Studiu SITA 2017: Nivelul satisfacției pasagerilor este dat de investițiile în tehnologie

  • Guest, pentru o varianta fara reclame a forumului oferim conturi premium. Mai multe detalii aici.

newsbot

Member
Aug 1, 2014
856
14
18
Astăzi, aproape fiecare pasager se așteaptă să-și gestioneze călătoria folosind un device smart, acest lucru dictând de fapt serviciile pe care aceștia le așteaptă atât de la companiile aeriene cât și de la aeroporturi. Vestea bună este că atunci când tehnologia este folosită de pasageri, investiția din partea companiilor sau aeroporturilor dă roade, nivelul de satisfacție din partea pasagerilor fiind în creștere. Pentru majoritatea pasagerilor, o călătorie este de neimaginat fără un smartphone, laptop sau chiar un ceas smart. Dispozitivele mobile sunt uneltele cele mai folosite de către pasageri și care îi ajută să rămână informați pe tot parcursul călătoriei. Conform studiului SITA. peste 70% dintre pasageri folosesc două sau mai multe dispozitive mobile în timp ce 98% dintre pasageri […]

Continue reading...