Ryanair - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Speculatiile noastre nu erau doar naivitati!

Daca aceasta este o aluzie la unul dintre mesajele mele recente, vreau sa precizez ca in acel mesaj in niciun caz nu m-am referit la voi, pentru ca, desi nu va cunosc, va apreciez foarte mult si citesc cu mare placere tot ce scrieti.
M-am referit atunci la acele pesoane care isi dau cu parerea pe Facebook despre aviatie fara sa aiba cunostinte elementare despre fundamentele economice ale acestui domeniu si unii isi imagineaza ca avionul a devenit un fel de autobuz cu aripi. Transportul cu avionul este costisitor comparativ cu orice alt mijloc de transport si oricat de ULCC ai fi nu poti sa duci nicio ruta la nesfarsit in mod eficient cu preturi de 19 euro.
Pe de alta parte, in cazul specific al rutelor interne, pe langa pret mai sunt si alte variabile care conteaza, cum ar fi variatiile mari de cerere in functie de zilele saptamanii. Degeaba oferi o gramada de bilete la 19 euro marti si miercuri daca majoritatea au nevoie sa calatoreasca numai la sfarsitul si inceputul saptamanii. Dar voi detalia altadata ....
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Iar pe flux invers, sa vina altii in city break la noi... hai sa nu ne amagim.

Hai mai ca iti sar patriotii in git.. cum sa nu vina?

- pot sa bea un vin alb de Recas, mai prost decit orice vin de la un Heuriger din jurul Vienei
- sa manince samrale si mici, de parca astea nu le-ar gassi la orice taverna sirbeasca din oras
- telemeaua romaneasca si tuica sunt adevaratele copii de slovenska brindza si slivotiza

Eh, macar nunti de tigani ca in Banat nu au unde sa vada :)
 
Nu, normal ca acum nu. Probabil nu o sa zbor niciodata pe ruta asta anyway :)
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Hai mai ca iti sar patriotii in git.. cum sa nu vina?

Sa ne intelegem de la inceput: Romania nu are gastronomie proprie, probabil singurul capitol la care ar putea excela fata de tarile vestice este la gust.
Totusi, mancarea romaneasca are gust fata de gelatinele din vest.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Au încărcat rutele externe, mai multe dintre ele sunt operate de pe alte baze.

Edit: BGY și SXF.
 
Hai mai ca iti sar patriotii in git.. cum sa nu vina?

- pot sa bea un vin alb de Recas, mai prost decit orice vin de la un Heuriger din jurul Vienei
- sa manince samrale si mici, de parca astea nu le-ar gassi la orice taverna sirbeasca din oras
- telemeaua romaneasca si tuica sunt adevaratele copii de slovenska brindza si slivotiza

Eh, macar nunti de tigani ca in Banat nu au unde sa vada :)

Stii, mai exista o categorie care calatoreste mult, nu se incadreaza nici la business nici la rafie, desi prefera LCC... Si da am intalnit personal si am auzit si de altii din Vest care au venit la city break in Bucuresti sau Cluj... Pentru ca bere ieftina, atmosfera faina, fete cool...

La Cluj mai sunt cateva motive care i-au adus pe unii din Vest (destui) sa viziteze: Untold, Electric Castle, TIFF, etc :))

@transporter ,cu tot respectul, dar vezi lucrurile exclusiv prin prisma mentalitatii tale. Ceea ce tie ti se pare normal, pentru altii nu e.
 
Last edited:
LOT face si feeding pentru long haul, tocmai au lansat Tokyo Narita, etc. E mult mai complicata situatia la Tarom...
Da, dar LOT are o alta situatie:

- coloana vertebrala a flotei este la 70-90 de scaune, cu care ofera destinatii business cu frecvente mari ; nota bene , aceasta piata si-au construit-o cu E145 deci a u inceput cu 50 de scaune, ceea ce acum nu mai e fezabil economic
Totusi, dpdv al anumitor factori economici, lucrurile nu stau, in mare, deloc rau, acum (cum ar fi pretul - inclusiv preconizat pentru urmatorii ani - la petrol).
Da, inlocuirea turboprops cu jets de 70-90 locuri ar putea fi parte a unei eventuale solutii.
Cu zborurile long haul, lucrurile sunt delicate, intr-adevar.

Aici s-ar putea sa fie problema cu drepturile de zbor. Pe BEY sigur, pe KIV nu stiu sigur iar pe TLV s-ar putea sa se poata, Israel avand ceva acord cu UE.
Israel e open sky
Si Moldova, la fel.
 
Incarcat orarul din TSR, mai putin TSR-OTP (cum preciza si @TripleSeven posibil sa fie operata din baza de la OTP, daca va fi anuntata)
din 01.11 :TSR-CRL-marti, joi, sambata : TSR-CRL-09:50-11:10/CRL-TSR-11:35-14:50
din 02.11 : TSR-SXF-miercuri si duminica : TSR-SXF-21:35-22:20/SXF-TSR-18:25-21:10
din 02.11 : TSR-NRN-miercuri si duminica : TSR-NRN-09:50-11:05/NRN-TSR-11:30-14:40
din 04.11 : TSR-HHN-luni si vineri : TSR-HHN-09:50-10:50/HHN-TSR-11:15-14:10
din 01.11 : TSR-BGY-luni,marti, joi, vineri, sambata : TSR-BGY-19:15-20:00/BGY-TSR-16:05-18:50
din 01.11 : TSR-STN-zilnic - TSR-STN-17:40-18:25/STN-TSR-18:50-23:30
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user
Pare a exista o fereastră dimineață și una înainte de STN.
 
Pe TSR - OTP, dacă vor fi operate în cele două intervale care par libere, nu pare un program de zbor extraordinar pentru un dus-întors în aceeași zi.
 
Pe TSR - OTP, dacă vor fi operate în cele două intervale care par libere, nu pare un program de zbor extraordinar pentru un dus-întors în aceeași zi.
dimpotriva dimineata ar putea fi operate pana in 09:50 (TSR-OTP-TSR), iar seara daca vom avea parte si de alte suprize maine din baza din OTP!
 
Pe TSR - OTP, dacă vor fi operate în cele două intervale care par libere, nu pare un program de zbor extraordinar pentru un dus-întors în aceeași zi.

Aberez/Speculez, dar oare sa fie loc lasat pentru inca o frecventa, operata de pe OTP ?!? Adica obiectivul final e 3xdaily , dar au anuntat doar doua, sa mai surprinda odata ?!?