• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

defence

Well-Known Member
fly-ra 2017
Jun 10, 2014
846
477
63
40
Mai multe opțiuni, prețuri mai bune pentru pasageri. SEN e util pentru a ajunge în/din estul Londrei, drumul e aproape la fel de ușor ca la STN, aproximativ 45 de min de la Liverpool Street cu trenul direct la aeroport.
 

bluesky

Member
Mar 7, 2016
49
63
18
48
bucharest
Cu cateva zile intarziere...deh, timpul si serviciul...revin cu un nou info despre Ryanair si bazele sale aeriene din Spania.

Conform site ului RTVE, in zilele de 1, 2, 6, 8, 13, 15, 20, 22, 27 si 29 de septembrie, va avea loc greva insotitorilor de bord ce doreste impiedicarea inchiderii bazelor din Gran Canaria, Tenerife Sud, Lanzarote si Girona. Aceste baze vor fi inchise incepand cu 8 ianuarie 2020 si vor afecta 512 locuri de munca, piloti si insotiotri de bord...156 locuri de munca in Tenerife Sud, 82 Lanzarote, 164 in Girona si 110 in Las Palmas.

Departamentul de Resurese Umane de la Ryanair, prin Crewlink si Workforce, au anuntat personalul din cele trei baze printr-un email ca bazele vor fi inchise.

Exista voci care spun ca personalul din cele trei baze va fi transferat la Ryanair Sun si Laudamotion. Nu exista motive economice pentru inchiderea acestor baze mai ales ca in fiecare an, Ryanair a anuntat obtinerea de beneficii.

Mai jos articolele...




 
Reactions: 2 users

Crosswind

Member
Feb 3, 2019
74
53
18
33
Bucharest
Motive tehnice? Ryanair nu a primit avioanele 737-8 pe care trebuia să le primească anul asta, iar expansiunea pe Polonia și Malta continuă, deci trebuie să ia avioanele de undeva.
 

Thomas

Moderator
Staff member
Premium Member
fly-ra 2017
Feb 9, 2012
4,105
2,283
203
55
Göttingen/Germania
Flugstatistik / Flightmemory
[IMG]
Si la FRA taieri destul de substantiale:

FRA-MAD, LIS, PSA, MAN, TSF anulate din iarna
 
  • 👍
Reactions: 1 users

transporter

Well-Known Member
Mar 27, 2012
830
319
63
CLJ
Ce tare, anuleaza RYR zboruri in vestul europei ca sa puna overlapping flights cu Wizz de prin estul europei (ODS, KUT) o_O
 

bluesky

Member
Mar 7, 2016
49
63
18
48
bucharest
Na, ca si pilotii fac greva...SEPLA, Sindicato Espanol de Pilotos de Lineas Aereas , a convocat 5 zile de greva in zilele de 9, 20, 22, 27 si 29 de septembrie !!!

Vor fi pusi pe liber, fara nici un argument legal sau economic, cam 120 de piloti...50 in Tenerife, 40 in Gran Canaria si intre 20 si 22 in Girona si restul bazelor. Toti pilotii nu vor fi mutati pe alte baze aeriene.

Ryanair, justifica aceste disponibilizari prin intarzierea livrarilor de 737 Max, efectele unui posibil Brexit dur si scaderea beneficiilor in ultimii doi ani.

Au mai fost greve ale insotitorilor de bord, in Portugalia 21 - 25 august, pilotii in UK si Irlanda in 22 si 23 august, unde au protestat pentru conditiile de munca si urmeaza din nou pilotii de la Balpa, Asociacion de Pilotos britanica, intre 2 - 4 septembrie !

Urmeaza vremuri interesante ?

Articolul mai jos

Post automatically merged:

De asemenea, in insulele Canare au aparut deja ingrijorari in randul agentiilor de turism si al hotelurilor dar si al localnicilor vizavi de falimentul mai multor companii low cost...???...poate aveti ceva info...inchiderea bazelor aeriene Ryanair dar si inchiderea bazelor aeriene Norwegian in luna noiembrie.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users

flight.user

New Member
Jun 18, 2019
17
4
3
bucuresti
Oare incepe Ryanair sa-si restranga activitatea si in Romania? Spun asta deoarece incepand cu luna septembrie, pe ruta OTP-TSR au ramas cu o singura frecventa pe zi in zilele de luni, miercuri si joi
 

sorin

Well-Known Member
Mar 22, 2015
830
336
63
Bucharest
Nu se restrang in Romania. Probabil doar vor avea un avion in minus operational in septembrie si octombrie, cand au taiat multe frecvente pe OTP.
 

lagrange

Well-Known Member
Feb 5, 2019
253
420
63
35
Romania
De la 1 septembrie Ryan a redus numarul avioanelor bazate pe OTP de la 3 la doar 2. Din programul de iarna cred ca revin la 3 avo bazate.
 
  • 👍
Reactions: 2 users

OOVNI

Well-Known Member
fly-ra 2017
Feb 28, 2012
1,172
678
113
27
LFML
www.airliners.net
Flightdiary
My fr24 profile
@OOVNI, ce zici de treaba asta?
Greu de zis ceva, cert e ca LF-urile pe Canare nu se comparau cu cele de pe bazele continentale. Aveam zile cu LF 50% frecvent. Aici pe baza KRK asa un LF se intampla o data pe an. Coroborat cu zborurile lungi cu consum mare de gaz, o fi ceva adevar la mijloc. Stiu oameni care se apucasera sa-si ia credit sa construiasca case si sa se mute cu familia in insule....dar si oameni cu asteptari pana la cer de la companie. Companie care prefera sa arunce cu mai multi bani in proprii angajati, decat sa se incurce cu o groaza de sisteme de asigurare sociala, drepturi si birocratie in tari socialiste precum ES si FR.

Dpmdv e de asteptat expansiunea spre est care deja a inceput cu Georgia, urmeaza foarte probabil baze in Ucraina, alte zboruri spre Caucaz si posibil Asia Centrala...
 
Reactions: 1 user

oldblueeyes

Well-Known Member
Oct 15, 2012
4,393
1,100
153
FRA
Haideti sa vedem lucurile mai nuantat. Sunt mai multi factori aici:
- piata aviatiei merge spre un ciclu economic "jos" - momentan exista o gramada de supracapaciatate, falimente etc - este logic in perioada asta sa minimizezi pierderi
- insusi Ryanair are deja o Strategie de diversificare de produs cu Buzz, Lauda, Air Malta etc - corporativ se despart de vechea directiva monobrand
- chiar si brandul - mama intra din ce in ce mai mult pe aeroporturi principale, cu costuri care nu mai pot fi "negociate" ca la tzaranoaia si cu presiune de crestere a veniturilor
- in Est nu sunt lideri de cost
- in orice piata /baza, acolo unde exista un Player dominant e greu sa te bati cu el frontal
- mentalitatea si practic de Business irlandeza/britanica /est europeana este foarte Ok cu modele de contractori/PFA - Eurpa vestica continentala ii considera pe acestia pseudo independenti, fiind de fapt angajati captivi -> exista si pentru Ryanair aici o curba de invatare daca vor sa fie un Player european adevarat - cresterea nivelului de trai in est ii obliga sa reevaueze si ofertele in cabina und pipelinul de fete visind vinzari de lozuri pe bani putini devine mai scump

Maxurile sunt sunt doar ciresele de pe tort in contextul general.
 
  • 👍
Reactions: 1 users