DCTCM (Dubai Corporation for Tourism & Commerce Marketing) a decis deschiderea și în țara noastră a unei reprezentanțe datorită numărului mare de turiști români care au vizitat Emiratul în cursul anului 2015: 46.700. Estimările preconizează că această cifră va cunoaște o creștere cu 20% în anul 2017. Acest Emirat atrage anual aproximativ 16 milioane de vizitatori din întreaga lume și numărul lor este în creștere. În ceea ce privește România, numărul celor care au călătorit în Dubai in 2015 a fost de aproximativ 46.000. România este a 3-a țară, după Polonia și Cehia, aleasă de către Guvernul Emiratului Dubai pentru a găzdui reprezentanța Dubai Tourism. Dubai este în continuă dezvoltare, motivele de a-l vedea si de a-l ”trăi” devenind din ce în ce mai numeroase și mai tentante pentru piața turistică românească. Dubai va dobandi într-un interval relativ scurt de timp statutul destinației de top 3 pentru mulți dintre romani, cu cât peste 4 ani, respectiv în 2020, Emiratul va găzdui «Expoziția Mondială».
Creșterea economică, stabilitatea industriei de turism, zborurile directe către Dubai și eliminarea sistemului vizelor sunt factorii importanți care au făcut ca România să fie una dintre piețele extrem de importante în viziunea Emiratului. Reprezentanța Dubai Tourism din România va aduce în atenția publicului și a specialiștilor, printr-o comunicare cât mai directă și mai eficientă, evoluțiile și realizările în plan turistic ale Emiratului, obiectivele noi, atracțiile și evenimentele ale căror apariție și intensitate fac din Dubai nu numai destinația care trebuie văzută, ci și experiența contactului unic cu tehnologia și confortul.
REVIEW / Doua nopti la Burj Al Arab, iulie 2014.
ON-BOARD / flydubai Business Class, OTP-DXB si retur.
REVIEW / Atlantis The Palm, aprilie 2009.
ON-BOARD / Emirates 777-300ER Business Class, VIE-DXB-VIE.
REVIEW / Armani Burj Khalifa, octombrie 2011.
Continue reading...