Statistici - discutii

  • This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.
  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.
  • Forumul a fost upgradat la o versiune noua. Daca intapinati probleme va rog sa le raportati.

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,340
2,748
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Update in tabel
BCM:
Iul: 43.122
Aug: 43.734
Sep: 41.081​

OTP:
Aug: 1.319.945
Sep: 1.246.326​

CLJ:
Iul: 284.693
Aug: 291.994
Sep: 271.220​

IAS:
Sep: 114.954​

SCV:
Iul: 32.801
Aug: 34.459
Sep: 30.626
Oct: 26.545​
 

Randy

Well-Known Member
Jun 17, 2016
211
285
63
Bukowina
2017 : SCV : 262.165 .
El a mai declarat că în anul 2017, au fost înregistrați 262.165 de pasageri pe Aeroportul Suceava, din care 28.000 pe zborurile interne, apreciind că, de departe, evoluția în dinamică este foarte bună pe Aeroportul Suceava.
„Asta arată că trebuie să ținem pasul cu investițiile și modernizările”, a spus Flutur.
Totodată, el a subliniat și gradul de încărcare pe cursele din Suceava este foarte bun.
Astfel, gradul de încărcare pentru cursele de București-Otopeni a fost în 2017 de 73,8 la sută, pentru Torino de 72,53 la sută, pentru Luton-Londra 96,12 la sută, pe Bergamo-Milano- 92,43 la sută, Treviso- 80 la sută, pe Roma- 92,7 la sută, iar pe Bologna de 81,38 la sută.
Pentru cursele de vacanță, gradul de încărcare pe Antalya a fost de 93,8 la sută cu Atlas Global și 95,92 la sută cu Air Bucharest, iar pe Zakynthos de 42,57 la sută.
Flutur a remarcat că a crescut traficul de cetățeni ucraineni care folosesc Aeroportul Suceava, în 2017 fiind înregistrați 16.252 de pasageri ucraineni.
sursa : www.newsbucovina.ro
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,340
2,748
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Iași, cu cifrele primite de la aeroport.

Noiembrie 2017 - 85.354 pasageri;
Decembrie 2017 - 83.318 pasageri

Creștere de 30,98%

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 

sun20

New Member
Apr 19, 2017
20
14
3
Romania
^ la Iasi, valoarea trecuta in tabel pentru octombrie nu e corecta, vezi mai sus postul #502 (practic lipsesc datele pentru octombrie...sau se pot obtine prin diferenta?)
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,340
2,748
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
Da, e o mica greseala. In sept au raportat la anna.aero 114.954. Prefer sa cred raportarile, si nu cifrele din massmedia.

In cazul acesta, daca:
1.146.218-1.039.104=107114 (Octombrie)

Crestere de 30.08%
 

Alex95

Active Member
Jan 16, 2016
191
207
43
22
Timisoara
Date trafic AIT pe 2017:

Pasageri total: 1,621,529 (+39.7%)
Pasageri curse charter: 41,916 (+19.8%)
Mișcări aeronave: 17,808 (+25.5%)
Trafic cargo:4,586 t. (17.9%)

Cele mai importante destinații:
București: 357,614 (+62.8%)
Londra: 233,144 (+61.6%)
Munchen: 212,879 (+2.6%)
Milano-Bergamo: 165,244 (+62.3%)
Bruxelles: 76,712 (+73.2%)
 

Zsolt

King Nothing
Staff member
fly-ra 2017
Feb 12, 2012
6,340
2,748
113
39
EDDK
flightradar24 feed id
My fr24 statistics
flightaware feed
My flightaware feed
Flightdiary
My fr24 profile
S-au chinuit mult cei de la AAR, doua poze si doua fraze.
Jalnic.
 

Todd is Back

Active Member
Feb 22, 2012
745
177
43
Langley Canada
Traficul de pasageri pe Aeroporturile din România pe anul 2017
Da o statistica a numarului de pasageri care au folosit aeroporturile respective in 2017. In ultima instanta un indicator pur cantitativ direct influentat de numarul / structura companiilor (LCC / Legacy / Charters) care opereaza dar si a si numarului destinatiilor oferite de pe aceste aeroporturi.

Ce ne arata aceasta statistica?

Baneasa este sub Tuzla. Buuuun ... de inteles pe Baneasa aterizeaza only VIP pax care platesc premium operating airport fees ceea ce evident nu e cazul pe Tuzla.

Intrebare ... cit de relevat este acest indicator cantitativ (nr de pax) in bugetul de venit net anual al aeroporturilor respective? Nota bene, operatorii low cost beneficiaza in prezent de subventii si inca opereaza rute mai putin "profitabile" sau subtiri, dar ... fezabile inca thanks to local subventions.

Ce vreau sa zic este ca aceste raportari statistici anuale ale nr de pax (indicator cantitativ) ar trebui insotite obligatoriu si de veniturile nete anuale ale acestor aeroporturi (indicator calitativ) asa incit sa putem concluziona si clasifica corect eficienta acestor aeroporturi.

Atentie mare, managementul acestor aeroporturi isi trag bonusuri grase in contractele lor de munca bazat pe indicatori cantitavi si nu ... calitativi.

As fi tare curios sa vad raportari oficiale de profit/pierdere anuala in paralel cu nr de pax de la aeroporturile provinciale aflate in proprietatea consiliilor judetene.