Southwest Airlines (WN/SWA)

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

Circa Viorel OCTAVIAN

Active Member
Feb 13, 2012
196
39
43
44
Cluj-Napoca
dlOihoU.png


"Zsolt" said:
Un special livery al celor de la Southwest.

O companie pe care pe mine ma fascineaza prin marketingul cu care se promoveaza. Acest livery nu dezminte ceea ce stiam si imi place mult.
Mai jos am postat un clip pe care multi dintre voi poate il cunoasteti : cel cu insotitorul de zbor care face preflight anouncement-ul in ritm de rap.


Dar marketingul nu se rezuma doar la pasageri ci si la actionari iar mai jos aveti un clip facut special pentru intalnirea lor anuala atfel incat acestia sa se convinga ca flight attendant-ul e un outstanding Southwest Employee.


Si nu e tot, please enjoy !

 
Da, cei de la SWA sunt "altfel". Urmeaza inca o poza cu un special livery. Avionul a fost la distanta mai mare, deci necesita de mai multa munca.
 
"Zsolt" said:
Da, cei de la SWA sunt "altfel". Urmeaza inca o poza cu un special livery. Avionul a fost la distanta mai mare, deci necesita de mai multa munca.

O astept cu nerabdare.

Motivul pentru care am deschis acest topic pe langa latura de divertisment care fara sa vrei te prinde (si conteaza mult) e acela de a afla si alte date de la voi cei care analizati la rece industria aviatica.
 
Cu ce te putem ajuta? Southwest e deschizatorul de drumuri in low cost, asa ca intreaba-ne concret ce vrei sa afli :)
 
Noul look SWA . Frumos tricolorul :) . Sursa pag SWA FB.
10653627_10152805718543949_6584715289606953098_n.jpg
 
  • 👍
Reactions: 2 users
... SWA amorsase o cotitura deja anul trecut, cind campania lor publicitara a lasat deoparte umorul tineresc - pentru a-si da o imagine mai "matura", care mergea mina in mina si cu lejera crestere de preturi... acum schimba aparenta chioscurilor lor din aeroporturi, livery-ul, sloganul ("if it matters to you, it matters to us.")... totul ca sa convinga clientul ca ofera "valoare" (serviciu) si nu numai pret bun... asta e faza unu a campaniei de (re)branding. faza doi va incepe in oct14 si va focaliza pe empatia si cordialitatea fata de client a personalului (sol & bord) + probabil un nou slogan...
este inteligenta miscarea de-a palia relativa lipsa de comfort la bord, prin ospitalitate...
anul acesta au inceput pentru prima data sa zboare in afara statelor si au finalizat integrarea AirTran - deci merita sa sincronizeze si toate elementele branding-ului...
in ultimii ani, SWA nu s-a concentrat atita pe dezvoltare - cit pe alinierea finantelor prin reducerea de costuri pentru a ramine competitivi. si asta pare ca a adus rezultate: veniturile brute pe trimestrul2 au fost cu 8.5% mai mari decit in t2 '13 - iar profitul pe t2 a fost cu 77% mai mare decit in t2 '13...[DOUBLEPOST=1410310101][/DOUBLEPOST]p.s.: ... sper sa isi pastreze simtul umorului:
 
Last edited by a moderator:
Simbolica inimii se trage de la aeroportul unde si-au inceput activitatea, si mai exact Dallas LOVE field iar codul lor pe NYSE (New York Stock Exchange) este LUV.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
  • 👍
Reactions: 1 users
Reactii la idiotenia celor de la UA:

17862015_1858797404146411_5080681160137818740_n.jpg
 
Last edited:
  • 👍
Reactions: 1 user