Hola,
de o saptamana ma aflu la Sevilla, unde sunt zilnic peste 30 de grade. Ieri am avut prilejul sa petrec cateva ore de spotting la SVQ, unde se afla si Airbus military incl. CASA. Un A400m este greu de capturat, deoarece zboara neregulat.
acest exemplar CASA CN-235 se afla la intrarea fabricii
Prin gard si cu contrejour doua A400M
Traficul este destul de monoton si rar. Este o cursa Lh spre MUC, de doua ori pe zi se zboara cu ATR TAP spre LIS, in rest low cost din greu, plin de RYR, Vueling, Easy Jet, Transavia. Din fericire exista si o zona cargo, unde mai apar niste FedEx sau DHL.
Premiera personala ATR-72-600 de la TAP Express
Un privat
Vedere din axul pistei
Cladirea terminalului este 70ies style. Nici pentru Expo `92 nu a fost modernizat, doar pista.
Apron de la general aviation
zbor scoala
nice landing by the way
Acest Cessna teuton este lasat in paragina
Daca mai ies la spotting, sper sa prind si ceva militar in zbor.
de o saptamana ma aflu la Sevilla, unde sunt zilnic peste 30 de grade. Ieri am avut prilejul sa petrec cateva ore de spotting la SVQ, unde se afla si Airbus military incl. CASA. Un A400m este greu de capturat, deoarece zboara neregulat.
acest exemplar CASA CN-235 se afla la intrarea fabricii
Prin gard si cu contrejour doua A400M
Traficul este destul de monoton si rar. Este o cursa Lh spre MUC, de doua ori pe zi se zboara cu ATR TAP spre LIS, in rest low cost din greu, plin de RYR, Vueling, Easy Jet, Transavia. Din fericire exista si o zona cargo, unde mai apar niste FedEx sau DHL.
Premiera personala ATR-72-600 de la TAP Express
Un privat
Vedere din axul pistei
Cladirea terminalului este 70ies style. Nici pentru Expo `92 nu a fost modernizat, doar pista.
Apron de la general aviation
zbor scoala
nice landing by the way
Acest Cessna teuton este lasat in paragina
Daca mai ies la spotting, sper sa prind si ceva militar in zbor.