Ryanair - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Ironii la adresa WZZ ,as zice intemeiate aici.
Ryanair has hedged 80 per cent of its expected fuel needs at $65 per barrel until March 2023, leaving it well protected from the sudden spike in prices and able to outcompete its rivals on ticket prices, O’Leary said.
But the airline still expects to take a $50mn hit on fuel over the next 12 months...
Ryanair and Hungarian rival Wizz Air have been forecast to emerge from the pandemic as long-term winners thanks to healthy balance sheets and ultra-low operational costs.
However, London-listed Wizz does not hedge fuel, leaving it badly exposed to oil price rises.
Wizz, who like to portray themselves as a competitor to Ryanair . . . are completely unhedged, which is a crazy place to be,” O’Leary said.
 
De cateva zile a incarcat si Ryanair programul de iarna pt Romania.

Modificarile pe care le-am observat fata de programul de vara
- reincepere OTP-TLV
- se anuleaza OTP-SOF, OTP-TSR, OTP-PEG plus rutele sezoniere PMI/ZAD/CHQ/CFU
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Revin vremurile bune:

Factorul de încărcare al avioanelor Ryanair ar trebui să crească treptat la 94-95% în iunie-august, ajungând la nivelurile anterioare pandemiei de Covid-19... Informațiile au fost lansate de directorul general al grupului Ryanair, Michael O’Leary.

Cel mai mare operator aerian cu discount din Europa ar urma să încheie luna aceasta cu puţin peste 15 milioane de pasageri, în creştere de la 14,24 milioane în aprilie, comparativ cu doar 1,04 milioane în aprilie 2021, a declarat O’Leary pentru Reuters. El se aşteasptă ca factorul de încărcare să crească până la 92% în mai, de la 91% în aprilie.

”Rezervarile din ultimele săptămâni au continuat să se consolideze – atât cifrele cresc, cât şi preţurile medii plătite pe parcursul verii sunt în creştere”, a spus el, subliniind rezervările puternice către plajele din Portugalia, Spania, Italia şi Grecia.

 
  • 👍
Reactions: 1 user
Directorul executiv Michael O'Leary spune că era biletului de 10 euro s-a încheiat.
Tariful mediu al zborurilor oferte de compania aerienă va crește de la aproximativ 40 de euro (33,75 lire sterline) cât a fost anul trecut la aproximativ 50 de euro în următorii cinci ani, a declarat el pentru BBC.
El a adăugat că în următorii ani nu vor mai fi tarife promoționale de un euro, 0,99 euro sau 9,99 euro.
 
Dispar mai multe:

de la final oct
București - Timișoara (sezonală)
București - Perugia (sezonală?)
București - Sofia (sezonală)
București - Zadar (sezonală)
Oradea - Bologna
Oradea - Dusseldorf
Sibiu - Billund
Sibiu - Bologna
Sibiu - Milano MXP
Sibiu - Liverpool
Suceava - Viena

de la final sept
București - Chania (sezonală)
București - Corfu (sezonală)
Sibiu - Corfu (sezonală)
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Winter is coming...Ryanair suspenda cu o luna mai repede cateva rute din RO:

- OMR-NRN
- SBZ-BLL
- SBZ-MXP
 
Reactions: 2 users
  • 👍
Reactions: 1 user
De la sfârșitul lui Martie dispar din sistem:
Amman, Bologna , Palermo,Pisa, Pescara , Paphos
Tel-Aviv se suspendă până în iulie.probabil și altele..

Sent from my 22081212UG using Tapatalk
 
  • 😟
Reactions: 2 users
Lista completă e cea de mai jos, dar cred că încă nu au încărcat toate zborurile pentru S23. Dacă totuși nu se schimbă nimic, atunci Oradea, Sibiu, Suceava și Timișoara rămân fără RYR.

