... SWA amorsase o cotitura deja anul trecut, cind campania lor publicitara a lasat deoparte umorul tineresc - pentru a-si da o imagine mai "matura", care mergea mina in mina si cu lejera crestere de preturi... acum schimba aparenta chioscurilor lor din aeroporturi, livery-ul, sloganul ("if it matters to you, it matters to us.")... totul ca sa convinga clientul ca ofera "valoare" (serviciu) si nu numai pret bun... asta e faza unu a campaniei de (re)branding. faza doi va incepe in oct14 si va focaliza pe empatia si cordialitatea fata de client a personalului (sol & bord) + probabil un nou slogan...
este inteligenta miscarea de-a palia relativa lipsa de comfort la bord, prin ospitalitate...
anul acesta au inceput pentru prima data sa zboare in afara statelor si au finalizat integrarea AirTran - deci merita sa sincronizeze si toate elementele branding-ului...
in ultimii ani, SWA nu s-a concentrat atita pe dezvoltare - cit pe alinierea finantelor prin reducerea de costuri pentru a ramine competitivi. si asta pare ca a adus rezultate: veniturile brute pe trimestrul2 au fost cu 8.5% mai mari decit in t2 '13 - iar profitul pe t2 a fost cu 77% mai mare decit in t2 '13...[DOUBLEPOST=1410310101][/DOUBLEPOST]p.s.: ... sper sa isi pastreze simtul umorului: