• Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Ryanair - discutii

oldblueeyes

Well-Known Member
Am zis "condiții similare". Oricum vă îmbătați cu apă rece. Ryanair ce face cu prețul de 24€ e golăneală curată.
Nu zic că Tarom nu-și merită soarta, dar produsul Ryanair e mega inferior. E o adevărată plăcere să călătorești printre milogii ăia vânzători de loz în plic și Sandwich-uri obosite.
Oricum nu mai există călători business, majoritatea sunt palmași prin corporații, care în loc de tren vor fi trimiși pe aveon.
Iar bagajul de cală este primordial pentru Ryanair, nu neapărat pentru pasagerii business, care se știe vor umple la refuz chioșcurile zburătoare. Vor sta chiar și în picioare să prindă un bilet la loterie pe care îl vor răzui cu o fisă de 10 bani... O plăcere, ce mai...


Sent from my mobile phone using Tapatalk

Daca ne areti 3 bilete scanate business full price te credem.

Altfel esti si tu un milog, dar mai ofticos.
 

Boobba-One

Well-Known Member
Deci, RYR ataca WZZ frontal si pe alte pieti decit cea poloneza, cu baze la Bucuresti, Sofia, Vilnius, Praga. Parca anuntasera baza si la Timisoara, prin ianuarie...
 

Klausenburg

Well-Known Member
Ca veni vorba, RYR a facut/face anul acesta recrutari in trei orase din Romania: Bucuresti, Timisoara si Cluj. In Bucuresti si Timisoara s-au deschis deja baze. La Cluj...
 

cristi_avb

Well-Known Member
fly-ra 2017
FR314/ FR315
SXF-OTP- 06:45-09:55/ OTP-SXF-10:20-11:30 (zilnic)

FR327/ FR328
SXF-OTP-18:05-21:15/ OTP-SXF-21:40-22:50 (marti,joi,sambata)
SXF-OTP-16:35-19:45/ OTP-SXF-20:10-21:20 (luni, miercuri, vineri, duminica)
 
Last edited:

OOVNI

Well-Known Member
fly-ra 2017
Berlin, ok, era de asteptat. Dar parca e prea mult double-daily chiar de la inceput si in sezonul de iarna.
 

Dorin

Well-Known Member
Berlin, ok, era de asteptat. Dar parca e prea mult double-daily chiar de la inceput si in sezonul de iarna.

Ma asteptam de la WIZZ sa vina cu OTP-SXF, dupa CLJ-SXF.

De cercetat LF Air Berlin pe cele doua frecvente. RYR ataca la pret, sa vedem cati paxi de business o sa adune. Cred ca aici va fi decisiv.
Deocamdata, AirBerlin are un avantaj cu legaturi spre Asia si SUA.
RYR arata inca o data ca joaca agresiv si direct la WZZ. Ii cred in stare si de OTP-PRG sau chiar de OTP-Canare.
 

sorin

Well-Known Member
Cam prea mare capacitatea pe Berlin pentru cererea solvabila pe aceasta ruta, chiar daca Air Berlin are si mult trafic de conexiune. Totusi, prevad ca ambii operatori isi vor umple avioanele si cu numerosii doritori de city-break, incluzandu-i aici si pe cei care vor sa traiasca senzatiile din Berghain sau alte cluburi berlineze
 

oldblueeyes

Well-Known Member
Eu vad lucrurile altfel.

Ryan copiaza din ce in ce mai mult modelul Easy de a intra cu rotatii dimineata-seara d ela inceput, incercind sa creasca yieldul. Planificarea cursei a fost poate gindita si in contextul discutiilor/zvonurilor Easyjet/Air Berlin din ultimele saptamini.

Supracapacitate? Nu stiu. Berlinul in afara de Roket Internet si start upurile din IT nu are industrie. Dar e destinatie de leisure ieftina. Avantajul e ca nu e de capsunari, asa ca miroase mai putin a rafioti pe scaunele din jur.
 
Top