Star East Airline - Discutii

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
O alta poza a YR-SEA . Putem observa deviza : "PROUD TO SERVE YOU" :

5673.jpg


ch aviation
 
buna ziua

pentru a lamuri "misterul'' fostul A320 inmatriculat YR-SUC (de la FLY 365) s-a transferat si reinmatriculat cu YR-SEA si fostul B737-400, YR-SUB (tot de la FLY 365) s-a transferat si reinmatriculat YR-SEB la acelasi operator, Star East Airlines.

in fapt proprietarul celor doua avioane si-a "gasit" alt AOC sub care sa zboare.
 
  • 👍
Reactions: 1 user
presupun ca nu era disponibil pentru RO! si mai greu cu asigurarea suportului pentru operare (echipaje, peprsonal tehnic, logistica....)
 
AOC-ul confirmat si de catre CAA:

STAR EAST AIRLINE S.R.L.
Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 61-63, Sector 1, Bucureşti Telefon: +40.21.319.01.43;
Management: Nicu-Adrian BERLA - Manager Responsabil E-mail: [email protected]
Certificat: RO-062 Autorizatie: Valabilitate
Certificate Authorization Validity
Operatiuni: Transport aerian public de pasageri Aeronave: A320: YR-SEA
 
  • 👍
Reactions: 1 user
Acum sa o vedem si zburandu-si flota care s-a dublat in ultima luna (impresionanta crestere ! :) Ca vara a cam inceput.
 
Flota FlyOne a ajuns la patru avioane. Iar ultima achizitie, un A320, are mai putin de noua ani, destul de tinerel pentru un LCC la inceput de drum. Deci zic sa nu-i subestimam.
 
Fly Level
12 iunie la 13:08 ·
Fly Level recruteaza 16 însoțitori de bord pentru Star East Airline - companie aeriană nouă, ce va opera zboruri cu aeronave Airbus A320!

Condiții de angajare:
• studii medii – absolvite cu diplomă de bacalaureat;
• cunoștințe limba engleză (scris, citit, vorbit) – nivel intermediar - avansat;
• cetatenie UE;
• deținere atestat de membru al echipajului de cabină emis conform reglementarii EC 290/ 2012;
• raport medical valabil;
• calificarea de tip – constituie avantaj;
• abilități de comunicare, spirit de echipă, orientare client, atitudine pozitiva, rezistență la stres, disponibilitate program de lucru neregulat.
• aspect plăcut, înălțime suficientă astfel încât să poată deschide/ închide compartimentele de bagaje (peste 165 cm încălțat), punctualitate;
• cunoștințe alte limbi straine la nivel mediu – constituie avantaj.

Persoanele interesate de a participa la preselecție sunt rugate să trimită CV-ul în limba engleză/română (însoțit de 2 fotografii recente: tip pașaport și plan amplu) la adresa de email: [email protected].

FLY LEVEL organizează un Curs de Formare “Însoțitori de Bord” în vederea pregătirii unui nou echipaj de cabină pentru STAR EAST AIRLINE, cu garanția angajării imediat după absolvire.

Cerințe pentru candidați:
• Vârsta minimă – 18 ani;
• Studii minime: diplomă de Bacalaureat;
• Apt din punct de vedere medical;
• Cunoștințe limba engleză (scris, citit, vorbit) – nivel intermediar - avansat;
• Înfățișare plăcută;
• Persoană prietenoasă și comunicativă.

Persoanele interesate de a participa la cursul de instruire instruire sunt rugate să trimită CV-ul în limba engleză/română (însoțit de 2 fotografii recente: tip pașaport și plan amplu) la adresa de email: [email protected].

În urma analizării CV-urilor, vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu.

Valabilitate anunț – 30 Iunie 2017.

Deci se pare ca ei chiar se pun pe treaba. Are cineva mai multe detalii privind inceperea operatiunilor?
 
Pai poate incep din toamna sa opereze. Chiar sunt curios cand vor incepe, DACA vor incepe si ce rute vor adauga. Sper sa nu fie un nou caz flyRomania..
 
... simpla superstitie: nu mi-ar place sa pilotez sau sa calatoresc cu un aparat al carui livery imi arata un avion cu nasul in jos (tribord in foto)
[doublepost=1499187799,1499186068][/doublepost]
Flota FlyOne a ajuns la patru avioane. Iar ultima achizitie, un A320, are mai putin de noua ani, destul de tinerel pentru un LCC la inceput de drum. Deci zic sa nu-i subestimam.
Structura flotei lui FlyOne e oarecum un mister ... ch-aviation imi da la "flota" doar 3*A320-200 pe o medie de virsta la 18.2 ani. unul in ownership + unu in lease de la MC Aviation Partners + unul ?
Motoare 4*IAE V2527E-A5 (MSN 295 & MSN 3581) ... cam vetuste si care maninca mult. Familia CFM56 (2* 5A1 pe MSN 726) e mult mai economica si permite un value-retention mai ridicat al aparatului la sfirsit de viata...
Pe de alta parte - tot aceeasi sursa iti da in "news", cum ca au unul de la MC in dry si doua in wet de la Atlantis European Airways (Armenia)...:confused:
[doublepost=1499189226][/doublepost]
Ce aiureala ,un A si un B! Embraer nu au gasit?
... ei si tu acum cu Embraeru' ... oamenii au luat la gramada ce era mai ieftin pe raft. A-ul are aproape 25 ani - iar B-ul aproape 26. In functie de echipament, cicluri, ore de aer, programul de mentenenta - sint genul de aparate care se tranzactioneaza la un pret de baza intre 4-7mioUSD ...
[doublepost=1499189568][/doublepost]Ca e vorba de flota lui Star East sau a lui FlyOne - astea sint aparate tocite prin Africa si prin stanuri ...
 
Last edited:

//uploads.tapatalk-cdn.com/
20170807/e0655a9c51c607f9aa1b6051962eef1e.jpg


Au ajuns și pe TFS



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
  • 👍
Reactions: 1 user
Nu se vede poza!


Sent from my fabulous iPhone 7 Plus using Tapatalk