București - Amman suspendată din 25 martie (parcă era rută sezonieră)
București - Bologna suspendată din 26 martie
București - Palermo suspendată din 25 martie
București - Pafos suspendată din 25 martie
București - Pescara suspendată din 26 martie
București - Tel Aviv suspendată din 26 martie

Oradea - Londra STN suspendată din 26 martie
Oradea - Milano BGY suspendată din 25 martie

Sibiu - Treviso suspendată din 25 martie
Sibiu - Charleroi suspendată din 25 martie
Sibiu - Dublin suspendată din 23 martie
Sibiu - Viena suspendată din 25 martie

Suceava - Charleroi suspendată din 25 martie
Suceava - Dublin suspendată din 26 martie
Suceava - Manchester suspendată din 25 martie
Suceava - Milano BGY suspendată din 26 martie
Suceava - Roma CIA suspendată din 26 martie
Suceava - Treviso suspendată din 23 martie

Timișoara - Milano BGY suspendată din 26 martie

Rute sezoniere (unele nu) suspendate în sezonul de iarnă fără zboruri în sezonul de vară:
București - Corfu
București - Chania
București - Timișoara
București - Zadar
Oradea - Weeze
Oradea - Bologna
Sibiu - Billund
Sibiu - Bologna
Sibiu - Corfu
Sibiu - Milano MXP
Sibiu - Liverpool
Suceava - Viena
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Cu aeroporturile mici inca negociaza tarifele si suplimentele de marketing.

Eu inteleg ca in modelul ULCC conteaza fiecare euro in plus sau in minus atunci cand isi fac calculele daca sa opereze sau nu pe un aeroport, dar cand vor tarife aeroportuare foarte reduse atunci sa aduca si capacitate, ca sa poata si aeroporturile supravietui, nu doar cateve zboruri pe saptamana.

Deocamdata pentru ei, piata din RO ramane la stadiu ....si altele, in timp pentru Wizz Air este cea mai profitabila piata din intreg portofoliu de tari.
Daca ne gandim spre exemplu, ca abia acum vor deschide o ruta precum DUB-CLJ, atunci ne putem da seama cat de priceput este country managerul FR care se ocupa de Romania.
 
După 6 zile au răspuns: „Hi Gabriel, Our full Summer 2023 schedule is yet to be announced. Do keep an eye on Ryanair.com for further additions to the schedule throughout the coming weeks.”
 
  • 🤣
Reactions: 1 users
Wow!

O'Leary a spus că trimestrul iulie-septembrie a înregistrat o creştere la o scară pe care nu a mai văzut-o niciodată, cu o creştere a traficului de 15%, combinată cu o creştere a tarifelor de 14%, datorită combinaţiei dintre revenirea cererii ă şi replierea post-Covid a rivalilor....

O'Leary a spus că un val de consolidare în următorii ani ar putea lăsa Ryanair ca singurul transportator major low-cost din Europa, deoarece nimeni nu ar putea concura cu costul său mediu pe pasager, care acum este sub 30 de euro, fără combustibil, şi este probabil să crească doar cu 10% în următorii trei sau patru ani.

Concurenţii low-cost easyJet şi Wizz au respins în mod repetat sugestiile lui O'Leary că vor avea dificultăţi să concureze.

”Europa se îndreaptă inexorabil către o evoluţie similară cu cea a Americii de Nord, unde veţi avea trei operatori foarte mari, cu costuri oarecum mai mari, şi un transportator foarte mare cu costuri reduse”, Ryanair, a spus O'Leary.
 
Profitul obtinut are la baza hedding-ul facut de Ryanair la combustibil.
In jur de 80% din combustil la 63$/baril.

Tot in primul semestrul, Wizz a raportat o pierdere operationala de 63,8 milioane euro (anul trecut in acelasi H1 au avut doar 51,9 mil. pierdere)

Ar putea invata si managementul Wizz ceva mai mult de la MOL.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users
Programul de iarnă pentru piața din România cuprinde 41 de rute.
TSR: 1, CLJ/OMR: 2, SBZ: 4, SCV: 6, OTP: 26

67% din capacitatea din RO are in corespondenta una dintre megabazele Ryanair STN/BGY/CRL/DUB/CIA/TSF/VIE

De la baza din București, unde are plasate două avioane, va zbura către 26 de destinații, 240 de zboruri/sapt.

Pe piața de la noi pentru acest an fiscal (nr. 1 aprilie 2022 – 31 martie 2023), sunt estimati de 2,7 milioane pasageri, pe toate cele șase aeroporturi unde aterizează.
E o cifră care nu a fost atinsă nici înainte de pandemie, deși capacitatea nu a crescut cu foarte mult de atunci.

 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user