Va depinde mult de ce vrea Ryanair sa faca cu aceasta ruta.
Daca pune un al doilea zbor/zi nu cred ca pot sa opereze profitabil 3 operatori, daramite 4.
Daca Ryanair nu introduce al doilea zbor zilnic, atunci ceva piata mai poate fi coagulata de altcineva, poate chiar HYS. Va depinde destul de mult si seriozitatea celor de la HYS in operarea zborurilor de la inceput de drum, precum si orarul zborurilor.
Legat de BLA, strategia (Krassimir Tanev) este pe OTP-CLJ-BCM, si observ ca reintra tare pe IAS, asadar nu sunt interesati de acesta ruta interna, pe care daca esti serios poti sa o rulezi tot anul cat de cat rezonabil, nu doar in varfurile de sezon.
Va conta si ce se va intampla cu TAROM, daca resusesc sa acceseze ajutorul de restructurare, daca vor fi capabili sa se si restrcutureze, sau vor avea soarta MALEV-ului.
Daca pune un al doilea zbor/zi nu cred ca pot sa opereze profitabil 3 operatori, daramite 4.
Daca Ryanair nu introduce al doilea zbor zilnic, atunci ceva piata mai poate fi coagulata de altcineva, poate chiar HYS. Va depinde destul de mult si seriozitatea celor de la HYS in operarea zborurilor de la inceput de drum, precum si orarul zborurilor.
Legat de BLA, strategia (Krassimir Tanev) este pe OTP-CLJ-BCM, si observ ca reintra tare pe IAS, asadar nu sunt interesati de acesta ruta interna, pe care daca esti serios poti sa o rulezi tot anul cat de cat rezonabil, nu doar in varfurile de sezon.
Va conta si ce se va intampla cu TAROM, daca resusesc sa acceseze ajutorul de restructurare, daca vor fi capabili sa se si restrcutureze, sau vor avea soarta MALEV-ului.
Last edited: