Ieri (29 Septembrie 2017) EI-FRR era programat sa zboare cursa FR605 (BUD-CPH). In timpul dacolarii i-a explodat cauciucul interior de pe trenul stang de aterizare.
Dupa cateva minute "spotterii de serviciu" au observat ca pista a fost inchisa pentru inspectie. Se cautau ramasitele de cauciuc, iar pe frecventa se vorbea de EI-FRR, explozie de caiuciuc, etc. Intre timp aeronava era in HOLD, se investiga situatia, nu se stia care roata a explodat.
Baietii s-au apucat sa se uite la pozele din camere, au sunat la OCC (in HU la pozitiile de spotting sunt afisate numerele de telefon), informandu-i despre care roata este vorba, ulterior trimitandu-le acestora pozele.
Aeronava a revenit la sol dupa 40 de minute.
Poze si info de pe facebook, un grup din HU.
Dupa cateva minute "spotterii de serviciu" au observat ca pista a fost inchisa pentru inspectie. Se cautau ramasitele de cauciuc, iar pe frecventa se vorbea de EI-FRR, explozie de caiuciuc, etc. Intre timp aeronava era in HOLD, se investiga situatia, nu se stia care roata a explodat.
Baietii s-au apucat sa se uite la pozele din camere, au sunat la OCC (in HU la pozitiile de spotting sunt afisate numerele de telefon), informandu-i despre care roata este vorba, ulterior trimitandu-le acestora pozele.
Aeronava a revenit la sol dupa 40 de minute.
Poze si info de pe facebook, un grup din HU.