Airbus nu a precizat despre ce companie este vorba, afirmand doar ca noul client a comandat versiunea A330-900neo.
Pana acum, Airbus a primit 186 de comenzi pentru gama A330neo, lansata oficial la Farnborough Airshow 2014, unde Aeronews a fost prezent. Doar 10 comenzi sunt pentru A330-800neo. Noul A33neo pe scurt: motoare Rolls-Royce 7000, consum mai mic cu 14% / scaun, autonomie marita cu 740 km, winglet-uri inspirate din cele de la A350 XWB, o anvergura a aripilor marita cu 3,7 metri si brate noi pentru sustinerea motoarelor. Livrarile vor incepe in ultimul trimestru 2017. Interiorul va fi optimizat pentru a putea primi pana la 10 scaune late de 18 inci pe un rand, nelipsind a patra generatie a sistemului de divertisment la bord (filme 3D) sau iluminarea ambientala.
A330-800neo / 252 locuri, rezevoare: 139.090 litri, autonomie maxima: 13.797 km, greutatea maxima la decolare: 242 tone.
A330-900neo / 310 locuri, rezevoare: 139.090 litri, autonomie maxima: 11.482 km, greutatea maxima la decolare: 242 tone.
Continue reading...
Pana acum, Airbus a primit 186 de comenzi pentru gama A330neo, lansata oficial la Farnborough Airshow 2014, unde Aeronews a fost prezent. Doar 10 comenzi sunt pentru A330-800neo. Noul A33neo pe scurt: motoare Rolls-Royce 7000, consum mai mic cu 14% / scaun, autonomie marita cu 740 km, winglet-uri inspirate din cele de la A350 XWB, o anvergura a aripilor marita cu 3,7 metri si brate noi pentru sustinerea motoarelor. Livrarile vor incepe in ultimul trimestru 2017. Interiorul va fi optimizat pentru a putea primi pana la 10 scaune late de 18 inci pe un rand, nelipsind a patra generatie a sistemului de divertisment la bord (filme 3D) sau iluminarea ambientala.
A330-800neo / 252 locuri, rezevoare: 139.090 litri, autonomie maxima: 13.797 km, greutatea maxima la decolare: 242 tone.
A330-900neo / 310 locuri, rezevoare: 139.090 litri, autonomie maxima: 11.482 km, greutatea maxima la decolare: 242 tone.
Continue reading...