Scandinavian Airlines (SK/SAS)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
O colaborare mișto între un producător de bere artizanală (care a deschis un bar și la noi, în rondul de la Aviatorilor) și o companie aeriană.
SAS & Mikkeller

Cine știe, poate fi luată în seamă de ROT sau BMS când universul ăsta al berii de calitate va lua amploare, atunci când românul va bea tot mai puțină pișoarcă industrială și va înțelege că merită să dai bani în plus pe un produs mai bun, cu o gamă variată.
 
Piața berii din .ro nu va trece la un alt nivel din păcate în următorii 5 ani... :( la noi se bea bere, alții o savurează.
 
Eu ma mir ca inca nu o aparut in oferta Blue Air / Wizz Air petul de 2 litri.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
O colaborare mișto între un producător de bere artizanală (care a deschis un bar și la noi, în rondul de la Aviatorilor) și o companie aeriană.
SAS & Mikkeller

Cine știe, poate fi luată în seamă de ROT sau BMS când universul ăsta al berii de calitate va lua amploare, atunci când românul va bea tot mai puțină pișoarcă industrială și va înțelege că merită să dai bani în plus pe un produs mai bun, cu o gamă variată.

E alt mediu cultural. Datorita pretului mare al alcoolului, multi scandinavi practica home brewing .

In mediul cultural romanesc echivalentul ar fi vinul de buturuga si crescutul porcului in curte. Asa ca spre directia ata ar merge un parteneriat care sa fie apreciat.

Ok, am uitat parizerul - nu ai idee cit parizer importat din Romania vind magazinele etnice - adica cel mai prost produs calitaitv, la care gasesti local oricum un echivalent mai bun, oriunde in Europa, este un blockbuster.
 
un blockbuster.
E mai mult decat un blockbuster, e un mit national, e ceva intrat in mentalul si mai ales subconstientul colectiv sau hai, al cam 95% din romani, de aceea se si vinde asa de bine. Putin importa faptul ca produsul etichetat azi 'parizer' nu mai are aproape nimic comun cu produsul de alt' dat'. Scuze de off topic.
 
18.09: SK1782 OTP-CPH 147pax cu A319 (150 locuri)
Post automatically merged:

update: pe inbound SK1781 CPH-OTP au fost 3 pax :), da... 3 pasageri :)
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 2 users
Conform fr24, azi și mâine SAS efectuează cursa Oslo-București! Știe cineva mai multe detalii?

LE: Am citit mai sus!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
S-au operat circa 8 frecvente sezonul acesta. Erau destul de multi pasageri; zborul meu de la OSL a fost upgradat de la B737 la B738 last-minute. Cursa pare sa aiba succes in timpul sarbatorilor de iarna.
 
Pai putea sa profite si BMS cu ceva zboruri siplimentare.
Aeronave are.
 
Greva le lipsea:
Discuţiile salariale dintre compania aeriană scandinavă SAS şi piloţii săi au căzut luni, declanşând o grevă care pune în pericol viitorul transportatorului şi agravează haosul călătoriilor în Europa, în sezonul vacanţelor de vară, transmite agenția Reuters, citată de News.ro. O grevă în acest moment este devastatoare pentru companie, a spus conducerea SAS.
Acţiunea este prima grevă majoră de când companiile aeriene încearcă să profite de prima redresare completă a călătoriilor de agrement după pandemie...
În acelaşi timp, angajaţii din toată Europa cer creşteri ale salariilor în timp ce se luptă cu accelerarea inflaţiei.
O grevă ar putea costa SAS aproape 100 de milioane de coroane suedeze (10 milioane de dolari) pe zi, a calculat analistul Sydbank Jacob Pedersen, iar vânzările viitoare de bilete ale companiei vor avea de suferit.
Acţiunile SAS au scăzut cu 4,7% în urma informaţiilor.
”O grevă în acest moment este devastatoare pentru SAS şi pune în joc viitorul companiei, cu locurile de muncă a mii de colegi...
Pedersen a spus că greva ar putea şterge până la jumătate din fluxul de numerar al companiei aeriene, de peste 8 miliarde de coroane, doar în primele patru până la cinci săptămâni, în cel mai rău caz, şi că va lăsa ”răni adânci” în rândul călătorilor afectaţi.
“SAS are prea multe datorii şi costuri prea mari şi, prin urmare, nu este competitivă. SAS este, cu alte cuvinte, o companie care zboară spre faliment”, a spus el într-o notă de cercetare.