• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Ryanair - discutii

lagrange

Well-Known Member
Ryanair reported a full year loss of €815m (excl. hedge ineffectiveness), compared to a PY profit of €1,002m.

Features of FY21 included:
  • FY21 traffic fell 81% from 149m to 27.5m due to Covid-19 restrictions.
  • Liquidity preservation prioritised with €3.15bn cash at year end (31 Mar.).
  • Cost reductions implemented across all Group airlines.
  • Unprecedented backlog of Covid customer requests/refunds processed
  • B737-8200 “Gamechanger” firm order increased to 210 aircraft (from 135).

 

danielionutb

Well-Known Member
La o cautare in aplicație am observat ca numai apare ruta OTP-SOF! Posibil sa fie vreun bug al aplicației.

LE: A apărut din nou, exact cum preconizam! Au un bug.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kaa81

Member
Zbor treviso sibiu 5 iunie.20 passengers......foarte slab.dar toti cu bagajele imbarcati.speram sa remana aceasta ruta..dar nu cred..in 12 iunie avem sibiu treviso.va spun pasajeri..

In iulie luam blq sbz o sa vedem ce va fi...
 
  • 👍
Reactions: 5 users

alexul

New Member
Daca nu s-a schimbat ceva intre timp, trebuie sa ai test rt pcr ca sa eviti carantinarea la intrarea in ITA. Posibil si de asta inca nu sunt multi pax leisure.
 

kaa81

Member
Eu nu cred ca are relatie cu test.este suficient si cel antigen.italia de la sibiu nu merge.prea apropiat la cluj....
 

lagrange

Well-Known Member
Baza noua Ryanair la Torino din 31 oct.
- 2 avioane alocate
- 13 rute

Din fericire pentru Blue Air, doar pe ruta spre Trapani vor intra peste ei din 31 oct.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 users

AIR06

Moderator
Staff member
fly-ra 2017
Ryanair (FR, Dublin Int'l) has acquired 296 weekly slots at London Stansted from easyJet (U2, London Luton) for the Winter 2021/22 season, having already completed a similar swap, but for summer slots, last year...
easyJet announced in 2020 that it would close its base at Stansted to focus on London Luton and London Gatwick in the London agglomeration (both bases are operated by easyJet UK). However, the airline continues to serve Stansted from other bases...
easyJet had 326 weekly slots allocated in the initial Winter 2021/22 season plan. It will retain 30 weekly slots at Stansted while easyJet Europe has a further 28. Even before the swap, Ryanair had 2,515 weekly slots allocated at Stansted, 77.8% of Stansted's total capacit
chaviation
 
  • 👍
Reactions: 1 users

colonelu81

Well-Known Member
Cum Ryanair a lansat incepand cu aceasta perioada mai multe rute din provincie, m-am uitat la preturi (iulie-inceput de august) pentru ca sunt mai mult decit relevante. Sunt unele discrepante semnificative si asta ne arata ca desi unele rute vor rezista, altele au sanse putine sau spre deloc. Desigur ca e vorba de rute noi sau unele reluate (in cazul OMR cateva) si inca e pandemie. Pe de alta parte suntem si in varf de sezon, asa atipic cum e el.

1)Rute care vor rezista:

Suceava - Bergamo 4/7 si Suceava - Ciampino 3/7. Pe segmentele BGY/CIA-SCV pretul e mereu peste 60 euro, in destule cazuri peste 80 euro. E adevarat, segmentul invers are preturi mult mai mici (clasicul 9.99 euro), dar era de asteptat. Putin probabil sa fie vorba de break-even, chiar si cand luam bagajele/serviciile suplimentare in calcul, dar nici nu sunt departe. Dupa consolidare si intr-un viitor mai normal nu vad cum nu ar putea rezista.

2)Rute care e posibil sa reziste:

-Suceava- Treviso 2/7. Pe segmentul TSF-SCV pretul mediu se duce in 30 euro, invers e cam standard 12.99 euro. Departe de break-even, dar depinde cat va fi dispusa Ryanair sa o mentina. WZZ a mai incercat ruta si a renuntat le ea dupa un sezon.

-London STN - Oradea 2/7. Caz special avand in vedere ca UK e in zona rosie. Preturi mai mari spre sf de luna pe segmentul LON-OMR- 47 lire. Invers f.modest (si de asteptat).

3)Rute la care probabil se va renunta, rezultatele sunt f. slabe, nici nu conteaza ce LF au (probabil mic/mediu) avand in vedere ca e vorba 9-11 euro/segment chiar si pentru zboruri din scurt:

-Sibiu- Treviso/Bologna
-Oradea - Bologna/Bergamo/Weeze
-Suceava - Viena
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users

alexul

New Member
Din ce imi amintesc la Wizz, TSF era facut in W : CRA-TSF-SCV-TSF-CRA si s-a anulat la pachet, cam cand aveau ei nevoie de avioane pt alte baze. Pe partea cu SCV, lf-ul era pe la 60-70% in general, si erau la un cost de aprox 80eur return.
 

colonelu81

Well-Known Member
Da, CRA-TSF era chiar mai slaba decit SCV-TSF si probabil la acel W a contat ca nu era niciuna mai miez. Dincolo de asta nici CRA/SCV-BLQ nu erau atunci cu cine stie ce rezultate, iar TSF si BLQ nu sunt asa de departe una de alta ca sa nu existe o suprapunere partiala a ariei de captare. Au preferat ca zona de NE a Italiei sa o consolideze doar cu BLQ.
 
Top