Ryanair - discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
Ce idioti... asta nu e stire, se poate intampla oricui si oriunde... se intampla zeci/sute zilnic in lume...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
asta nu e stire, se poate intampla oricui si oriunde
Stirea nu e ca nu a mai plecat Ryanair-ul. Stirea e ca s-a furat ceva din cabina pilotilor, o piesa, un ceva care impedica decolarea. Asa ceva nu se prea intampla in lume. Eu cel putin nu am auzit.
 
  • 🤣
Reactions: 1 user
Păi de unde acest amănunt? În știrea de mai sus nu se specifică chestia asta.
 
Stirea nu e ca nu a mai plecat Ryanair-ul. Stirea e ca s-a furat ceva din cabina pilotilor, o piesa, un ceva care impedica decolarea. Asa ceva nu se prea intampla in lume. Eu cel putin nu am auzit.

Confunzi cu incidentul de la timisoara unde nici nu au intrat pe pista oare?
 
Ryanair sees risk to 2020 growth if 737 MAX grounded beyond November
The boss of Europe’s Ryanair Holdings (RYA.I) warned on Wednesday the impact of the prolonged grounding of Boeing Co’s (BA.N) 737 MAX on the airline’s growth plans may start to spill over to next summer if the airplane is not flying again by November.
“Boeing are telling us at the moment they expect to be back flying by the end of September,” O’Leary said in an interview on the sidelines of a meeting of the European airlines lobby A4E, which he also chairs.

“I think it will fly before the end of this year. I am not sure they will meet the end of September date, but I take comfort from the fact that it seems that now the American, European, Brazilian and Canadian regulators are working together,” he added.

“The challenge for us is that we need to see the plane back flying by the end of September, October, November at the latest, so as not to disrupt our growth for the summer of 2020,” O’Leary said.

Ryanair can take delivery of no more than six to eight planes a month because of the complexity of the delivery process and the availability of trained MAX pilots.

 
Q1 highlights include:
  • Revenue per guest flat at €55 (6% lower fares offset by 14% higher ancillary rev.)
  • Q1 profits fell 21% to €243m due to lower fares, higher fuel and staff costs.
  • Traffic up 11% to 42m guests
  • 239 new routes & 4 new bases (Bordeaux, Marseille, Southend & Berlin) launched
  • Malta Air becomes the 4th Group airline
  • Lauda Airbus fleet grows to 20 A320s
  • MAX deliveries are further delayed to end of year
  • Ryanair becomes first EU airline to publish monthly CO₂ emissions (66g per pax/km)
  • €700m share buyback commenced in May
 
Ryanair vine si el ca musca in lapte ,lansand Otopeni-Edinburgh,, cu o frecvență de trei zboruri pe săptămână, în zilele de luni, miercuri și vineri ,imediat dupa ce lansase si WZZ ruta.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Bineinteles,mai repede. 30 octombrie .
Post automatically merged:

Eu cred ca era mai rentabil pentru RYR sa gaseasca alta destinatie neservita decat sa creeze supracapacitate pe EDI .Sa nu uitam ca si BMS zboara pe GLA ,la o ora cu trenul de EDI .

Iar cand BMS si WZZ zburau pe GLA ,WZZ a renuntat.
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Bineinteles,mai repede. 30 octombrie .
Post automatically merged:

Eu cred ca era mai rentabil pentru RYR sa gaseasca alta destinatie neservita decat sa creeze supracapacitate pe EDI .Sa nu uitam ca si BMS zboara pe GLA ,la o ora cu trenul de EDI .

Iar cand BMS si WZZ zburau pe GLA ,WZZ a renuntat.

La asta ma gândeam și eu. La ce s-au băgat aiurea pe ruta asta in loc sa deschidă ceva de prin Spania, Franța etc...
Anyway, e aeronava noua pe OTP? După orar așa pare.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vine Brexit ul si incep sa se inchida baze aeriene din Spania...Las Palmas, Tenerife Sud, Girona...info in link ul de mai jos...




PS / In vacanta de vara am fost in Marbella...Costa del Sol sau Costa del Golf...pe drumurile din zona respectiva am vazut zilnic camioane speciale de transportat masini care aduceau din UK masini de lux...pe la colturi se auzea ca englezii cu bani, rezidenti in zona se pregatesc de Brexit...
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Și anul trecut în sezonul de iarna au operat 2 zb sâmbătă și un al treilea zbor, la orele amiezii în zilele de Luni și Vineri.
Total frecvente OTP-TSR în programul de iarna: 16 și 12 în programul de vara
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Am observat faptul ca în lunile septembrie si octombrie au dispărut din sistemul de rezervari mai multe frecvente ale unor rute Ryanair pe OTP.
Aceste reduceri au legătură cu planul de restructurări de rute/închideri de baze de care vorbea MOL luna trecuta sau exista o alta cauza care sa explice reducerea frecventelor de operare în lunile sept și octombrie?
 
OTP-ATH de la 7 la 4zb/sapt
OTP-BRS de la 2 la 1
OTP-CRL de la 6 la 2
OTP-MAD de la 7 la 5
OTP-MXP de la 5 la 4
OTP-PMO de la 3 la 1
OTP-PHO de la 3 la 2
OTP-STN de la 14 la 10
OTP-TSR de la 12 la 9

S-au adunat vreo 21 de zboruri, așadar cam de-o aeronava.
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users