Ryanair - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Haideti sa vedem lucurile mai nuantat. Sunt mai multi factori aici:
- piata aviatiei merge spre un ciclu economic "jos" - momentan exista o gramada de supracapaciatate, falimente etc - este logic in perioada asta sa minimizezi pierderi
- insusi Ryanair are deja o Strategie de diversificare de produs cu Buzz, Lauda, Air Malta etc - corporativ se despart de vechea directiva monobrand
- chiar si brandul - mama intra din ce in ce mai mult pe aeroporturi principale, cu costuri care nu mai pot fi "negociate" ca la tzaranoaia si cu presiune de crestere a veniturilor
- in Est nu sunt lideri de cost
- in orice piata /baza, acolo unde exista un Player dominant e greu sa te bati cu el frontal
- mentalitatea si practic de Business irlandeza/britanica /est europeana este foarte Ok cu modele de contractori/PFA - Eurpa vestica continentala ii considera pe acestia pseudo independenti, fiind de fapt angajati captivi -> exista si pentru Ryanair aici o curba de invatare daca vor sa fie un Player european adevarat - cresterea nivelului de trai in est ii obliga sa reevaueze si ofertele in cabina und pipelinul de fete visind vinzari de lozuri pe bani putini devine mai scump

Maxurile sunt sunt doar ciresele de pe tort in contextul general.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Ruta noua din 06.06.2020:
Otopeni - Kavala - 1w (sambata)
FR7050 OTP-KVA - 14:10-15:20
FR7051 KVA-OTP - 15:45-16:55
 
  • 👍
  • 😲
Reactions: 8 users
Posibil ca Ryanair sa iasa din Romania si operatiunile sale sa fie preluate de catre subsidiara Buzz inregistrata in Polonia. In Ungaria se intampla deja acest lucru conform aerotelegraph.com. Miscarea ar fi necesara pt ca Ryanair nu poate tine pasul cu Wizz in privinta costurilor de operare si subsidiara Buzz ar opera cu costuri mai reduse.

Sursa stirii privind Ungaria: Aus für Ryanair-Basis Budapest: Ryanair kämpft mit Buzz gegen Wizz | aeroTELEGRAPH

Ipoteza privind iesirea si din Romania imi apartine.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Iesirea din Romania e o formulare deplasata. Ryanair va exista in continuare prin subsidiara Buzz, care a preluat complet operatiunile din Polonia de anul trecut. De la inceput planul a fost trecerea tuturor bazelor din Europa de Est la Buzz, se stie deja ca dupa Polonia urmeaza de la 1 noiembrie Praga si Sofia si mai tarziu Budapesta. Pentru OTP nu e decat o chestiune de timp.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Daca o luam strict tehnic, poate ai dreptate. Dar vorbim si de perceptia de brand in randul publicului. Majoritatea celora care au zburat de cateva ori au auzit de Ryanair. De Buzz si faptul ca ar fi de fapt tot Ryanair in alta blana nu au auzit decat doar cei mai implicati in domeniu.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Pai perceptia pasagerilor va fi aceeasi, cel putin deocamdata. Vor rezerva tot pe ryanair.com, avioanele vor fi aceleasi cu acelasi livery (deocamdata), chiar si uniformele stewarzilor nu se vor schimba chiar imediat. Vor auzi doar welcome on this Ryanair flight operated by Buzz...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
De curiozitate, cum ar putea Buzz sa aiba costuri mai mici decat Ryanair, care e deja campion la reducerea de costuri?
 
Din cate am mai citit avioanele vor fi in livery Buzz si aceasta companie va avea propriul portal de rezervare in care se vor putea cumpara SI bilete Ryanair.

Livery-ul il puteti vedea aici: A lengyel Buzz veszi át a Ryanair budapesti bázisát E chiar urat din punctul meu de vedere.
Post automatically merged:

Buzz o sa aiba costuri mai mici deorece va angaja piloti din Europa de est pe salarii mai mici. Unii ziceau in comentarii inclusiv de faptul ca se practica metoda prin care nu esti angajat ci contractor si tu te ocupi de toate taxele tale, etc,etc.
 
Asta cu contractorul s-ar putea sa nu prea mai mearga:
Organele fiscale pot să reclasifice o activitate aferentă unui PFA / PFI ca și activitate aferentă unui salariat, dacă există suspiciunea că PFA-ul maschează o activitate salarială, cu scopul de a plăti taxe mai mici.
O activitate este independentă dacă sunt îndeplinite cel puțin 4 condiții din cele 7 menționate în Codul Fiscal.
Cele 7 criterii sunt:

• libertatea de a alege modalitatea de lucru,

• prestează servicii pentru mai mulți clienți,

• riscurile privind activitatea prestată sunt suportate de către persoana fizică,

• persoan fizică folosește bunuri proprii pentru desfășurarea activității,

• se folosesc cunoștințele deținute de către persoana fizică

• persoana fizică face parte dintr-un organism/corp care coordonează activitatea profesională

• persoana fizică poate să angajeze alte persoane sau să colaboreze cu terți pentru prestarea servicului
 
Nu merge cu PFA, merge perfect cu SRL. Si ce ai citat tu acolo e pt Romania. Nu stim pt Polonia, Ungaria ce reglementari sunt, probabil ca si acolo se poate cumva.
 
Buzz o sa aiba costuri mai mici deorece va angaja piloti din Europa de est pe salarii mai mici. Unii ziceau in comentarii inclusiv de faptul ca se practica metoda prin care nu esti angajat ci contractor si tu te ocupi de toate taxele tale, etc,etc.

Salariile nu sunt mai mici, chiar din contra ;) A doua fraza e corecta.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
In cativa ani Ryanair vor trimite la munca pilotii in pantaloni scurti si tricou, sa mai traga putin in jos costurile.
 
Din cate am mai citit avioanele vor fi in livery Buzz si aceasta companie va avea propriul portal de rezervare in care se vor putea cumpara SI bilete Ryanair.

Livery-ul il puteti vedea aici: A lengyel Buzz veszi át a Ryanair budapesti bázisát E chiar urat din punctul meu de vedere.
Post automatically merged:

Buzz o sa aiba costuri mai mici deorece va angaja piloti din Europa de est pe salarii mai mici. Unii ziceau in comentarii inclusiv de faptul ca se practica metoda prin care nu esti angajat ci contractor si tu te ocupi de toate taxele tale, etc,etc.

Buzz s-ar pute sa fie o marca la bataie cu Wizz iar Ryan pozitionata usor peste.
Incet-incept Ryanair incearca sa plece de pe aeroporturile din categoria "nicaieri", bazele dinEuropa de Vest sunt sub presiune de reglementare tarifara, cu Lauda si Malta vor sa aiba si marci cu conotatii mai Putin negative catre clienti etc.