Runway incursion la OTP

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Cam pe la 13:30 ca sa prindeti tot. Pe la minutul 13:45 BMS138 raporteaza "fully estbestablished 8 miles out", go around primeste pe la minutul 15:58, mai bine de 2 minute, nu stau sa fac calcule dar apreciez ca era pe la 2-3 mile de pista daca nu chiar mai aproape, destul de periculos in conditiile metarului:

LROP 162030Z 06005KT 0100 R08R/0500N R26L/0600N R08L/0500N R26R/0500N=

Cam asa arata o captura insa acoperirea nu a fost prea buna si o ia aiurea BMS-ul

rbcvm9.jpg


Din nou putem observa cum se cam pierd controlorii (de pe TWR) si ezita exact atunci cand nu este cazul, plus engleza .... ca de obicei. Nu am timp acum sa caut si inregistrarea de pe ground (daca functiona atunci) sa verific, cel mai probabil THY a primit taxi doar pana la H/P, insa a intrat pe pista, el afirma ca a primit clearance sa intre pe pista, ciudat este ca nici controlorul nu il contrazice.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Nu imi vine decat sa ilustrez cu emoticonul asta :( Turkish-ul a intrat pe pista fara clearance, exact ca Aegean-ul (sau o fi avut de la GND, el stie).

Pe APP sunt niste controlori foarte buni si eficienti, insa pe TWR... ufff! Inainte de go-around da vantul...
 
GND nu are autoritate pe piste, nici macar o traversare nu are voie sa aprobe. In RO e altfel?

Sper ca noua generatie de controlori, care candva va ajunge si in turnul de la OTP, sa fie mai buni decat actualii.
Asta doar daca dispare sistemul feudal, care stapaneste sistemul.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Dupa voce mi se pare a fi domnul cu "Aouleu, I'm so sorry" :fearscream::tearsofjoy:

''Maintain holding position on the runway please'' ;)

''Please sir, because the next traffic landing runway 08R go around'' asta voia sa-i zica la BMS, nu? :D
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 2 users