Nu va inteleg de ce va extaziati cu ROMBACUL....a fost o licenta pentru un produs tehnologic expirat, un esec comercial rasunator(s-au fabricat doar un sfert in numarul de bucati agreate prin licenta) neavind nici un client in lumea a treia, asa cum se dorea.
Un proiect care a fot vindut intern de propaganda ca rezultat al ingineriei romanesti - nimeni nu a spus adevarul, ca s-a cumparat un frame de anii 50 expirat ca si ciclu de viata comerciala, cu input ingineresc local zero.
Faptul ca putinele bucati ansamblate au folosite in wet lease pe la tot felul de start upuri din anii 80 arata ca nici macar in necesitatile Taromului nu a existat o piata/nevoie pentru ele.
Unii dintre voi vor sari pentru ca e poate o parte din mucna si tineretea lor, dar trebuie sa vedem lucrurile asa cum sunt, chiar daca ele nu ne convin.
[doublepost=1455836255,1455836160][/doublepost]
Suntem cativa avgeeks care vom face un ONG cu scopul de a salva avioane (primul proiect este cel cu YR-BRA). Un proiect interesant ar fi aducerea BRI-ul la stadiul de zbor (are 11000 h zbor, a fost pornit ultima data in 2014). Legat de piese, pentru BRI ar putea fi folosite piesele de la BRE. Astept si parerea voastra si daca vreti sa ne ajutați cu proiectele va asteptam cu bratele deschise.
11.000 de ore? Attia face acum un narrow body in 3 ani...ce exemplu mai graitor de inutilitate conomica am putea avea?