SkyGreece Airlines (GW/SGR)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
7,314
2,897
903
Aotearoa
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Cei de la SkyGreece si-au pregatit planul de bataie pe long haul.

eff 17MAY15 Athens – Montreal – Toronto 1 weekly
GW423 ATH1515 – 1900YUL2000 – 2115YYZ 763 7
GW424 YYZ1630 – 1745YUL1845 – 1145+1ATH 763 6

eff 17MAY15 Athens – Toronto 1 weekly (The following schedule is effective 22JUN15)
GW421 ATH1845 – 2230YYZ 763 1
GW422 YYZ2315 – 1630+1ATH 763 7

eff 20MAY15 Thessaloniki – Budapest – Toronto 1 weekly (The following schedule is effective 25JUN15)
GW427 SKG1440 – 1510BUD1610 – 1945YYZ 763 4
GW428 YYZ1755 – 0910+1BUD1010+1 – 1240+1SKG 763 4

eff 22MAY15 Budapest – Toronto 1 weekly
GW429 BUD1100 – 1430YYZ 763 6
GW430 YYZ1745 – 0900+1BUD 763 5

eff 23JUN15 Athens – Zagreb – Toronto 1 weekly
GW425 ATH1020 – 1110ZAG1210 – 1555YYZ 763 3
GW426 YYZ2355 – 1525+1ZAG1645+1 – 1915+1ATH 763 2

Conform unora, urmeaza si JFK.
 
  • 👍
Reactions: 2 users
Szolt e bine ca ai pus orarul de zbor SkyGrece la vedere, nu de altceva dar sa invete si alti "specialisti" de pe la noi, despre cum ... n-ar trebui sa zbori TATL din Sud-Estul Europei.

Se pare ca SkyGrece si-a dat obstescul sfirsit, o gramada de pasageri dorm prin aeroportul Toronto la ora asta, pina cind vor gasi vreun avion de ocazie. Si asta in plin sezon estival de trafic etnic.

SkyGreece Airlines 'temporarily' halting operations - Toronto - CBC News
 
Last edited by a moderator:
@Todd, cand iti iei bilete la no names de calibrul respectiv, iti asumi si riscul sa dormi prin aeroport. Nici nu vreau sa ma gandesc ce preturi se vor cere bietilor oameni acum in plin sezon.
Later edit:
SkyGreece, which has only one plane, says it was founded in 2012 and started its operations in 2014.
 
Last edited by a moderator:
cand iti iei bilete la no names de calibrul respectiv, iti asumi si riscul sa dormi prin aeroport

Una la mina, a doua la mina, o companie aeriana cu o singura aeronava in "flota" are sanse minime de a respecta un orar de zbor complex ca cel de mai sus. Chiar daca compania nu da faliment, exista riscuri majore ca aeronava sa pice la un moment dat din motive tehnice si sa dea peste cap intregul orar de zbor pentru o lunga perioada de timp, fara posibilitatea de a inlocui aeronava defecta. Unde mai pui ca pot interveni pe neasteptat restrictii aeroportuare majore pe destinatiile unde opereaza acea aeronava. Retzeta sigura pentru DEZASTRU.

O lectie si pentru cei care vad Taromul operind curse long-haul cu doua sau trei aeronave ! Daca nu ai posibilitati de finantare pentru cel putin sase aeronave long-haul cu destinatii si aeronave suficiente de feder, nu stiu daca are rost sa legi la cap. Adica te poti lega la cap dar durerile vor fi de lunga durata, si vorba aia ... boala lunga moarte sigura.