Aflat ieri la Roma, CEO-ul Michael O’Leary a afirmat ca Ryanair este interesat sa cumpere Alitalia, insa doar ca actionar majoritar: “Nu ne multumim cu 49%”, a adaugat O’Leary, care a facut si alte declaratii.
Pana acum, Ryanair era interesat doar de un parteneriat cu Alitalia, insa declaratiile facute ieri la Roma aduc elemente noi in ecuatie. In cazul preluarii Alitalia de catre Ryanair, O’Leary vrea ca operatorul SkyTeam sa renunte la parteneriatul cu Air France-KLM si Delta si sa se angajeze la “schimbari majore”. In mai 2015, dupa ce Etihad a investit in companie, Alitalia a afirmat ca vrea sa rupa parteneriatul cu AF-KLM si Delta, insa despartirea de Delta nu va fi posibila inainte de 2022.
Potrivit Le Figaro, celelalte conditii impuse de Ryanair dupa preluarea Alitalia sunt: renegocierea contractului costisitor cu Aeroporti din Roma (ADR), dar si scaderea costurilor mari legate de pozitionarea avioanelor si taieri masive la nivel de personal. “Sindicatele trebuie sa dea piept cu realitatea”, a precizat ieri O’Leary. “Anul trecut, Alitalia a transportat 24 de milioane de pasageri avand 14.000 de angajati, in timp ce Ryanair, cu 12.000 de angajati, a transportat 120 de milioane de pasageri.”
Luna trecuta, directorul comercial David O’Brien a spus ca operatorul low-cost vrea sa propuna Alitalia transferarea retelei de zboruri mediu-curier si vanzarea de bilete pentru zborurile lung-curier pe site-ul operatorului low-cost printr-un acord de transfer cu cei care administreaza acum Alitalia. Ryanair este, de departe, cel mai mare jucator pe piata din Italia, cu 36 de milioane de pasageri in ultimele 12 luni (pana la sfarsitul lui martie 2017).
Ofertele pentru preluarea Alitalia pot fi depuse pana pe 21 iulie. Conform presei din Italia, 18 companii si diferite grupuri sunt interesate de preluarea operatorului SkyTeam, inclusiv Ryanair, British Airways, Lufthansa, Delta si easyJet.
Share
Continue reading...
Pana acum, Ryanair era interesat doar de un parteneriat cu Alitalia, insa declaratiile facute ieri la Roma aduc elemente noi in ecuatie. In cazul preluarii Alitalia de catre Ryanair, O’Leary vrea ca operatorul SkyTeam sa renunte la parteneriatul cu Air France-KLM si Delta si sa se angajeze la “schimbari majore”. In mai 2015, dupa ce Etihad a investit in companie, Alitalia a afirmat ca vrea sa rupa parteneriatul cu AF-KLM si Delta, insa despartirea de Delta nu va fi posibila inainte de 2022.
Potrivit Le Figaro, celelalte conditii impuse de Ryanair dupa preluarea Alitalia sunt: renegocierea contractului costisitor cu Aeroporti din Roma (ADR), dar si scaderea costurilor mari legate de pozitionarea avioanelor si taieri masive la nivel de personal. “Sindicatele trebuie sa dea piept cu realitatea”, a precizat ieri O’Leary. “Anul trecut, Alitalia a transportat 24 de milioane de pasageri avand 14.000 de angajati, in timp ce Ryanair, cu 12.000 de angajati, a transportat 120 de milioane de pasageri.”
Luna trecuta, directorul comercial David O’Brien a spus ca operatorul low-cost vrea sa propuna Alitalia transferarea retelei de zboruri mediu-curier si vanzarea de bilete pentru zborurile lung-curier pe site-ul operatorului low-cost printr-un acord de transfer cu cei care administreaza acum Alitalia. Ryanair este, de departe, cel mai mare jucator pe piata din Italia, cu 36 de milioane de pasageri in ultimele 12 luni (pana la sfarsitul lui martie 2017).
Ofertele pentru preluarea Alitalia pot fi depuse pana pe 21 iulie. Conform presei din Italia, 18 companii si diferite grupuri sunt interesate de preluarea operatorului SkyTeam, inclusiv Ryanair, British Airways, Lufthansa, Delta si easyJet.
Share
Continue reading...